Autor Tema: Problem sa uljem  (Pročitano 2897 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vojkan85

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #15 poslato: 27. Jan, 2023. 11:58 »
Da se lepo zahvališ majstoru i nađeš drugog.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #16 poslato: 28. Jan, 2023. 02:11 »
Em djubre ulje em pogresna gradacija.

U tom cenovnom rangu mobil 5w40 slobodno.
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Mareska

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #17 poslato: 28. Jan, 2023. 04:21 »
Mobil je turski..
Bolje uzmi u gazeli wolf bar je belgijski i nije izvikana firma...
  • Vozi: Passat

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #18 poslato: 28. Jan, 2023. 14:00 »
Da ne raspravljamo koja ulja jer je subjektivna stvar i nije tema. Nek uzme sta god za pocetak samo nek promeni gradaciju na 5w40 koja ide u PD motore
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Mareska

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #19 poslato: 28. Jan, 2023. 14:40 »
Moze i tako..  bravo2
  • Vozi: Passat

Van mreže hirurg

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #20 poslato: 28. Jan, 2023. 15:33 »
Ulje je total,10/40. A km pa sada ima 280 000,
Ulje kad kupujes trazis specifikaciju 505.01
Niko ne kaze da moras da kupis najskuplje. Ali treba da imas ulje koje taj motor trazi po specifikaciji.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži Ljuba

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #21 poslato: 28. Jan, 2023. 16:43 »
Da se covek ne prepadne pa pomisli da je napravio njesra, ako je sipao Quartz za dizele to ulje ima vw spec 505, svakako savet da se prebaci na drugi brend i 5w40 gradaciju ali ne znaci nuzno da je to ulje prouzrokovalo povecanu potrosnju, sto koliko vidim nije definitivno utvrđeno..
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #22 poslato: 28. Jan, 2023. 23:34 »
I sam sam uglavnom sipao total u jeftinija vozila koja koristim za posao. Do sad je bio iole ok do prosle zamene postrosio je 2l na 3000km 1.4mpi fabia. Prebacio na mobil, za 5000 tipa 0.5l. Slicnu situaciju je imao drugar sa 1.8t on se prebacio na valvoline isto resio problem potrosnje ulja. Tako da moze da se desi da je i do toga i plus sto je blend ne sintetika.
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži Ljuba

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #23 poslato: 29. Jan, 2023. 00:31 »
To sa uljima na nasem i mnogim drugim trzistima je opsirna ali vrlo zanimljiva tema. Koliko znam sem Ravenola koji jasno obelezava svoja ulja sve ostalo sto se zove sintetika ili ful sintetika je u stvari blend hidrokrakovane 3. grupe i PAO 4. grupe ulja (prava sintetika). Zasto? Zato sto je proizvođacima tako jeftinije + zakon ih ne obavezuje da govore istinu. Koliko je koje dobro i zaista vredi zavisi od postotka mesavine i paketa aditiva sto na zalost nigde ne pise nego utvrđujemo mi, krajnji korisnici, kroz amortizaciju koriscenja automobila.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Mareska

Odg: Problem sa uljem
« Odgovor #24 poslato: 29. Jan, 2023. 04:42 »
@Ljuba
Sve si lepo napisao, jedno vreme sam koristio ravenol(dok nije toliko poskupeo) dugo vec koristim brend za koji pola ljudi nije culo, sto je najbitnije ORIGINAL je pravi se u samo jednoj fabrici(belgiji) ima jako pristupacnu cenu pogotovo za nas koji ga menjamo svaka 2,5 meseca, u pitanju je wolf sada na satu  preko 410.000km, sa njim presao najmanje 200.000km od mene svaka preporuka.
  • Vozi: Passat



Pretraga foruma [Google]