Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 42813 puta)

0 članova i 17 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #330 poslato: 13. Feb, 2024. 11:31 »
Hteo si da pitaš nešto ili?
Inace, sve je to normalno.

Na mreži Remark78

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #331 poslato: 13. Feb, 2024. 12:00 »
Iznosim zapažanja, nemam konkretno pitanje, pretpostavio sam da je to u redu.

Samo da ne bude prečesto..

U stvari, sad se setih, imam pitanje, prilikom čišćenja DPF-a ne prikazuje se uvećana potrošnja goriva, a sigurno se troši dodatna količina goriva za sagorevanje čestica.. Šta je sa prikazanom prosečnom potrošnjom, odstupa li puno od realne (od čepa do čepa)?

P.S. Pre Škode vozio sam Lagunu 3 2.0 dci, uvek je prikazivala uvećanu (duplo, pa i više) trenutnu potrošnju prilikom čišćenja DPF-a, prikazana prosečna potrošnja odgovarala je realnoj. I motor je tom prilikom bio mnogo mirniji, nije se osetila regeneracija..

  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Van mreže AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #332 poslato: 13. Feb, 2024. 17:04 »
Za to ces morati od cepa do cepa pa da uporedis sa bord komp.
Inace, ne pokazuje uvecanu potrosnju tokom regeneracije, bar meni ne. Mada se ni ne opterecujem time.

Van mreže Cultus

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #333 poslato: 21. Mar, 2024. 18:41 »
Ima li iko iskustva sa downpipeom? Ja bih uklonio PDF pa nisam siguran da li je bolje/jeftinije/pametnije da uzmem downpipe ili da samo izvadim saće iz DPF-a. Ako je neko stavio downpipe može li mi reći koji ide? Usput, riječ je o VRS TDI octaviji.
  • Vozi: 2013 Octavia VRS TDI

Van mreže Srdjan tdi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #334 poslato: 14. Apr, 2024. 20:56 »
Pozdrav članovima foruma!
Želim da podelim moje iskustvo u vezi čestih regeneracija.Inače vozim passata b8 2.0 tdi i pokušavan da utvrdim zašto dolazi do čestih regeneraciji na 2.0 tdi motorima…
Koliko sam ja do sada shvatio regeneracija dpf filtera se pokreće isključivo u tri slučaja:
1.kada senzor diferencijalnog pritiska da signal motornom računaru da treba da se pokrene regeneracija.U ovom slučaju sam pritisak u dpf je visok i pokreće se regeneracija bez obzira na količinu čadji odnosno na grame.Dakle može se desiti da imate recimo 17g čadji a da je senzor dif. pritiska pkjrenuo regeneraciju zbog pritiska u samom dpf-u.
2.kada ecu utvrdi da je dostignuta masa od 24,10 grama u dpf-u.
3.uvek kada se predje 745 km kao sigurnosna regeneracija.
E sad se postavlja pitanje ko od ova tri faktora krivac za česte regeneraciji?
  • Vozi: Passat b8 2.0 TDI

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #335 poslato: 14. Apr, 2024. 21:07 »
Kod mene vlada samo jedno pravilo. Pali se kada se parkiram, gde ga ja samo ugasim. Sutradan na autoputu ništa, ali se seti da nije uradio nakon što se ponovo parkiram. Što se mene tiče, nek mu je sa srećom sa tim pokušajima  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #336 poslato: 15. Apr, 2024. 00:23 »
@Srdjan tdi, Regeneracija se pali na tih 24g i to je to.
Nije normalno da se upali na 15, 17 ili koliko vec.
Jedino ako se prekine gasenjem ili duzim stajanjem na leru, pa na sledecem paljenju krene opet sa tih npr. 15g.
Takodje ako se u toku regeneracije upali rezerva, automatski se prekida, a posle sipanja goriva se nastavlja.

Tebi je mozda senzor diferencijalnog pritiska u kvaru.

