Autor Tema: Bobosport - Smederevo - chiptuning  (Pročitano 3022 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Joca TDIZapočeo temu

Bobosport - Smederevo - chiptuning
« poslato: 02. Dec, 2014. 23:59 »
Kakav je "Bobo sport" Smederevo, ima li neko iskustvo sa njima?


EDIT:
http://www.bobosport.rs
Nalazimo se na oko 45km od Beograda, na samom ulazu u Smederevo, poznatijem kao Jugovo, pored obale Dunava. Do nas možete doći i autoputem kao i smederevskim putem.

Božidar: +381 64 192 3278
Uroš: +381 60 667 1336
Aleksandar: +381 64 859 4033

Fiksni telefoni:
+381 26 671 336
+381 26 670 336
« Poslednja izmena: 07. Dec, 2014. 13:02 Karlheinz Hell »

Na mreži Markkoni

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #1 poslato: 07. Dec, 2014. 12:09 »
Kakav je "Bobo sport" Smederevo, ima li neko iskustvo sa njima?
Ja sam na svojoj Altei radio chiptuning u Bobosportu. Motor je PD105. Malo je reci da sam prezadovoljan dobitkom. Izmerio sam medjuubrzanja pre i posle chipa, u istim uslovima, sa profi GPSom. Merio sam ubrzanja 3om od 60-90 kmh i 4om od 80-120 kmh, 5x, uzeta srednja vrednost.
Pre cipa 60-90 kmh isao sam za 5.4 sek., posle cipa 3.6 sek.
Pre cipa 80-120 kmh isao sam za 11.2 sek., posle cipa za 7.4 sek.
Dima nema na punom gasu.

Vise ljudi sa naseg foruma (SEAT) je tamo radilo chiptuning i svi su zadovoljni. Radionica im ne izgleda ni malo fancy za razliku od Revochipa, ali mislim da je to nebitno u celoj prici. Mape im radi Ervin (firma Tunerc) iz SLO.
Moja preporuka.

Tapatalk Post

Van mreže WEST 014

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #2 poslato: 07. Dec, 2014. 12:30 »
I ja ono sto sam gledao i pratio na fb, kao i razgovor sa drugima, stekao sam utisak da su momci vrlo ozbiljni, i da sto bi rekao Markoni fenseraj u ovoj prici ne znaci nista. A cena otprilike 3 puta manja.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #3 poslato: 18. Nov, 2022. 18:35 »
Pre par godina kad sam imao Octaviu 3. generacije sa 1.2 TSI motorom, pozovem njih, javi mi se neki napaljeni klinac koji je krenuo prvo da mi priča bajke, pa onda vrhovnu glupost na kraju tipa: "Znaš brate, kad čipuješ auto moraš da voziš obavezno 100 oktana, eventualno 98 oktana benzin, mikako 95 jer motor traži tako zato što je čipovan.

Elem, ipak sam uradio u Revochipu i zadovoljno vozio taj auto još 4-5 godina sa uživanjem.
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #4 poslato: 18. Nov, 2022. 19:13 »
Momak ne gresi mnogo, ali ne u slucaju tvog auta na obican stage 1. Preporuka jeste za bilo koju vrstu mapiranja turbo benzinca na 100 oktana ali nije neophodna.

Ko se razume u oktansku vrednost zna i zasto se samo sipa kvalitetno gorivo.
U mom primeru za mapiran s3 sipam iskljucivo 100 oktana u kombinaciji sa etanolom. Imam upisan multimap da menjam i na 95 ako zapne. Ali da sipam 95 na high boost mapu, unistio bih motor odmah.

Tako da momak i i jeste i nije u pravu.

E sad vezano za boboa, nisam licno isao kod njih ali sam kupio auto koji su oni radili, a3 90ks 1.9 tdi otvaran motor pakovan, veci turbo itd oko 210ks 450nm koji se vozi tako vec par god. Tako da od mene preporuka.
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži Markkoni

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #5 poslato: 19. Nov, 2022. 10:21 »
Od mene preporuka takođe. Uvek sve kako treba.
Uvek je preporuka jači benzin za čipovan turbo benzinac.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #6 poslato: 20. Nov, 2022. 11:34 »
Ma sve to stoji, ja sam inače i na fabrički sipao uvek 98/100 oktana, retko kad 95 ali da mi on uslovi da sipam 100, eventualno 98, to mi već liči na neznanje, a takođe i da mi se obraća sa BRATEEEE, i da me loži kako će auto da ide, pa nisam ja klinac da se palim na govor i oktane, ozbiljno sam zvao, predstavio se, pitao, odgovor je bio krajnje neprofesionalan, zato sam ih i zaobišao, otišao u Revochip gde su maksimalno kultuirni, korektni, imaju znanje, umeju da objasne sve aspekte nadogradnje, jednom rečju: profesionalni.
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Na mreži Bingodalton

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #7 poslato: 20. Nov, 2022. 12:12 »
Ne uslovi te on, vec tuning, zarad trajnosti motora. Neki ljudi nisu spremni na cesce male servise, skuplje gorivo, jednostavno vise paznje i odrzavanja zahteva auto.
Za ono brate i slicno, sta ces, ima svega.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #8 poslato: 23. Nov, 2022. 08:28 »
Veruj mi da je on u pitanju, prvo je izlupetao gomilu gluposti a na kraju i to, nije znao ni koliko se pojačava snaga motora, a u Revochipu sam odmah dobio sve informacije, dino merenja su to i potvrdila, pitao sam za gorivo i naravno rekli su mi da ide isto kao fabrika, dakle 95 oktana, naravno da je uvek bolje sipati sa više oktana što sam i radio, nikad ni jedan jedini problem...
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Na mreži Markkoni

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #9 poslato: 23. Nov, 2022. 19:44 »
Pa dobro, ne želi čovek da dođe u situaciju da mu dođeš sa 95icom i da ti izmeri 10 KS više i ti da kažeš da mu je mapa sranje.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Bobosport - Smederevo - chiptuning
« Odgovor #10 poslato: 24. Nov, 2022. 09:49 »
 :bravo:

Odlično objašnjenje  :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket



Pretraga foruma [Google]