0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Također su mi prenjeli da ovo može uzrokovat da grijanje stane odnosno da dođe do pregrijavaja motora.
@AB886, od cega zaprljan? Od ulja, od cega? Nisu ti rekli nista?Ne znam od cega bi se zaprljao sistem, osim mozda od ulja ako je probio dihtung glave...Znaci prvo mora da se ustanovi od cega je sistem zaprljan.Svakako ta suma od 350e i vise nego nerealna.Oteraj ti auto kod nekog pismenog majstora da pogleda.
Vozilo je 2014.godište. A meni su prenjeli da postoji određenja fabrička greška koja je došla na ovoj Škodi i Golfu7 da je radijator toplote bio lošeg kvaliteta i da su opiljci od njega došli.
A meni su prenjeli da postoji određenja fabrička greška koja je došla na ovoj Škodi i Golfu7 da je radijator toplote bio lošeg kvaliteta i da su opiljci od njega došli.
Ja apsolutno verujem u ovo sto su ti rekli...Jer inace, problem i jeste u aluminijumskim radijatorima. Problem sa njima, inace, je kod neredovne zamene antifriza, najkasnije do 2 godine, jer kad nestanu aditivna sredstva u njemu i kad se PH vrednst antifriza spusti ispod dozvoljene granice dolazi do elektrolitske korozije hladnjaka...Jos ako je i slabijeg kvaliteta, utoliko je osetljiviji...E sad...samo ispiranje bez resavanja osnovnog problema stvarno nema smisla (bacanje para). Znaci, potrebno je zameniti i hladnjak a i onaj mali u kabini...verovatno su od istog proizvodjaca a samim tim i kvalliteta (sumljivog)...Znaci, zamena celokupnog sistema...Sto se tice ispipranja...pa dobro, koriste se dvokomponentna sredstva...treba vremena da odstoje u sistemu da bi iizvrsila "nagrizanja", ali to po meni ima najvise smisla u skidanju kamenca i uljnih plakova i produkata raspadanja starog antifriza. Nisam siguran da je bas takva metoda potrebna kod ispiranja cestica metala...Mislim da je skupa a nepotrebna. Sta bih ja uradio na tvom mestu?...Prvo, ne bih zurio, malo bi ga tako vozio i posmatrao boju rashladne tecnosti i pratio znake pregrevanja ili slabijeg grejanja u kabibni...Ako primetis promenu boje u ekspanzionoj tecnosti, da postaje zatamljena, braonkasta...rdjava..onda je stvarno potrebno onakvo ispiranje....Ako je to u redu, onda bih u nejskorije vreme, kad je zgodno, nabavio nove hladnjake (kavi su dasu, al su novi), zamenio i pri tome ponovo isprao sistem nekim jeftinijim sredstvom....U svakom slucaju tebi zamena hladnjaka "ne gine"...Ti to moras uraditi. A takodje, i sve druge kolege koje voze takav auto, to godiste...seriju...nek pregledaju svoje sisteme jer su i oni u istom problemu...