Autor Tema: zamena ulja, sistem upravljanja  (Pročitano 1214 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži mtesicZapočeo temu

zamena ulja, sistem upravljanja
« poslato: 01. Apr, 2024. 15:28 »
Kolege škodisti, jedno pitanje: zamenio/osvežio bih tečnost za sistem upravljača. Na Fabiji MK1 to je poseban rezervoar, nezavisan od onog za kočnice. Pošto ne mogu da svu tečnost ispustim i potpuno je zamenim, izvukao bih koliko mogu kroz rezervoar crevom sa špricem, pa bih dosuo koliko treba.

Moje pitanje je koliko mogu da izvlačim, tj. da li postoji opasnost kao kod kočnica da uđe vazduh u sistem, ili je to prost zatvoren sistem kod koga neću zeznuti ništa sa ovakvim načinom rada. Nemam problem sa upravljanjem no sistem je već vremešan pa eto, možda bi autu prijala zamena.

Nemojte mi zameriti ako nešto nisam dobro formulisao (znate da sam amater) - verujem da se može razumeti šta želim.
  • Vozi: Fabijica MK1 1,2 htp :-)

Na mreži soneje

Odg: zamena ulja, sistem upravljanja
« Odgovor #1 poslato: 01. Apr, 2024. 17:42 »
To ti ne bih preporučio jer je taj sistem jako komplikovan jer svo ulje ćeš jako teško da izbaciš,ne možeš ništa zenuti sve se to samo (odzračuje),naravno osveženje sistema je dobro ali nije nepohodno.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.4MPI

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: zamena ulja, sistem upravljanja
« Odgovor #2 poslato: 02. Apr, 2024. 00:02 »
Slobodno osvezi ulje, preporucuje se da se menja. Pumpe upravo stradaju jer je ulje lose. Kada naspes ostavi cep otvoren, upali auto pun levi pun desni volan 5 6 puta, dospi koliko jos treba i to je to. Pozdrav
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži mtesicZapočeo temu

Odg: zamena ulja, sistem upravljanja
« Odgovor #3 poslato: 02. Apr, 2024. 08:29 »
Hvala Šone i Buco - puno ste mi pomogli da bolje (tj. slobodnije) izvedem posao. !  :bravo: Za vikend ću to izvesti.