Autor Tema: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator  (Pročitano 2503 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bsatZapočeo temu

Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« poslato: 09. Sep, 2023. 10:57 »
Pozdrav svima !!!
Od skora sam vlasnik Škode superb 2015/2.0/190/DSG…pa je pitanje sledeće:
Primetio sam da skoro posle svake voznje krace ili duge kada stanem i ugasim auto upali se ventilator koji ostane neko vreme da radi par minuta i posle se ugasi.Da li je ovo normalno jer sam pre toga imao Škodu superb 2013/2.0/170/ i na njoj sam retko kada cuo ventilator osim kada pokrene regeneraciju i podigne obrtaje.
Pa je pitanje da li je ovo OK?
Temperatura stoji na 90 i pritom nema nikakvih problema u voznji itd.
Najlepse hvala
  • Vozi: Superb

Van mreže dosra20

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #1 poslato: 09. Sep, 2023. 11:53 »
Isto ti pali regeneraciju sad to su malo glupo napravili zato što imaš osjećaj da svaki put kad dodješ kući ona se upali bilo da radis 50 km ili 500km. Nebi se smhela paliti baš tako stalno nego svako nekih 300 400 km zato možda odi pogledat zaprljanost dpf-a
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9SDI 2006

Van mreže maradona

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #2 poslato: 03. Okt, 2023. 19:52 »
Ista situacija mi se desava. Juce sam vozio 100km, od toga 70% auto-put, i kad sam parkirao automobil sve je bilo normalno. Medjutim, danas sam vozio po gradu nekih 5km i onda ugasio auto, isto je sve bilo normalno, ali kad sam se vratio kuci i ugasio auto, onda je upalio ventilator koji je radio narednih 5-8 minuta. Nije prikazivao simbol DPF na bordu, niti bilo koji drugi. Prvi put mi se ovo desava sa bilo kojim autom, da li je u pitanju DPF ili?

Na mreži AleksandarAca

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #3 poslato: 03. Okt, 2023. 20:21 »
Nema nikakvog obavestenja na tabli prilikom regeneracije. Najbolje ces primetiti da je u toku kad vidis povecane obrtaje na leru oko 1000k.

Van mreže maradona

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #4 poslato: 03. Okt, 2023. 20:48 »
Nema nikakvog obavestenja na tabli prilikom regeneracije. Najbolje ces primetiti da je u toku kad vidis povecane obrtaje na leru oko 1000k.
Primetio sam jedino da stoji na 800 obrtaja kad držim jako kočnicu u drajvu, na semaforu.
Da li može neki savet kako pročistiti DPF vožnjom?

EDIT: Zaboravio sam reći, kad sam tek preuzeo auto sijao je DPF simbol i išao je beli dim iz auspuha, ali sve je to nestalo nakon žešće vožnje auto-putem i magistralom. Prvi put imam DPF u autu, pa mi je sve nepoznato.

Van mreže hirurg

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #5 poslato: 03. Okt, 2023. 21:13 »
Koliko auto ima km? Voznjom se moze ocistiti ako se to redovno odradi. Na dijagnostici treba da se vidi stanje. Ako je previse onda se skida i cisti. Jer deranjem po gasu neces nista dobiti. Jako mali efekat postižes. Moj predlog da se ocisti kako treba i onda znas sta ti je ciniti. Znaci jednom mjesecno fina otvorena voznja da auto prodise. Imas one neke aditive, licno nemam iskustva. Neki ih kude neki kazu da su ok. Sta znam. Ili to softverski sve pogasi i izvadi glavobolju iz auta.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže maradona

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #6 poslato: 03. Okt, 2023. 21:28 »
Koliko auto ima km? Voznjom se moze ocistiti ako se to redovno odradi. Na dijagnostici treba da se vidi stanje. Ako je previse onda se skida i cisti. Jer deranjem po gasu neces nista dobiti. Jako mali efekat postižes. Moj predlog da se ocisti kako treba i onda znas sta ti je ciniti. Znaci jednom mjesecno fina otvorena voznja da auto prodise. Imas one neke aditive, licno nemam iskustva. Neki ih kude neki kazu da su ok. Sta znam. Ili to softverski sve pogasi i izvadi glavobolju iz auta.
Auto ima nesto preko 200k. Bio je na dijagnostici pre par dana, kad sam radio mali servis, i kaze majstor da je sve ok, ne znam da li je gledao i DPF na dijagnostici. Moracu videti sa njim da mi proveri i DPF, ako prosli put nije.
Sta konkretno mislis pod "fina otvorena voznja", da li je dovoljno npr. 100km auto-putem voziti brzinom od 130km/h na nekih 2000-2050 obrtaja?

Van mreže hirurg

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #7 poslato: 03. Okt, 2023. 21:35 »
Vidi, danas je takvo vrijeme doslo da majstoru ako ne kazes sta konkretno da uradi na autu ladno ga zabole... I manje vise svi su takvi. Dovezes auto ne radi sijalica u svetlu. Nece je zameniti sam nema sanse, nek i naplati radi sve. Al nece uraditi i kad pitas zasto, ladno ce reci niko mi nije rekao...

