Autor Tema: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore  (Pročitano 25108 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #15 poslato: 22. Nov, 2017. 22:29 »
Sto bi znacilo da ako ti je auto trosio 7,5L na TNG-u trosi 10L? Malo vise sam presao na plin od tebe i ni na jednom vozilu se nije pojavila tolika razlika, najvise 1L, mozda vise sa klimom ali nisam to prpratio. Onda auto ne bi mogao dostici istu brzinu na istom broju obrtaja, pogotovo maksimalnu da je tolika razlika u smazi. Vec zvuci kao prepucavanje,a nije mi to cilj, vec jednostavno ne mogu da povjerujem u to jer ne osjetim u voznji toliku razliku, tako da prepustam nekom ko je malo bolje poznaje razliku u gorivu da nam razjasni
Nikako ne zelim prepucavanje. To je moje iskustvo. Mozda je i nesto manje od 25%. Ali svakako me je nerviralo kad neko kaze da ce mu trositi samo 1L vise.... na kom autu...na kom motoru.... pa potrosnja se izrazava u % vise...a ne u litrima.... ona varira od auta do auta i od motora do motora.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže bigor

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #16 poslato: 22. Nov, 2017. 23:17 »
pa potrosnja se izrazava u % vise...a ne u litrima
Dobro tu se slazem ali pricamo o snazi goriva, a ona se ne mjeri samo potrosnjom, vec sam gore napisao. onda bi trebalo uzeti u obzir plin prolazi kroz drugciji sistem u odnosu na benzin gdje gubi malo na snazi, a to je kako sam citao oko 2-2.5%.
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #17 poslato: 22. Nov, 2017. 23:35 »
Samo da ne mesamo obican sekvent plin i direktno ubrzigavanje plina u tecnoj fazi. Te dve stvari su nebo i zemlja.

U slucaju obicnog sekventa auto trosi gasa vise nego benzina (ako je 8 benz, plina sigurno 10, pa i vise) i auto ide isto kao na benz (kada je dobra mapa u racunaru gasnog uredjaja tj. kada se lepo usteluje).

U slucaju direktnog ubrizgavanja gasa u tecnoj fazi je skroz druga prica, auto trosi otprilike isto kao i benzina, a moze i bolje nego na benz da ide tj. vuce. Takodje taj uredjaj je skroz nezavistan od benzina tj. auto i pri hladnom startu pali direktno na gas i gubi se potreba za benz uopste (u pravom smislu te reci).

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #18 poslato: 23. Nov, 2017. 06:34 »
Ok. Moje iskustvo je sa AC Stag Tomaseto sekventom. Tako da je trosio vise. Ostaje po meni i dalje da je tng manje energetsko gorivo. Ali ga verovatno direktno ubrizgavanje u tecnom stanju maksimalno iskoriscava. Bas bih voleo da procitam strucno misljenje na tu temu... izguglacu....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Skorpion

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #19 poslato: 31. Jul, 2018. 11:11 »
Ima neke novoste vezane za ovu temu?
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Na mreži petarp031

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #20 poslato: 31. Jul, 2018. 22:49 »
Koliko znam ima, AC je napravio jedan od najboljih uredjaja gasne faze, oznaka stag 400 dpi. Na njihovom zvanicnom sajtu imas listu sa kodovima motora, ako je kod od tvog motora na listi, radice na plin bez problema. Inace, uredjaj je testiran u mojoj blizoj okolini, drugar je pre mesec dana stavio u 1.8tsi 4x4 octaviu, a kum u avensisa 2.0fse vvti. Oba auta rade bez greske, cak se cini da imaju koju ks vise u odnosu na benzin. Skoda je testirana na 1.000 km i potrosnja je oko 2 litra benzina i 6,5 gasa na prilicno otvorenijem putu (Crna Gora preko Zabljaka i nesto lokala) , dok toyota trosi oko 1,5 litara benzina i 7,5 litara u mesovitoj voznji sa 80% otvorenog i presla je za 20 dana preko 4.000 km bez ikakvog problema. Kako sam gledao, Poljaci su vw tsi fsi pokrili gotovo sve, od 1.2 tsi do 4,2 fsi agregata. Na benzin mora da radi jer isti hladi benzinske dizne kako ne bi izgorele. U skodu je ugradjen skuplji isparivac oko 80 eura u odnosu na onaj sto ide u kitu, jer u sebi sadrzi grejac koji pomaze da sto pre postigne 60 stepeni i prebaci na gas, dok toyota radi na delove iz kita koji su isli u pakovanju, osim sto ima brze dizne. Ugradnja se krece od 650 eura pa na vise, ako ides sa brzim diznama i boljim isparivacem samo za delove bez rada moras izdvojiti preko 550 eura, ali to je dosta nize od svega do sad testiranog, a radi najbolje do sada, osim tecne faze. Nadam se da sam bio od pomoci.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže observer

