Autor Tema: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?  (Pročitano 19423 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #16 poslato: 29. Sep, 2015. 21:23 »
opa bato, biće karabudženja  ???

"As part of servicing, the software that controls the engine has to be updated. Volkswagen expects that carbon dioxide emission and fuel consumption will rise as a result of the software switch, but only minimally, and still within environmental standards.

In some cases hardware changes will also be necessary. In vehicles with 1.2-liter and 1.6-liter engines, which aren’t sold in the U.S., a hardware change will likely be necessary because a fuel injection pump has to be replaced to ensure a smooth ride, Mr. Buhlmann said. In Europe, vehicles with 2-liter engines will only need a software update, but it isn’t clear whether that would suffice in the U.S. due to different standards. "

http://www.wsj.com/articles/volkswagen-has-refit-plan-for-emissions-rigged-vehicles-says-ceo-1443525496
« Poslednja izmena: 29. Sep, 2015. 21:28 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #17 poslato: 29. Sep, 2015. 22:10 »
Ja lepo rekoh da ce morati nesto da odrade, i da deluju ozbiljno da ce da odrade.  :P

Ovo da ce softverom na 2.0 tdi motoru da rese problem emisije je suludo i totalno neverovatno pa zato npr u americi "zbog drugacijih standarda" nece proci. Moje pitanje je sto to odmah nisu odradili, sa modelima iz 2014 i 2015? To ne da mi deluje kao sci-fi vec mi deluje bolesno nestvarno. Poenta je da je dorada za euro 5 standard na tim motorima tako skupa da mogu odmah da potpisu bankrot. Ali dobro da ispratimo jos malo, da ne kazem do kraja :)
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #18 poslato: 30. Sep, 2015. 15:39 »
Kao sto rekoh, nece ovo proci jeftino po VW (i ostale)
Citam neke web portale, kupci u Nemackoj zbog obmane ce poceti sa pokretanjem privatnih tuzbi protiv VW ukoliko im ne zamene automobile novim.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #19 poslato: 30. Sep, 2015. 20:36 »
Mene samo odusevljava cutanje nasih uvoznika, dilera i drzave. Ali doci ce i oni na red.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Na mreži Markkoni

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #20 poslato: 30. Sep, 2015. 21:25 »
Agencija za bezbednost je uputila uvozniku dopis. Bice reci o tome.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #21 poslato: 30. Sep, 2015. 21:29 »
Jedno je skrivena greska, kao Toyoti što je glavio gas, pa su pravili opoziv 10M vozila.

Ovde je problem sto se radi o prevari. Nisu više bitne razmere, bitan je povod.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže zare

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #22 poslato: 30. Sep, 2015. 21:31 »
Nego niko da objasni (ili je meni promaklo) kako taj softver za laziranje radi i sta konkretno radi?

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #23 poslato: 30. Sep, 2015. 21:44 »
Nego niko da objasni (ili je meni promaklo) kako taj softver za laziranje radi i sta konkretno radi?

Kada vozila idu na tehnicki zbog paljenja odredjenih sistema na valjcima (koliko sam shvatio esp, abs) Auto mora pre pregleda da se prebaci u "test" mod. Kada se prebaci u test mod emisija je u granicama normale. Cim izadje sa tehnickog Auto izbacuje do 40x Nox  nego sto je dozvoljeno.


Inace kad pricamo o uvoznicima oni su sada svi (koji uvoze VW koncern automobile) u ozbiljnom carinskom prekrsaju jer automobili koje su uvezli ne zadovoljavaju ni normu EURO 3. Da vidim da li ce sad da ih drzava rebne za to kao sto su brojne firme iz moje branse za mnogo manje gluposti. Takodje cekam da vidim i kako ce agencija za zastitu zivotne sredine koja nam je dusu izvadila glupostima oko eko taksi da reaguje na ovako nesto.

  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #24 poslato: 30. Sep, 2015. 21:46 »
Sofisticirano, nema sta.

Uprosceno to zvuci ovako. Auto današnjice je prepun senzora. Softver detektuje da se jedna od osovina ne okreće, da je opterećenje konstantno i slično. Kako ne bi sistem blokirao rad automobila, postoji predodređena softverska mogućnost koja kaze autu da tako nešto ignoriše, odnosno da je u nekoj vrsti servinog-test moda.

Ovde je to zlupoterbljeno da auto automatski redukuje snagu i emisiju gasova.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže zare

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #25 poslato: 30. Sep, 2015. 22:03 »
A ja sam mislio da je nesto novo u pitanju  =)).