Nema drugar tacnog vremena ni brzine ni obrtaja ni kilometara. 100km slozicu se da je fina kilometraza da se odradi ciscenje. Auto tad treba voziti da se ne gnjavi. Znaci imas ljudi ubaci u najveci stepen prenosa i drzi 1500 1800 obrtaja. Gleda bord i uziva u maloj potrosnji.
Dakle to dodje na maltene gradsku voznju :)

Izvezes auto i ako imas sport rezim. Malo ga pritisnes. U sport rezimu nece nikad saltati u zadnji stepen prenosa. Zbog samih obrtaja. Nemoras da teras sad 200km/h

Mozes i rucno da ga saltas. I tipa na nekih 3000 ga drzis u recimo 3 oj ili 4 oj. Nadam se da sam ti docarao :)
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži wkobre

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #8 poslato: 03. Okt, 2023. 21:39 »
Mislim da je dovoljno je 20-30 min voziti nakon postizanja radne temperature na otvorenom. Kaži mi molim te koje ulje si sipao i koristiš li običan ili dizel sa aditivima?

Edit: možda stvarno probati taj aditiv za DPF, on valjda služi da brže digne temperaturu kako bi se lakše sagoreo taj pepeo. Možda i lupam gluposti, valjda će se javiti neko ko zna oko toga.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži TALJUB8595

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #9 poslato: 03. Okt, 2023. 21:43 »
Zašto napamet upucujete čoveka u nešto što ne treba da radi, kakva vožnja na 3.000 obrtaja.

Normalna kontinuirana vožnja na 2.000 obrtaja i trebalo bi za 20tak minuta završi regeneraciju.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže maradona

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #10 poslato: 03. Okt, 2023. 21:44 »
Vidi, danas je takvo vrijeme doslo da majstoru ako ne kazes sta konkretno da uradi na autu ladno ga zabole... I manje vise svi su takvi. Dovezes auto ne radi sijalica u svetlu. Nece je zameniti sam nema sanse, nek i naplati radi sve. Al nece uraditi i kad pitas zasto, ladno ce reci niko mi nije rekao...

Nema drugar tacnog vremena ni brzine ni obrtaja ni kilometara. 100km slozicu se da je fina kilometraza da se odradi ciscenje. Auto tad treba voziti da se ne gnjavi. Znaci imas ljudi ubaci u najveci stepen prenosa i drzi 1500 1800 obrtaja. Gleda bord i uziva u maloj potrosnji.
Dakle to dodje na maltene gradsku voznju :)

Izvezes auto i ako imas sport rezim. Malo ga pritisnes. U sport rezimu nece nikad saltati u zadnji stepen prenosa. Zbog samih obrtaja. Nemoras da teras sad 200km/h

Mozes i rucno da ga saltas. I tipa na nekih 3000 ga drzis u recimo 3 oj ili 4 oj. Nadam se da sam ti docarao :)
Hvala puno na detaljnom odgovoru. Sutra ce biti jedna tura od 200+ kilometara, od toga 60-70% auto-put, tako da se nadam prociscenju.
Mislim da je dovoljno je 20-30 min voziti nakon postizanja radne temperature na otvorenom. Kaži mi molim te koje ulje si sipao i koristiš li običan ili dizel sa aditivima?

Edit: možda stvarno probati taj aditiv za DPF, on valjda služi da brže digne temperaturu kako bi se lakše sagoreo taj pepeo. Možda i lupam gluposti, valjda će se javiti neko ko zna oko toga.
Mislim da je majstor sipao Castrol ulje, a sipam obican dizel.

Na mreži TALJUB8595

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #11 poslato: 03. Okt, 2023. 21:50 »
Najbolje ti je ili da isključiš dpf ili zanenis suto, nema trećeg.,⁶⅚
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže hirurg

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #12 poslato: 03. Okt, 2023. 21:50 »
Zašto napamet upucujete čoveka u nešto što ne treba da radi, kakva vožnja na 3.000 obrtaja.

Normalna kontinuirana vožnja na 2.000 obrtaja i trebalo bi za 20tak minuta završi regeneraciju.
Trebalo bi i onda opet nakon 2 dana ima regeneraciju. Vidim da budes u Slo a sad pitanje je odakle si. I koliko znas kakva goriva se uvaljuju na Balkanu. A pogledaj malo kad se pali prisilna regeneracija na koliko je auto obrtaja a stoji u mjestu.

Nadam se da se ne ljutis :)
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži wkobre

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #13 poslato: 03. Okt, 2023. 22:07 »
Da ne isprovociram sad pola foruma, ovo je moj lični stav i predlog za sledeći servis. Prelistaj temu vezanu za ulja. Ima jako dobrih preporuka u vezi brendova i porekla (čitaj nisu kopije). Ja bih Castrol zaobilazio (da ne uvredim bilo koga!). Takođe bih ti preporučio da probaš i taj "skuplji" dizel, gde god da preferiraš da sipaš. Ja se ne patim sa tim regeneracijama i verujem da te dve stavke imaju veliku ulogu.
Mislim da sad neću smeti da uđem na forum par dana  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Škoda Superb 2015 2.0 190ks ventilator
« Odgovor #14 poslato: 03. Okt, 2023. 22:10 »
Што не Castrol?
У овлашћеним сервисима га редовно користе док су возила у гаранцији.
Тако ми је било у Ф3, а и за Ф4 га нуде уместо оног оригинал Вагеновог.

П.С.
А и сад видим колико сам сретан без тих трословних скраћеница са дизела.  =))
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023



Pretraga foruma [Google]