Moje iskustvo sa slilcninm problemom pre par godina....Primetim, kad god pogledam pod haubu da mi malo nedostaje antifriza i pocnem po malo da dolivam...Gledam uokolo, sve suvo, nigde ne kapa, ispod motora sve uvek suvo...U bufonu antifriz cist, ulje u motoru uredno...na izgled sve je u redu. I to traje nekih 5,6 meseci..I jednog decembarskog dana, krenem da zatvorim vodu u vikendici, dollijem malo antifriza DO MAKSIMUMA, i nakon 20 km upali mi se lampica sa zvucnim signalom. Stanem sa strane, kad ono fali malo do ispod minimuma. A nigde nista ne curi niti kapa, bar da ja vidim...Dolijem do maksimuma i polako se vratim kuci tj, direktno do mog majstora...polako.....I sta je bilo, pukao hladnjak. Stavljen nov Valeo hladnjak i od tada, sem zamene nema potrebe za nikakvim dolivanjem...
Nekako mi deluje neverovatno da u ovlascenom servisu to ne bi primetili u mom slucaju prilikom inspekcije kada su testirali sistem pod pritiskom. Ne znam da li se tom prilikom dodaje i nekakav kontrast koji bi se lakse primetio prilikom curenja?