Autor Tema: Silen blokovi  (Pročitano 27646 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #45 poslato: 30. Okt, 2014. 23:44 »
Ma jasno je meni da sraf moze da zapekne i da onda mora da se sece, brusi ili sta vec i da svasta jos moze da podje po zlu, ali zato i idem kod majstora a ne radim sam. Nervira me sto neki majstori unapred pripremaju alibi, ako mi vec trazi 6000 din uopste me ne zanima da li ce ih skinuti za 5 min ili 5 sati, a jos manje zelim da snosim dodatne troskove za eventualnu stetu koja pri tom nastane.

Planiram sutra da ih zamenim, videcemo kako ce sve da prodje.
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže djordje cacak

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #46 poslato: 31. Okt, 2014. 15:43 »
6000 je previse
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Na mreži tasa

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #47 poslato: 31. Okt, 2014. 22:20 »
Ako je sa silenima nije mnogo. Naravno ako su alu u pitanju, jer treba sve da se skida.  ;) ima dosta posla.
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #48 poslato: 01. Nov, 2014. 08:08 »
Zamenio sam juce silen blokove u ovlascenom skodinom servisu u Valjevu. Stavljeni su originalni sileni za 4 kraka, cena je malo jaca (1282 din kom), po recima servisera to je zato sto pasuju i na druga skodina vozila - Fabia, Roomster, A5. Zamena je trajala oko sat vremena, nije bilo nikakvih problema sa srafom i sl.

Pored silena zamenjena su i dva stabilizatora i jedna spona. Jbg, izgleda da je trap bio u losijem stanju nego sto sam ja mogao da predpostavim, trebalo je da odem kod majstora cim se pojavio onaj gumeno-plasticni zvuk na neravninama, ne znam koliko su potroseni sileni mogli da uticu da stradaju ostale komponente trapa. U povratku kuci sam imao priliku da detaljno testiram uradjeno, nema vise nikakvih zvukova na neravnina i auto sada deluje utegnutiji napred. 

Sto se tice cena, zamenu silena sam platio 2000 din + 1000 din reglaza trapa. Poredjenja radi, u Alprosu su mi trazili 6200 din (bez reglaze) + 400 din po srafu ukoliko mora da se zameni. Za Autocacak je vec neko napisao na pocetku teme.
« Poslednja izmena: 01. Nov, 2014. 08:17 Lignjoslav »
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Na mreži tasa

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #49 poslato: 01. Nov, 2014. 19:25 »
Sada meri nekih 10-15k km, i o5 ces ici da ih menjas  ;)
to je igra macke i misa  hearcut
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže WEST 014

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #50 poslato: 01. Nov, 2014. 21:31 »
Da dodam da u ABC testu, i ako pukne taj sraf pri radu, isti ne naplacuju, vec stavljaju o svom trosku. Politika kuce, sta reci :bravo: :bravo:

Van mreže Lignjoslav

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #51 poslato: 03. Nov, 2014. 19:49 »
Sada meri nekih 10-15k km, i o5 ces ici da ih menjas  ;)
to je igra macke i misa  hearcut
U servisu su mi rekli da sam miran narednih min 30-40 k km, videcemo kako ce se pokazati u praksi.
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže vlada320

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #52 poslato: 12. Mar, 2015. 14:35 »
Malo sam se raspitivao, pošto moram da menjam desni silen blok.
Uglavnom se nude sa 4 kraka proizvođača Lamforder po ceni 650-750 dinara, na jednom mestu imaju Febi - Bilstein po sličnoj ili malo nižoj ceni, a u Favorit-prometu tvrde(?!)  da imaju original VW-ov za 850 dinara (isto sa 4 kraka). Levi sam nedavno menjao i stavio sa 4 kraka, pa se za one pune nisam ni raspitivao. inače ovaj što treba da menjam je sa 2 kraka - stari tip.
Zvao sam i ovlašćeni Alpros, kažu da više nema original silen blokova sa 4 kraka, već isključivo nude pune po ceni od 1461 din.
Da kažem da kod mog majstora zamena košta 2500, ne pitah čiji je rizik ako pukne šraf.

Šta mislite koje da kupim i da li je neko video negde silen blokove u metalnom kućištu, a da su sa 4 kraka?

