Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2007-2014
»
Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
Stranice:
«
1
2
3
...
14
»
Idi dole
Autor
Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG (Pročitano 18032 puta)
0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #15 poslato:
01. Apr, 2018. 16:53 »
Nije Dora upitanju, Endre. Upoznat sam sa forumom cbc gde je Dora, bio i licno sa drugim vozilom pre neke godine. Na proslim vozilima gas je ugradjivan kod Radića, sad on daje garanciju 5god.Sve je to subjektivno, triput meri jednom seci.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #16 poslato:
07. Maj, 2018. 11:33 »
Drmika druže,
šta napravi sa ugradnjom TNGa....
jbg vidim da spritmonitor kaže da još uvek sipaš BMB
pozz
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #17 poslato:
07. Maj, 2018. 17:34 »
treba prelomiti, muka je to
sad kad sam menjao gume sam video sta sve drzim u gepeku ispod tapacira. pa od pomisli da ce sve to biti gore slošolo mi se
. A kilometri se samo gomilaju. Nisam pametan. sve kontam pred jesen, pa dat da menjam sve ukljucujuce i tablice, necu taj papir za jos 2 godine.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #18 poslato:
07. Maj, 2018. 17:58 »
Slazem se sa gomilom stvari koje Mogu da zatrebaju. Ja sam ih smestio u ona dva boksa levo i desno iznad tockova u gepeku. Napravio pregrade. Al voznja za oko 4 L BMBa.....neponovljiv osecaj....
Sent from my SM-A320FL
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #19 poslato:
08. Maj, 2018. 17:32 »
taman sam se zbog obaveza bio na plin zaboravio, i sad opet. Zvao sam danas majstora, AC stag go fast + dizne valtek ili ac, koje hocu, tomaseto isparivac 330e, a 20/25e je doplata za ac qbox plus (ja kontam taj staviti).
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #20 poslato:
08. Maj, 2018. 17:42 »
Ne zali male pare 30 eur... je smesno otplatices ih za 1500km. Samo kvalitetno, pedantno, i posle sipaj i uzivaj. Valtek dizne su OK. Ja sam veoma zadovoljan sa AC stag Tomaseto i valtek kombinacijom. Ima boljih al za te pere....nema
Sent from my SM-A320FL
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #21 poslato:
08. Maj, 2018. 17:56 »
E to su muke, u zadnje vreme niko od mojih poznanika nije plin ubacio, pređoše na dizel, ali i fabricki metan. Zadnje smo radili u jednom servisu na dobrom glasu međutim to više nije to pa pređoše na dizel
. pogledaj i na google sve teme su pre 3/4 godine. retko koji da je novijeg datuma, a dosta se promeni što tehnike što majstora.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #22 poslato:
08. Maj, 2018. 17:58 »
Ja bi mog drndavog dizelasa odmah dao za benzinca sa plinom. Em sto trese ko blesav, em je bucan a i trosi vise.... a da ne govorim o eventualnim problemima tipicnim za dizelase
Sent from my SM-A320FL
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #23 poslato:
08. Maj, 2018. 18:00 »
Kretenska drzava je min 30 % ugusila TNG trziste. Raznim akcizama i atestima. Mada samo je cena TNGa problem. Sve bi se izdrzalo da je tng 65 din...npr
Sent from my SM-A320FL
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #24 poslato:
18. Maj, 2018. 09:22 »
Ugradjen TNG, Stag, tomaseto i valteg crvene. uradjeno u jednom danu, prošo atest
probna voznja na 25km po bordu je oko 5, sto je nize nego i benzin na toj ruti, tako da bord otpada ( i benzina pokazuje manje no čep čep). za vikend ce biti od cepa do cepa. u voznji kad god da se prebaci plin benzin nista se ne oseti, na leru kad stoji oseti se prebacivanje sa benzina na plin, obrnuto ne. I kad ga pustim u niske obrtaje oko 1000-1200 pa dam gas se oseti blagi cim. Verovatno se jos uvek kalibriše / optimizuje pa cu videti nakon 1000km.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #25 poslato:
18. Maj, 2018. 09:29 »
e, ovako drmika druže
prvo čestitke, dobra kombinacija, piši o ceni, i potrošnji, baš me interesuje
drugo, veoma lako možeš utvrditi dali ti je dobro podešen tng, na ravnom delu puta, kada ideš konstantnom brzinom, vozi na bmb pa snimi potrošnju po bordu, a posle prebaci na tng, trebala bi da ti bude slična potrošnja.
