Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:21 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.

Da se vratim na temu, kod narucivanja motora u oktaviji imam dilemu izmedju 1.5 tsi 85kw i 2.0 tdi 85kw. Auto bi se dosta vozio, tj ceo dan cca nekih 250km po radnom danu u gradu.
Prednosti 1.5 tsi je niza nabavna vrednost, ne velika razlika u potrosnji u odnosu na tdi, nizi troskovi odrzavanja, znatno nizi troskovi kaska i registracije. Mane su mu upitna izdrzljivost kad izadje iz garancije i nakon otplate lizinga od 4g i postprodaja nakon 300.000km.
Prednost 2.0 tdi mi je potrosnja i izdrzljivost samog agregata. Mane su eventualno skupi kvarovi kao sto su kapalice, dupli dpf, dizne, itd.
1.5 tsi za sada ne mogu da narucim, bice dostupan od 30.kalendarske nedelje 2024 u Sloveniji. To mi nije problem jer mi pre zime ne treba auto i svakako bih narucio pocetkom leta ili najkasnije avgusta.
2
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Svakako ja ne bih isao van propisanih dimenzija na poklopcu rezervoara za tvoj model. Prodas gume koje imas i kupis odgovarajuce. Jeste cimanje ali je najbolje tako.
3
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka wkobre poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Mojoj nigdje gresku ne javlja.

Ako je u pitanju neka univerzalna dijagnostika, to baš i ne funkcioniše najbolje. Potreban je VCDS/Odis/Obdeleven, koji pokrivaju VAG grupaciju.
4
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka Zdushan poslato 12. Maj, 2024. 15:08 »
Po kom kalkulatoru je taj % i razlika od 11mm? Čemu obmanjivanje? Ili ne razlikujemo inče od mm?

Ja vidim razliku od 3.2%, a prečnik se razlikuje za 2.1cm, tj auto bio niži za 1cm otprilike.

Može li da se vozi ovako, vrv moze, ali ovo je van svakih preporuka i tolerancija. Ne bih savetovao.
5
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 15:07 »
Rekla si da je isti majstor odrzavao auto i kod njega i kod tebe. Znaci on zna kad je radjen servis i na koliko i da li mu se musterija javljala sa nekim zalbama.

Ovlasteni servis je za zaobici jer se njima nista ne radi gdje ima puno posla, gledaju samo lagan poslic da se dobro naplati.

Rekla si da motor ne puši na izduv, znaci ako nema dima nema gorenja ulja, treba traziti gdje ga izbacuje i sta ga izbacuje, mora negdje da pokaže.
6
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 14:59 »
Tako je, ima takvih dosta primera. Inače u DE se mnogo vodi računa o zaštiti od požara. Naravno da do zapaljivanja dođe i kod automobila sa SUS motorima, ima bezbroj primera, ali lakše se gase nego elektro automobili. Na YouTube ima nekoliko emisija o gašenju požara na Elektro automobilima, pogledaj ako stigneš. Toliko je teško i zahtevno ugasiti požar izazvan kod mekih metala i pod naponom, brzo se širi... To je razlog zašto zabranjuju parking u nekim garažama.
A sa druge strane i način proizvodnje je daleko zahtevniji i skuplji, o zaštiti ekologiji da i ne govorimo. Sve u svemu nametnuti trend zapada,videćemo koliko će da traje. Ja iskreno nisam pristalica.
7
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka Mala poslato 12. Maj, 2024. 14:55 »
Zvala sam ga i cula se vec dva put s njim (nazalost znamo se) i on se kune i kune kao reka sam ti da trosi(stvarno je) ali nije trosila toliko.  Mehanicar mi je reka probaj na lijepo se javiti i da ti makar pripomogne u popravku ili nesto,jer nazalost ovo se nije moglo vidjet nego tokom voznje i koristenja auta. Treci mehanicar koji je popravlja vw 2.0 tdi je reka da je izmjenia komplet sve ,potrosnja se smanjila za nesto minimalno ,ali ne toliko koliko je novaca ulozeno. Iz dvaaaa ovlastena servisa kazu da se ne isplati motor otvarati jer je upitno hoce rijesiti problem.
 Mojoj nigdje gresku ne javlja. Odvest cu ga kod jos jednog koji slovi za dobrog majstora pa onda neka se radi generalka motora. Ovako ni ne mogu prodati nekome jer ne zelim na prevaru prodavati,a nit bi mi uspila prevara. Ili cu spustit cijenu totalno pa prodati nekom sverceru
8
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 14:52 »
@AcoSk sve to ok. Ali ovde se radi o 0,14%

