Autor Tema: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem  (Pročitano 5916 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže akriza11

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #15 poslato: 17. Nov, 2016. 21:29 »
Pa to sam i ja napisao ali nije mi jasno koja je razlika zima-ljeto.zimi mi pali ko luda a ljeto drugi,treći put
  • Vozi: Škoda Fabia 2 combi,sport stile 1,4 16v 2008god

Van mreže Zox024

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #16 poslato: 19. Nov, 2016. 12:28 »
Verovatno je do podesavanja plinskog uredjaja, nekom mojom logikom jedino plin reaguje drugacije zavisno od temperature

Послато са Lenovo P1a42  


Van mreže akriza11

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #17 poslato: 24. Nov, 2016. 22:47 »
ja vozim na benzin,nemam plin
  • Vozi: Škoda Fabia 2 combi,sport stile 1,4 16v 2008god

Van mreže Zox024

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #18 poslato: 07. Jun, 2017. 10:33 »
Ja sam ocistio pre par dana klapnu gasa, bila je prljava, pali mnogo bolje, upali iz prve, ako se desi da je vruce napolju i ugasim ga na plin onda hoce duze da vergla ali upali opet iz prve. Probajte to. Proverite pritisak goriva (benzina). Meni je problem pravio i neispravan filter goriva, regulator u njemu je davao pritisak 5 bara umesto 4 pa sam ga zamenio. Utvrdio taj problem na manometru u servisu. Klapna gasa jako smesna intervencija, 5 minuta bukvalno kod majstora ili sami.
Javite ima li poboljsanja, nadam se da sam nekome pomogao

Послато са Lenovo P1a42  


Van mreže akriza11

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #19 poslato: 08. Jun, 2017. 08:41 »
Kako da očistim sam klapnu i da li je treba poslje naštelat ili da nosim majstoru?
  • Vozi: Škoda Fabia 2 combi,sport stile 1,4 16v 2008god

Van mreže ugi85

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #20 poslato: 08. Jun, 2017. 09:36 »
Sam mozes sprejom za ciscenje (npr. Wynns ili Liqui Moly) bez naknadne adaptacije.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže akriza11

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #21 poslato: 08. Jun, 2017. 09:48 »
OK,probati ću pa javim.još mi nije teško upalila ovog ljeta pa ću malo pričekati da još zagrije
  • Vozi: Škoda Fabia 2 combi,sport stile 1,4 16v 2008god

Van mreže Zox024

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #22 poslato: 08. Jun, 2017. 11:49 »
Meni su problemi poceli pre vise od mesec dana, ocistio sa sprejom sa ciscenje karburatora... Probaj pa javi sta si uradio

Послато са Lenovo P1a42  


Van mreže pile_sale

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #23 poslato: 10. Mar, 2019. 18:30 »
Veoma čest problem kod Audi, Seat, VW, Škoda TDI vozila. Kad motor postigne radnu temperaturu jednostavno ne može da upali ili treba verglati jako dugo da bi upalio. Ovo je uglavnom povezano sa slabljenjem snage akumulatora ili startera ali nije neophodno menjati ih samo zbog toga. Možete da rešite problem sa mnogo manje novca. hot-start Problem nastaje zbog toga što softver na visokoj radnoj temperaturi motora ne dozvoljava ubrizgavanje goriva u toku verglanja sve do 280 obrtaja. Dovoljno je da starter vrti motor ispod tog broja obrtaja i motor neće upaliti. Kada se ovo promeni motor pali sa 200-250 obrtaja bez problema. Problem se rešava veoma brzo i jednostavno promenom parametara ove mape. I sve se radi bez potrebe da se bilo šta menja ispod haube, samo preko OBD dijagnostičkog porta. Sve promene koje se ovako urade odnose se isključivo na deo softvera zadužena za startovanje motore ne i za dalji rad.
  • Vozi: Skoda Romster 1.2 HTP 12 v 2007

Van mreže akriza11

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #24 poslato: 10. Mar, 2019. 22:57 »
Da li se to odnosi i na benzince jer moja škoda je na banzin.Meni se to dešava kad palim auto dok je stajao duže tako da nema radnu temperaturu.I sa starom i novom baterijom mi je isto.
  • Vozi: Škoda Fabia 2 combi,sport stile 1,4 16v 2008god

Van mreže Milan Fabija

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #25 poslato: 10. Jul, 2023. 22:43 »
Drugari, imao sam sličan problem, pa bih podelio svoje iskustvo, možda nekome posluži.

Vozim škodu Fabiju 2011g, 1.4 16v, 63kw, benzin + plin od 0km. Problem sa dužim prvim jutarnjim startovanjem i dužim verglanjem se pojavio na oko 80,000 km, kada sam posle mnogo muka, čišćenja klapne gasa, zamene senzora radilice, zamene akumulatora, svećica, svih filera i td....dobio savet ovlašćenog servisera za PLIN da je potrebno odraditi veliki servis isparivača. Obrazloženje koje sam dobio je da neka mebrana u ispoarivaču propusta malu količinu plina i elektronika automobila ne dozvoljava da auto upali na benzin dok se ne izvergla plin koji je "zarobljen" u usisnoj grani, i to verglanje potraje 5-10 sekundi, nakon čega auto pali i radi normalno.

Tek nakon remonta i zamene membrane na isparivaču za PLIN, problem je istog trenutka bio rešen. Sve prethodne servisne intervencije su bile bezuspešne.

Veliki pozdrav za članove foruma.

Van mreže guki

Odg: fabia mk2 1.4 16v problem sa paljenjem
« Odgovor #26 poslato: 22. Apr, 2024. 18:02 »
Veoma čest problem kod Audi, Seat, VW, Škoda TDI vozila. Kad motor postigne radnu temperaturu jednostavno ne može da upali ili treba verglati jako dugo da bi upalio. Ovo je uglavnom povezano sa slabljenjem snage akumulatora ili startera ali nije neophodno menjati ih samo zbog toga. Možete da rešite problem sa mnogo manje novca. hot-start Problem nastaje zbog toga što softver na visokoj radnoj temperaturi motora ne dozvoljava ubrizgavanje goriva u toku verglanja sve do 280 obrtaja. Dovoljno je da starter vrti motor ispod tog broja obrtaja i motor neće upaliti. Kada se ovo promeni motor pali sa 200-250 obrtaja bez problema. Problem se rešava veoma brzo i jednostavno promenom parametara ove mape. I sve se radi bez potrebe da se bilo šta menja ispod haube, samo preko OBD dijagnostičkog porta. Sve promene koje se ovako urade odnose se isključivo na deo softvera zadužena za startovanje motore ne i za dalji rad.
Da li moze u autocom-u ili vcds? Ja se ubih da nadjem parametre ali mi slabo ide...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4 mpi 2001 Comfort



Pretraga foruma [Google]