Procitao sam davno da je neko imao problem i da je resio ciscenjem, a neki su resili problem zamenom.
Nisam slikao, niti snimio svoj sadrzaj, ali sam se vodio onim koji sam pronasao na Youtube.
Prekidac sam cistio jer je sve losije reagovao na pritiskanje prilikom paljenja/gasenja auta. Pritisak je morao biti sve jaci, a s obzirom da nisam sivonja, desavalo se da klikcem prekidac po 2-4 puta, sto me je nerviralo.
- Po uputstvu, odvoji se gornja maska oko volana, moze i rukom ili nekim plasticnim alatom, paziti da ne ogrebete masku.
- Okrene se volan levo za 90 stepeni, odvrne jedan sraf donje maske, okrene se desno za 90 stepeni, odvrne drugi sraf, i odvrne se sraf od dole koji drzi masku.
- Donja maska se skine, skinu se konektori sa dugmeta i tankim srafcigerom se kliknu osiguraci da dugme moze da se odvoji od maske ka unutra.
- Nakon toga pazljivo skinuti metalne osigurace sa prekidaca i odvajanjem 4 plasticna osiguraca telo prekidaca moze da se rastavi.
Obratiti paznju da se ispod nalepnice nalazi jedan od ta cetiri osiguraca. (ovaj deo je u sustini najpipaviji i najtezi, da se nesto ne slomi)
- Kad se rastavi prekidac, stapicem za usi i sa malo alkohola ili cistaca za elektro kontakte obrisati kontakte na ploci, kao i na gumi i nakon toga sve vratiti nazad.
- Pre montaze prekidaca u masku, moze se probati na autu i proveriti da li je rezultat zadovoljavajuci.
Kod mene je poboljsanje bilo drasticno, sad bukvalno samo tapnem prekidac i auto pali ili gasi. Nema nervoze.
U sustini ovo svako moze uciniti na svom autu, rekao bih tezina zahvata 3/10
Sve je jasnije iz prilozenih video uputstava.
Skidanje prekidaca:
https://www.youtube.com/watch?v=AOg1ixOkaC4&t=195sCiscenje prekidaca (nije prikazano skidanje metalnih osiguraca):
https://www.youtube.com/watch?v=W7VphaN1z6A