Pa to nije nikakva tajna, kao sto nije nikakva tajna da proizvodjaci podesavaju motore da budu u dozvoljenim granicama  pri definisanim uslovima ispitivanja. Ako se ispitivanje vrsi na leru, na leru ispunjava uslove. Ako se vrsi na 3000 obrtaja, na 3000 obrtaja ispunjava uslove. Izmedju toga se ne ispituje i izmedju toga moze da pljuje na auspuh sta god hoce. Takvi su propisi ma koliko to cudno izgledalo. I ako se ispitivanja u Americi ne razlikuju drasticno od ispitivanja u Evropi ne znam zasto je VW uopste i priznavao bilo kakvu krivicu. Motor zagredjan na radnu temperaturu na brojevima obrtaja propisanim za ispitivanje ispunjava norme.

Postoji (nepriznati) Sher test (ili kako se vec pise, znaci neki mladjani student motornih vozila) koji simulira realan rad motora tj. auto se stvarno vozi. Startovanje potpuno hladnog motora, rad u mestu 15-20 sekundi, voznju odredjenim brzinama cini mi se 15-20 minuta po gradu do 50 km/h pa izlazak na otvoren put. Rezultati testa u prvih 10-tak minuta dok je motor hladan su katastrofalni sto se tice ekologije. U tih 10-tak minuta se u atmosferu izbaci vise od 90 % ukupnog zagadjenja na celom testu. Naravno, ne postoji motor koji ce da ispuni propisane norme u takvim uslovima.

Malo vise sam se udaljio od ove price, ne kazem da je i sada sve tako kako sam naveo, mozda su se i uslovi ispitivanja promenili...

Van mreže ugi85

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #26 poslato: 30. Sep, 2015. 22:19 »
Nije rec o sakrivenom softveru vec rezimu rada vozila koji regulise ECU. Vidim da ga zovu test mod. Taj rezim rada je lako mogao da se upali i dok auto radi na leru parkiran ispred garaze. Naime, na osnovu nekih parametara kao sto su brzina, polozaj volana, duzina rada motora, pritisak i jos neki, ECU prebacuje vozilo u test mod i koriguje smesu kako bi se smanjila emisija stetnih gasova. Emisija u tom rezimu rada i na klasicnom leru nije ni priblizno ista a to vec jeste prevara.
Ukratko receno, VW lazira merenja tako sto menja smesu samo u odredjenom trenutku.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #27 poslato: 30. Sep, 2015. 22:44 »
Mene samo odusevljava cutanje nasih uvoznika, dilera i drzave.
Није баш да су ћутали, али ни рјешење не нуде, још увијек :)

Како год, на крају ће бити појео вук магарца, ово је земља (и не само наша, комплетно окружење) у којој су послодавци/тајкуни/концерни/инвеститори и како год их ми назвали - светиња, лако је Америма да наплаћују овакве грешке (читај: преваре) произвођача јер је у њиховом потрошачком друштву купац светиња :) Како год, знало се то сигурно (као што се све остало зна, наравно - они који треба да знају, знају), откривено је прије годину ипо дана али је сад вјероватно политички моменат да се "распали" по Њемачкој на многим пољима, па тако и по ауто-индустрији (и BMW је под истрагом)...па онда финансијски моменат, пад акција VW-a за више од 10% у једном дану (а онда повећање неколико процената у следећих 4-5 дана, читај: идеална прилика да неко много заради, или да неко много успори VW и њихов план о глобалној доминацији до 2018.) итд. итд. Много фактора, а ми можемо само да нагађамо ::) Преваре су на све стране, сви лажирају податке о потрошњи и ко зна још које (па и ове о загађењу), а зашто је баш VW на стубу срама, и зашто баш сада...мислим да ћемо тешко сазнати шта се тачно "иза брда ваља" ::)

Елем, да размотримо ми ове приватне тужбе ако их буду покретали забринути купци из Западне Европе, па да се овајдимо и обновимо возни парк, непланирано ;D Шала, наравно...
« Poslednja izmena: 30. Sep, 2015. 22:53 jovan.ilic.89 »

Van mreže Filip

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #28 poslato: 30. Sep, 2015. 22:50 »
ne tagujem ja za dž firminu O3 tdi na mojim slikama na Instagramu sa #dirtydiesel :B=) =))
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži hakkler

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #29 poslato: 01. Okt, 2015. 00:46 »



Pretraga foruma [Google]