Već sam spominjao u garaži za moju fabiju, deda vozi Škodu 120L (1.2, 37kW) 1987. godište. Auto koliko-toliko ide (ovih hladnijih dana malo teže, alternator je oslabio, drugi je u garaži i spreman da se ugradi), menjač, motor i vešanje su u okej stanju, limariju je korozija napala sa svih strana ali planiram time za leto da se pozabavim, šta može da se spase - šmirgla i git, šta ne može - kod limara i seci. Sreća pa su u Zaječaru gde se auto nalazi majstori koliko - toliko jeftiniji, pa i nije neki trošak, auto ima sentimentalnu vrednost - prvi koji sam vozio u zabitima istočne Srbije sa 16 godina.
Ono što sam primetio sa autom je da, pri vožnji, ukoliko naglo dodam gas, motor se prvo malo zaguši (ne štucne, samo se utiša) i nakon sekundu - dve počne da vuče i ubrzava. Ovo je pretpostavljam do karburatora? Ono što moram da napomenem je da Škoda umesto originalnog karburatora ima karburator od zastave 101 (stavljen usled opšte nemaštine i embarga 90ih). Da li se ovde radi o štelovanju mešavine ili je ovo jednostavno simptom neodgovarajućeg karburatora? Ili za početak možda treba da se očisti?