Autor Tema: 1,4 tdi cr iskustva.  (Pročitano 14377 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže denis1977Započeo temu

1,4 tdi cr iskustva.
« poslato: 15. Apr, 2020. 11:09 »
Na trzistu se pojavio veci broj fabia sa 1,4 tdi common rail sa relativno jeftinom cjenom, godista 2015-2016 se mogu naci za 5000-6000 €, naravno ima i skupljih modela.
Saznao sam da je da je blok tog motora napravljen od aluminija, da zbog toga dodje brze na radnu temperaturu, ima 4 ventila po cilindru, 2 bregaste osovine da je zbog tri cilindra malo bucniji od 1,6 tdi, posebno zanimljiv mi je najaci sa 77kw.
Ima li ovaj motor neke nedostatke osim buke, vlasnik sam fabie 1,4 tdi pd 59 kw, ne smeta mi toliko buka koliko slabe performanse na malim obrtajima tacnije do 1800 obrtaja.
Ima li neko motor 1,4 tdi cr 77 kw, kakva su iskustva i ostalo.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži hakkler

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #1 poslato: 16. Apr, 2020. 01:02 »
Mislim da je najjači cr 1.4 od 90ks rezerviran za fabiu...i više je linearan nego explozivan. Bez i obzira na konjicu..

Tvoj stari pd 1.4 tdi se lako digne na 100ks+ remapom..pa je tu več druga prića.

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #2 poslato: 16. Apr, 2020. 09:30 »
2016 godine su ugradjivali 1,4 tdi sa 77kw 104 ks.

Jesi li siguran da se 1,4 tdi pd moze sa fabrickih 59 kw podici na 77kw. Kako sam skontao tjuneri prepisuju mape od jaceg motora iste kubikaze ali 59 kw je fabricki najjaca snaga iz tog motora.
Instalirao sam program tec doc i pregledao sam ovaj motor je ugradjivan u pola, fabiu, seat ibicu, audi sa 51 i 59 kw, sad kontam 51 kw je lako promjeniti u 59 kw, za 77 kw bi se trebalo pisati nova mapa jer fabrika nije napravila taj motor sa tom snagom.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Van mreže Lignjoslav

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #3 poslato: 16. Apr, 2020. 10:35 »
Ja sam imao priliku da provozam verziju od 90ks u Rapidu i bas lepo ide i malo trosi. Mislim da nema potrebe da trazis verziju od 105ks jer i ovaj slabiji ima sasvim dovoljan obrtni za Fabiju od 230nm, sto ces sigurno osetiti u odnosu na tvojih trenutnih 160nm.
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #4 poslato: 16. Apr, 2020. 10:53 »
Nije bitno 90 ili 104 ks svejedno mi je.
Zanima me koliko km moze izgurati taj motor, ako npr. kupim auto sa 250000 km koliko jos km mogu voziti taj auto, Alu blok uopste nije los, na 1,2 htp imam alu blok i zadovoljniji sam nego sa gusanim blokom na 1,4 tdi, vozim kratke relacije i zimi sa 1,4 tdi se smrznem, sa 1,2 htp motor se ugrije dosta brze i zimi je alu blok puno bolje rjesenje ali koliko je to dobra opcija za dizele po pitanju izdrzljivosti motora zbog velikih vibracija itd...
Druga sumnja u taj motor je sto se kratko zadrzao, iz fabie i rapid je skroz uklonjen, ostali modeli su presli na 1,6 tdi i 2,0 tdi, mora postojati neki razlog zbog cega je to tako.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži AcoSk

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #5 poslato: 16. Apr, 2020. 11:07 »
Ako npr. kupis auto sa 250k km, prvo ne mozes biti siguran da je stvarno toliko presao, a tek ti niko ne moze reci koliko ce jos bas taj motor u tom autu preci. Mozes uzeti sa 400k km pa da se navozas slatko.

To sto ti se 1.2 htp brze gresjao od 1.4tdi nije do tipa bloka, vec do benzinac vs dizel. Benzinci se mnogo brze greju od dizela.
Nemoj se opterecivati tim blokom motora, da li je alu ili ne. To sto je alu moze samo minus da mu bude.

I kao sto sam znas, redak je taj motor, kratko se ugradjivao, pa ne znam kako li je sutra za delove (osim ako su isti delovi kao za stariji 1.4tdi, ali cisto sumnjam).

