Srdjan tdi i 11 gostiju pregledaju ovu temu.
Meni radi regeneraciju i kada je na rezervi i ne prekida kada ga ostavim da regeneraciju završi na leru.Čak i kada je napolju recimo -5 posle 1 km vožnje pokrene regeneraciju.Uglavnom,promenio sam senzore diferencijalnog pritiska i nije do njih.Proverio egr i hladnjak egr-a i nije do njih pošto su čisti. Na kraju sam očistio dpf i prešao nekih 4000 km. U tih 4000 km je u početku radio regeneraciju u gradskoj vožnji na 210 km a na auto putu čak i na 450 km, i to mi je bilo super s obzirom da je pre čišćenja radio regeneraciju na svakih 80 km. Medjutim, od pre neki dan sam primetio da opet spušta predjeni put u gradskoj vožnji i zapičinje regeneraciju na nekih 150 km. Na kraju je moj zaključak da nešto prlja dpf a da ne mogu da skontam šta je u pitanju…Možda turbina, možda dizne ili motorno ulje..
U principu ako ga koristiš redovno(ja sam svaki mali servis na 10.000km) moze biti delotvoran i odložiti eventualnu zamenu ili skidanje dpf. Po pravilu svaki put kad ima problem sa regeneracijom nije do samog dpf vec postoji neki drugi uzrocnik. Sam filter uz redovno menjanje ulja dobre nafte i povremenog aditiva ima rok trajanja preko 500.000km