Na mreži bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #337 poslato: 15. Apr, 2024. 10:10 »
@Srdjan tdi, Regeneracija se pali na tih 24g i to je to.
Nije normalno da se upali na 15, 17 ili koliko vec.
Jedino ako se prekine gasenjem ili duzim stajanjem na leru, pa na sledecem paljenju krene opet sa tih npr. 15g.
Takodje ako se u toku regeneracije upali rezerva, automatski se prekida, a posle sipanja goriva se nastavlja.

Tebi je mozda senzor diferencijalnog pritiska u kvaru.

To da se na rezervi gasi, u mom slučaju nije tačno. Dešavalo mi se čak da upali regeneraciju dok sam u rezervi i da je odradi kao i kada auto nije u rezervi.

Sto se tiče ostalog, meni u poslednje vreme opasno skače po zivcima jer čini mi se da još učestalije pali nego inače, tako da samo iscekujem trenutak kada će se zapušiti pa da ide napolje.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Na mreži Remark78

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #338 poslato: 15. Apr, 2024. 13:39 »
Sme li da ide napolje? Odradi li se tako da ne prijavljuje nikakvu grešku?

Prolazi li tehničke preglede i onda?
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Na mreži bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #339 poslato: 15. Apr, 2024. 14:01 »
Sme li da ide napolje? Odradi li se tako da ne prijavljuje nikakvu grešku?

Prolazi li tehničke preglede i onda?

Postoje majstori koji odrade tako da nema nikakve greške, a takođe se ne vidi na tehničkom da isti ne postoji u vozilu.

Ukoliko je motor zdrav, prolazi sve uredno.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Van mreže Srdjan tdi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #340 poslato: 15. Apr, 2024. 17:51 »
Meni radi regeneraciju i kada je na rezervi i ne prekida kada ga ostavim da regeneraciju završi na leru.Čak i kada je napolju recimo -5 posle 1 km vožnje pokrene regeneraciju.
Uglavnom,promenio sam senzore diferencijalnog pritiska i nije do njih.Proverio egr i hladnjak egr-a i nije do njih pošto su čisti. Na kraju sam očistio dpf i prešao nekih 4000 km. U tih 4000 km je u početku radio regeneraciju u gradskoj vožnji na 210 km a na auto putu čak i na 450 km, i to mi je bilo super s obzirom da je pre čišćenja radio regeneraciju na svakih 80 km. Medjutim, od pre neki dan sam primetio da opet spušta predjeni put u gradskoj vožnji i zapičinje regeneraciju na nekih 150 km. Na kraju je moj zaključak da nešto prlja dpf a da ne mogu da skontam šta je u pitanju…Možda turbina, možda dizne ili motorno ulje..
  • Vozi: Passat b8 2.0 TDI

Van mreže AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #341 poslato: 16. Apr, 2024. 10:39 »
To ti mislis da ne prekine reg. na leru, ne mozes da znas osim ako preko dijagnostike pratis da je slustio do nekih 5g i zavrsio.
A ako ti pokrece posle 1km voznje kako kazes, to je obicno prekinuta reg. koja se nastavlja.
Kako god, tebi su najverovatnije dizne lose, ako se desava sve sto su naveo.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #342 poslato: 16. Apr, 2024. 10:46 »
Mislim da nije moguće da radi regeneraciju nakon prvih par kilometara. Jednostavno nema postignutu temperaturu da bi sagoreo. Verovatno je neki drugi problem u pitanju.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #343 poslato: 16. Apr, 2024. 10:53 »
Moguce je kada je prekinuta. Posle prvog paljenja bas brzo pokrene i tako mnogo brze zagreva motor/dpf (radnamu temp. mnogo brze dostigne) da bi nastavio reg.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #344 poslato: 16. Apr, 2024. 11:46 »
Aha, ok ima smisla. Samo kod mene se iz nekog razloga to ne dešava  wac1
Čuo sam, ako je istina, da drugi proizvođači (konkretno BMW) imaju programirano da ako je vožnja na otvorenom putu, kako god to oni da prepoznaju, prazne DPF bez obzira koliko grama ima. Ako je stvarno tako, deluje kao fantastično rešenje.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K



Pretraga foruma [Google]