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #6 poslato: 16. Apr, 2020. 11:15 »
To i.jeste veliki problem, djelovi sigurno nisu isti, koliko sam shvatio ovaj motor vuce neke djelove od 1,2 tdi samo ima duzi hod klipa pa je time dobio vecu kubikazu, time je vjerovatno dobio i kraci zivotni vjek.
Najveci problem je sto je bio kratko u upotrebi, vw obicno jedan motor ima u ponudi preko 10 godina, ovo je nesto sa duplo kracim rokom, pitam se zbog cega, neka caka postoji ali ne mogu da otkrijem sta je razlog.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži lipovaccc

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #7 poslato: 16. Apr, 2020. 20:45 »
Ono što ja znam iz prakse za 1.4 tdi motor
 

Od mana:  Dizne kad predje bas tako tu kilometrazu 250 000km

Senzor radilice i senzor bregaste znaju da otkazu i to na dosta manjim kilometrazama

Ovako motor odlican bez mana . Troši maloo lepo se vozi

Sve preporuka
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Na mreži hakkler

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #8 poslato: 16. Apr, 2020. 21:02 »
2016 godine su ugradjivali 1,4 tdi sa 77kw 104 ks.

Jesi li siguran da se 1,4 tdi pd moze sa fabrickih 59 kw podici na 77kw. Kako sam skontao tjuneri prepisuju mape od jaceg motora iste kubikaze ali 59 kw je fabricki najjaca snaga iz tog motora.
Instalirao sam program tec doc i pregledao sam ovaj motor je ugradjivan u pola, fabiu, seat ibicu, audi sa 51 i 59 kw, sad kontam 51 kw je lako promjeniti u 59 kw, za 77 kw bi se trebalo pisati nova mapa jer fabrika nije napravila taj motor sa tom snagom.
Na poslu imam roomstera 1.4tdi ali 90ks

Linearna nekretnina..mozda imam i video negdje..kratki.

Ovaj tvoj upit između oem tvorničke i tunerske mape su dva različita svijeta i svemira.
Znači tvornica je za 1.4tdi pripremila 51 ili 59kw motor. Kvalitetni tuneri iz tih u stage 1 varijanti izvlače 100 do 110ks ili ti 74 do 81kw..sa nekim max momentom 250-270nm a uz umjerenu vožnju troši ko upaljač.

Jedan ti je kolega i ovdje koji je bio vlasnik jedne takve pa ti iz prve ruke može napisat ima li razlike  @bushido

Znači imam i snimak (loš al ajd) gdje nas takva jedna fabia malo naturpijana sa tvorničkih 59kw na xy kw prati i snima od 60 do 130+. Mi smo isto 90/120 i 105/135ks.
Da je ostao na tvorničkih 59kw..mogao bi snimit samo sa uber jakim zoomom na kameri

Znači oem mapa..i REmap različiti pojmovi..skroz.

Naslov teme ti je 1.4CR  pa ne bi dalje o mapiranju u off išao.

Btw..kolega u službenom rapidu je imao taj 1.4cr 77kw.bio zadovoljan..180km/h je max

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #9 poslato: 16. Apr, 2020. 21:19 »
Ne komentar je odlican, to me zanima, koliko je kostalo mjenjanje mape, ja se vrlo malo razumijem u tu tematiku ali zelio bih imati efikasniji motor do 2000 obrtaja, ja sam zadovoljan snagom ovog motora od 1800 obrtaja, vozio sam je na zimski gumama 180 kmh, do 160 kmh nabija relativno brzo od 160-180 je postepeno povecavanje, moze se natjerati samo po ravnom auto putu, moja fabia je greenline model, razlicita je u odnosu na 51 kw u elektricnom egr ventilu i ima dpf umjesto katalizatora, zanima me povecanje snage u niskim obrtajima, nisam neko ko voli utrke, dokazivanja niti forsiram auto, vozim po ogranicenjima mozda desetak km vise ali volio bih jace auto na manjim obrtajima, krajnja brzina me ne zanima, do 120 i ne treba vise ni kilometra.
Ako dodje do greske moze li se vratiti stara mapa.
Vezano za 1,4 tdi cr zanima me ima li neko da vozi to auto, opis kvarova itd...
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #10 poslato: 16. Apr, 2020. 21:56 »
Za CR ne znam za PD , ne odredjenoj kilometrazi ume da blokira lanac na uljnoj zbog jedne plastike koja se izlize i krene metal o metal , tada pukne i radilica i blok u vecini slucajeva . Plus ovo sto je kolega lipovac naveo od kvarova .


