Ne mora biti problem samo na tabli. Kilometar sat kod novijih automobila nema sajlu kilometraže, ali ipak električna instalacija za merenje brzine i dalje kreće od menjača i veća je mogućnost da tu neka žica gubi kontakt. Meni je na VW Polu mehaničar prilikom jedne veće popravke slučajno otkačio neki kabal od kilometraže koji se nalazio negde zavučen i teško vidljiv ispod akumulatora (prednja leva strana), pa se jedan iskusan električar pošteno namučio da pronađe u čemu je stvar.
Možda bi bilo pametno svratiti u neki servis precizne mehanike ( to su oni koji servisiraju kilometraže, tahografe, taksimetre, razne sajle, podizače prozora i slično), oni sigurno znaju kako i šta da provere. Za ovakve stvari je neki usko - specijalizovan servis bolje rešenje od ovlašćenog Škoda servisa, jer u ovlašćenom se retko susreću sa ovim problemom. Sa druge strane, precizni mehaničari samo to rade - svaki dan, po ceo dan.