Po svemu sudeći kupujem u ponedeljak novi akumulator za 1.9tdi Octavia elegance, evo šta sam namerio, 72ah Exide:
https://www.beo-car.rs/akumulator-12v-72ah-720a-premium-desnoFabrički je bio mislim 66ah, ovaj trenutni Boš 74ah, smeta li da uzmem još jači, od 77ah Exide:
https://www.beo-car.rs/akumulator-12v-77ah-760a-premium-desno(ovaj je 15mm višlji, valjda staje)
Neko ima predlog za neki treći, bolji?
Koga zanima cela priča, evo je:
Crče danas (subota, 14h - ništa ne radi do ponedeljka!) Bosch S5 74ah, star nepunih 5 god. (5 zima pregurao). "Dao mi znak" pre neki dan, malo dužim verglanjam, ali nisam pridavao značaj. Jutros, prvo verglanje 1,5 sec, drugo 0,5sec, treće ništa! Srećom sve se dešava u garaži, pored mene parkiran komšijin Pežo HDI, idealan za paljenje kablove. Upali Škoda na kablove ko mina, kao punio sam akumulator (na leru u mestu samo 10tak min, pa ugasio!) i posle 30 minuta stajanja, kada sam trebao da pođem - neće ponovo da upali! Upalim na kablove opet, odvezem krug 20km i parkiram se nazad u garažu. Posle 2h stajanja - opet neće ni da zavergla, samo klik! VCDS kaže, ako se ne varam, 10,4V.
Gde na VCDS čitam napon baterije??
VCDS isčitao greške, jedna kod ABS (razlog nizak napon!), druga ona "čuvena" klapna ventilacije (boljka O2), i treća greška je "žuti volan", koji se ugasio čim sam krenuo da vozim.
VIN: TMBBS21Z682145054 Mileage: 179320km/111424miles
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000