Po meni budalastina od motora , ne ide nikako , dere se kao traktor i trosi vise od 1.9 .

Licno sam merio 1.4tdi 1.9tdi auta su se pratila 120km puta magistrala , 1.4 je trosio skoro 2l vise . Trosi to manje od benzinaca slazem se ali kad vec ima 1.9 iz kojih pobuda izeti 1.4 . Jos onda je bio test u top gear u za taj motor i potrosnju gde ni oni nisu verovali koliko trosi za tako mali motor od 3 cilindra .

Da se razumemo vazi samo za PD i tj generaciju pre CR a .
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #11 poslato: 16. Apr, 2020. 22:07 »
Edit : problem oko radilice moze da se sredi , problem je sto to niko preventivno ne radi . Ujedno i savet ko vozi taj motor , minimalno ulaganje i sigurni ste , dovoljno je skidanje kartera i sve se vidi kakvo je stanje .
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže denis1977Započeo temu

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #12 poslato: 16. Apr, 2020. 22:30 »
Sve si upravu, 1,4 trosi manje samo ako se ne forsira tj. vozi penzionerski na 2000 obrtaja ako se trka sa 1,9 sigurno da ce potrositi vise ili isto. Moj razlog kupovine tog auta je fabia stara 8 godina sa puno opreme i predjenih 100000 km za relativno malo para, za 4500€ sam dobio svu opremu osim koznih sjedista, za taj novac imao sam da kupim skoro gole 1,9 tdi sa puno vise kilometara, iskrpljene limarije, vjerovatno nikad ne bih dobio to auto po toj cjeni da nije bila napravljena greska prilikom ozubljivanja zupcastog remena gdje je motor imao lose paljenje, dva puta se gasio kod jutarnjeg paljenja, imao je puno losiju vucu, dok drzim gas auto je islo, kad pustim gas auto se brzo zaustavljalo, problem sam rjesio pomocu you tube klipa i kineske dijagnostike od 5$, zupcasti je bio pomjeren pola zuba u minus, na cetvrtom podioku mass blok u vag-u parametri su bili -3,7, sto je preveliko ostupanje, kada sam podesio remenicu sa tri sarafa na -0,5 sve se promjenilo i dobio sam solidan motor vise se ne gasi prilikom paljenja, ne moram non stop drzati gas po ravnom ali jos to nije ono sto bih ja zelio.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #13 poslato: 16. Apr, 2020. 22:50 »
Dobro kada novci igraju ulogu onda se slazem , za nekog ko stvarno vozi lagano taj motor nije problem , samo dobro odrzavanje . Ali sad kada su ti automobili malo stariji apsurd je uzeti 1.4 pored 1.9 posto cu cene vrlo blizu .

Vise sam se nadovezao na ovo oko cipovanja tj remapa i potrosnje .

Mislim da taj motor jednostavno nije za cipovanje . Tako me ni drugar nije slusao da ne cipuje 1.4 pa je z 6 meseci zvao da dodje po drugi motor .
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži AcoSk

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #14 poslato: 16. Apr, 2020. 23:00 »
Evo iz prve ruke, iako nije tema o 1.4tdi PD, vozio sam ga 6 god u Polu.
Bio je "cipovan", oko 100ks je imao. Isao je stvarno dobro, u 2. brzini je stalno gubio grip kada se potopi gas. Doduse, jeste povlacio tek na 2000 rpm.
Nije trosio mnogo, grad oko 6-7, otvoreno 4 do 4.5l
Nikad nista na motoru nije radjeno, bas nista, osim tandem pumpe.
Na 10k km na koliko sam menjao 5w-40 ulje, nije trosio ni 200-300ml.
Presao je do trenutka kada sam ga prodao preko 320k km (s obzirom da je bio iz uvoza (Italija), mozda je i vise presao).

Drugar skoro uzeo Ibizu sa istim motorom, slicna prica kao moja. Samo njegova losije ide, jer nije cipovana



Pretraga foruma [Google]