ako ti pokazuje na tng više, onda je siromašna smeša, i suprotno.... ovo ti je veoma važno
genaralno, bord ti pokazuje potrošnju BMBa, a tng dobijaš ako pomnožiš sa 1,3, ili koliko sam utvrdiš da troši u odnosu na BMB....
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #26 poslato:
18. Maj, 2018. 09:33 »
Cena ugradnje 330e plus atest i ostalo 9500 + teh 500 + 1350 saobraćana.
ovih 25km je testirano na poznatoj ruti, ravno vecinom otvoren put 80km/h i tu su, cak mislim da manje pokazuje, ono sto sam jos primetio da kad stojim u mestu prosecna potrosnja mi brze raste no na benzinu. za vikend ide na 250km pa ću vidim.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #27 poslato:
22. Maj, 2018. 15:04 »
Napunio čovek Plin, i sad nikako da potroši
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
drmika
RallyeSport
Poruke: 119
Like ukupno: 12
L&K ugled:
+8/-0
Lokacija: Novi Sad
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #28 poslato:
22. Maj, 2018. 15:44 »
ha ha, jutros sam krenuo kucati, ostao mi tab, al sam izašao iz kanc.
Nasu bocu jesam, i vozo se
Pri prvom sipanju pune boce nije bilo tipa ono ck i nece vise, vec sipao brzo, i samo usporio tek tek. (do sad na vozilima mi je bilo CK, ili ono krrr pa stane). Na pokazivaču nivoa plina je pokaza sve crte, posle 3 km je jedna pala. Kod drugog sipanja ista situacija samo uspori, ne stane vec uspori. i ovaj put nije pokazao tu max crtu.
Potrošnja je 6.7 na 100km stim što mogu reći na benzin je samo palio i bukvalno odma je prebacivao na plin. Bord pokazuje malo vise nego na benzinu, i kod jačeg režima vožnje brže diže prosek.
Sto se rada tiče, tokom ubrzanja od prve sve ok, na gradskoj 50 je na granici da ga ostavljam u 5oj. na benzinu je to laganica bilo.
Problemi koje sam uočio, kad vozim 80+ i pustim gas ima blagi cim, i brže mi skida obrtaje no benzin, Isto cim ima kad stisnem papucicu gasa - ovo bi svrstao u neprimetno, oseti se jer znam kako je na benzinu nekom drugom je sve ok.
No veći cim imam kad ga pustim da uspori, tipa pred semafor pa se promeni i onda kad treba da povuce krene i cim pa nastavi, taj se oseti. tipa u 4 pustam pred semafor sa 2000 obrtaja na 1300 i kad stisnem gas povuče a cim je na 1800obrtaja.
Čuo sam se sa majstorom, pošto sad imam 500km od ugradnje, sutra će ga devojka oterati ja idem na put.
Sačuvana
Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW
shuxx
Laurin&Klement
Poruke: 720
Like ukupno: 29
L&K ugled:
+15/-3
Lokacija: Prokuplje
Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
«
Odgovor #29 poslato:
22. Maj, 2018. 16:18 »
6.7 je odlicna potrosnja. Teraj do 1000 km pa nek ti majstor proveri mapiranje.... fino podesavanje. Ili se kvalitet gasa poboljsao ....ili je moj trosio vise.... ti si na oko 20% gasa vise od benzina. Sto je super.
Uvek imaj bar 15L benzina zarad hladjenja pumpe. I uzivaj brate u jeftinijoj voznji
Sent from my SM-A320FL
Sačuvana
Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI
Stranice:
«
1
2
3
...
14
»
Idi gore
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2007-2014
»
Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
Pretraga foruma [Google]