Nije kriminal valjda...
9
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka zzeelljjkkoo poslato 12. Maj, 2024. 14:43 »
Skoro sam i pročitao da se donosi zakon o zabrani parkiranja u zatvorenim prostorijama i transporta (u vozovima, autobusima, tramvajima...) svih prevoznih sredstava (trotineta, bicikala, motora...) koji imaju baterije.
Није можда одговарајућа тема, али кад већ споменусмо, ово итекако има смисла, јер се сећам да сам гледао клип, мислим да је снимао човек са ових наших exYu простора, извадио је из гепека неког СУВа, сва срећа на време, електро тротинет коме је звекнула батерија и почело је самозапаљење батерије, а колико сам видео када литијум из батерије дође у контакт са ваздухом то пламти лудо.
Тако да ако неко случајно има обичај да у гепеку возила има и електро тротинет нека то под хитно промени, јер му се може десити да остане и без тротинета и без кола. А узрочно последично треба бити врло опрезан и на осталим местима где се држе та јефтинија електро сокоћала.
10
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 14:26 »
Tačno tako, Brisel i EU uz pomoć "Demokratije" nam nameću njihovu volju na svim poljima pod parolom da je sloboda izbora ali ipak uzmi šta ti se naredi jer je tako najbolje za tebe,licemerje!
Što se tiče elektro punjača, delimično je to i moj posao. Na dva projekta se zahtevale naponske šine na koje bi se kasnije nakačili auto punjači, dogovor je bio i imala je rezerva od 800A. Šine su montirane, ormani povezani ali glavno napajanje je bilo maksimalno 400A. Što znači da planiranih 40 punjača neće deliti 800A nego upola manje. To je sam grad ili ti Stadtwerke nije održao obećanje. Što se mog posla tiče sve je urađeno po dogovoru. Na drugom projektu slična situacija ali su kasnije zahtevali relokaciju naponskih šina jer je rizik da budu u zatvorenom. Smanjili broj punjača i izmestili napolje zbog rizika od samo zapaljivanja. U oba slučaja se radilo o naseljenim lokacijama tako da sama infrastruktura ne može da podrži njihove želje.
Skoro sam i pročitao da se donosi zakon o zabrani parkiranja u zatvorenim prostorijama i transporta (u vozovima, autobusima, tramvajima...) svih prevoznih sredstava (trotineta, bicikala, motora...) koji imaju baterije. Takođe da ne možeš da ugradiš punjač i parkiraš elektro auto u zatvorenim ili podzemnim parkinzima ako to nije odobreno od strane ovlašćenih lica ili ako ti stanari nisu to potpisali. U fazonu ako imaš parking u podzemnoj garaži i komšije kažu da ne možeš tu da parkiraš tvoj elektro auto onda možeš da se slikaš sa istim tim elektro automobilom. A što se tiče ugradnje punjača to ti tek treba ovlašćena firma koja će uraditi merenje i ispitivanje instalacije koje će ti naplatiti debelo i plus saglasnost za ugradnju. Sve u svemu plan koji je trenutno ne ostvariv. A iskreno ne pada mi napamet da sedim svaki dan na nekoj pumpi po dva sata pod uslovom da neko se već ne puni kako bih napunio auto. Sve u svemu, mislim da je ovo neki trend koji će morati da stane.
Stara škola - SUS motori 😎
Stranice: 1 2 ... 10