Autor Tema: Šraf kućišta filtera vazduha  (Pročitano 1233 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže srđan1976Započeo temu

Šraf kućišta filtera vazduha
« poslato: 25. Feb, 2023. 14:57 »
Kad tražim pomoć uvek se setim Hemfrija Bogarta i Duška Dugouška: "Pomozi zemljaku kog je izdala sreća!"

Šraf kućišta filtera goriva je T20, prilažem slike, skroz je ojeden i ne može da se odvrne.
1. Kako ga odvrnuti?
2. Gde da kupim isti ali zdrav?

Unapred hvala.
  • Vozi: Superb II 1.9 Tdi 77kw 2008

Na mreži Ljuba

Odg: Šraf kućišta filtera vazduha
« Odgovor #1 poslato: 25. Feb, 2023. 15:44 »
Prva opcija "smrt klesta", druga da se napravi brusilicom rez za ravan srafciger, treca srafciger i cekic malo po ivici dok popusti pa onda klestima.
Sraf poneses u gvozđaru kao uzorak, glava je nebitna, moze imbus moze i klasika sestougaoni.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže hirurg

Odg: Šraf kućišta filtera vazduha
« Odgovor #2 poslato: 25. Feb, 2023. 19:24 »
I naravno trazi kvalitet 8.8 da bude. Bilo da je torex ili inbus. To se zezne s losim alatima.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže srđan1976Započeo temu

Odg: Šraf kućišta filtera vazduha
« Odgovor #3 poslato: 07. Mar, 2023. 09:54 »
Hvala svima na savetima!

Napokon sam odvrnuo ojedeni šraf T20, uz drugarsku veliku i nesebičnu pomoć našeg druga s foruma mtesic-a. Prskao sam šraf sa wd-40 i pokušavao da odvrnem sa smrt-klještima (kojima nisam nešto zadovoljan), pokušao da napravim rez za ravni odvijač ali zbog alata koji sam imao i lošeg ugla nisam napravio prikladan rez. Na kraju sam običnom kineskom mini trouglastom turpijom od sto dinara izravnao dve naspramne stranice, pa od glave prečnika 8 mm dobio maltene šraf pogodan da se okrene vilastim ključem od 7 mm. Vilasti od 7 mm koji sam imao je neki prastari, tanki, verovatno za bicikl i on mi je poslužio samo kao modla prilikom turpijanja i nisam njim mogao da odvrnem šraf jer je ključ počeo da se krivi. Ali sam uspeo sa podesivim (francuskim) ključem kucnuvši ga čekićem.

Sve ovako sažeto ne deluje kao prevelika muka, ali nas je obojicu baš namučio. Mnogo mozganja, čitanja po netu i gledanja raznih video zapisa, ali retko ko je spominjao pomoć turpije. Toliko muke oko jednog šrafa.

Sad je lako biti pametan, ali sama činjenica da se šraf ojeo govori o lošem kvalitetu čelika, te u ovakvim slučajevima svima bez uslova i alata preporučujem metod turpija+podesivi ključ.
  • Vozi: Superb II 1.9 Tdi 77kw 2008



Pretraga foruma [Google]