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #21 poslato: 31. Jul, 2018. 23:36 »
Sve je to lepo ali zaboravljate ocajan kvalitet TNG-a koji se prodaje u Srbiji. Lepljiva smesa koja ulepi dizne posle samo 30.000 km. Stavljati TNG uredjaj u TSI motore koji i inace malo trose je zlocin :)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži petarp031

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #22 poslato: 31. Jul, 2018. 23:44 »
To se slazem, narocito 1.2tsi koji trosi u proseku oko 5.5 litara u fabiji koju ni malo ne stedim. Primeri koje sam naveo prelaze velike km i zapremine motora su dosta vece, samim tim i potrosnja, a ljudi ne zele da poseduju dizela.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #23 poslato: 01. Avg, 2018. 08:03 »
Skoro sam se raspitivao na tu temu, zvao Makedo gas, i ukratko... uređaj koji troši benzin oko 1,5L i plin je oko 1200eur, a uređaj koji troši samo plin je oko 2000eur.

Ako je po prethodnim komentarima oko 600e, to je i povoljno, u odnosu na gore navedene cene....

ne vozim više na TNG, ali dok sam koristio do avgusta 2017 nisam imao problema sa smolom, 20 000km godišnje, većina sipana na Eko helenik pumpi.

neznam dali je situacija sa plinom promenjena....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže kurogane

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #24 poslato: 16. Avg, 2018. 09:24 »
I ja sam u dilemi za svoju skodu 1.2 tsi koja kao sto neko rece ranije trosi oko 5,5 litara benzina koliko ima smisla ugradjivati plin mada prelazim oko 30.000 km godisnje.
Ovo sa direktnim ubrizgavanjam sto trosi samo plin mi zvuci primamljivo pa ne znam jesu li padali cijene tih uredjaja?
Evo sad sam bio na putovanju presao sam 9.000 km  pola bi para izvadio obzirom da sam gorivo placao po 1.6-1.8 eura najcesce :)

Van mreže ИгоР

Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #25 poslato: 16. Avg, 2018. 09:55 »
За конкретан мотор и потрошњу коју наводите, мислим да се не исплати улагати ако нећете минимум 5 година возити тај ауто (а и више), јер једноставно нема рачунице за тако малу потрошњу (а ту је увијек и потенцијални проблем квара ТНГ и пеглања око тога). Ако много прелазите током године, онда свакако да уградњи ЛДИ система. Лично газим 40К км (пуне двије године) на свом секвент систему, не излазим из аута, дословно, сваки дан. До сада замјена два филтера (гасна и течна фаза) и сет инјектора (у гаранцији). Систем је коштао (све до на цесту): 1250КМ. Моје искуство са ТНГ је веома позитивно. Уштеда новца-нећу ни да причам!

Van mreže fobia24

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #26 poslato: 16. Avg, 2018. 10:05 »
Plin se uvek isplati za km koja je oko 30.000 godišnje. Uložiš u startu i kasnije vraćaš. To ne mislim na najnovije motore koji troše u određenom odnosu uvek benzin. U njih ne bih ugrađivao.

Van mreže ИгоР

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #27 poslato: 16. Avg, 2018. 15:12 »
И код мене троши бензин са гасом, и исплати се опет, итекако!
Потрошњу бензина сам намјештам и код мене је око 1л/100км, а могу намјестити да троши само на старту док не пребаци, али су ми инјектори пречи од бензина. Чак се може подесити и на ком оптерећењу и обртајима креће бензин, и колико желите да троши истог...ма може доста тога. Систем је варијабилан и може се намјестити скоро па како год да желите, али је препорука дати неки минимум бензина због хлађења инјектора, чишћења и самог мотора.
На крају, како год да било, највећу улогу има пређена километража током године и дужина експлоатације (под условом да може ТНГ на ваш мотор).
И да, нико нема појма да возим на гас, нити се примјети у вожњи, нити може да се намирише.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #28 poslato: 17. Avg, 2018. 15:22 »
Igore,

ajd malo izloži šta imaš / voziš, šta je instalirano TNG  koliko para itd.... troškovi...

pozdrav
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži petarp031

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #29 poslato: 17. Avg, 2018. 15:37 »
Nesto mi se cini da Igor po prethodnim prepiskama vozi 2.0 atmosferac i da je na njemu sekvent uredjaj, tako da to nema neke preterane veze sa direktnim ubrizgavanjem u fsi. Pretpostavljam da je njegov uredjaj setovan da recimo iznad 4.000rpm prebacuje na benzin zbog preciznijeg ubrizgavanja.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka




Pretraga foruma [Google]