  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #53 poslato: 12. Mar, 2015. 21:14 »
Stavio prije 27 000 cetverokrake i nemam jos problema, uprkos nadaleko poznatim bosanskim putevima. Ja bih to opet, pogotovo ako je dizelas jer su tvrdji puni.

Edit: Sad vidim tvoj potpis dakle nije dizelas pa mozes i pune, ali ja bih ipak originale, jer bar meni su se solidno pokazali.
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #54 poslato: 13. Mar, 2015. 08:17 »
Ja bih ti savetovao da stavis pune... ja sam ih stavio pre 40000+ km i do sad nisu mrdnuli :))))

Van mreže vlada320

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #55 poslato: 13. Mar, 2015. 16:55 »
Kupio sam neki četvorokraki silen blok, koji bi trebao da je original, bar ima VW oznake (1K0407183E) i izleda isto kao i oni što se i u zemljama EU nude kao GENUINE PART (guglao sam malo po internetu). 850 din. u Favoritu. Interesantno je da izgleda potpuno identično kao i Lemforderov - kućište je SMB zelene boje, samo su na gumenom delu izlivene druge oznake. Mada čak i da ih Lemforder pravi za VW verujem da ne mogu biti toliko loši, jer je to ZF-ov brend.
Te pune od A2 nisam hteo iz straha da zbog njihove tvrdoće ne počnu da trpe drugi delovi prednjeg trapa, kao recimo spone. Možda nisam u pravu, ali i ovi sa 4 kraka su sigurno 10 puta bolji od onih fabričkih sa 2 kraka.
Evo kako izgledaju
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže momcilo82

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #56 poslato: 13. Mar, 2015. 19:28 »
Vlado, fabrički silen blokovi jesu u PVC kućištu kao na slici, ali meni su u servisu rekli da su trajnije i udobnije rešenje silen blokovi od A2, pa sam tako i uzeo. To je bilo pre 4 godine tj. otprilike 30.000km, i još uvek su, da kucnem u drvo, zdravi.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.2 HTP Kombi

Van mreže pedja1693

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #57 poslato: 26. Apr, 2015. 20:34 »
Najbolja i bezbolnija varijanta su silen blokovi od A2. Jesu skuplji u startu ali kad traju sa enormnom eksploatacijom 100000+km onda i nije bitno.

Van mreže UlicniTrkac

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #58 poslato: 11. Jun, 2015. 13:12 »
Prateći uputstva iz teme pokušao sam lokalno da pronađem te silen blokove za A2, ali po lokalnim prodavnicama svi imaju da kažem isti model, odnosno ako tražim silen blok za Seat/A2/Fabiju, isti je deo  ;D
u koju prodavnicu (od ovih većih eventualno) mogu da se javim, da bih pazario par kvalitetnih, punih silena? Benzinac je, sa 205 gumama, verujem da ću imati odlično ponašanje nakon ugradnje?

Inače, primetio sam vizuelno, da kada auto kreće iz mesta, blago "drhtanje" prednjih točkova. Predpostavljam da je sve to povezano sa silen blokovima (a do zaključka da su moji neispravni sam došao pošto imam izrazito kašnjenje reakcije automobila na komandu upravljačem prilikom skretanja).

PS jeste da je MK1 sekcija, ali verujem da su isti?
« Poslednja izmena: 11. Jun, 2015. 13:17 UlicniTrkac »
  • Vozi: Skoda Fabia 1.6/77kW 2008

Van mreže hatuna1983

Odg: Silen blokovi
« Odgovor #59 poslato: 13. Jun, 2015. 22:59 »
Ja mogu da ti djelimicno pomognem odnosno da ti potvrdim to podrhtavanje tockova jeste jedan od simptoma silen blokova. Mozes to i na ugasenom autu testirati, ostavis tockove pravo i gurnes nogom s sprijeda tocak malo jace, ako se pomjera unazad silen 100%. Osim toga ima i skriputanja malo, aali to je vec kad su skroz losi. Cak moze i pri kretanju da skripne kad je smotan tocak na tu stranu tada ga nategne u  stranu pa saraf u silenu dodiruje cauru jer je plasika/guma unutra raspadnuta vec.  To za skretanje i zakasnjelu reakciju moram priznati da ja nisam primijetio, ne mogu tvrdit da nema...
  • Vozi: Škoda Octavia A5 2006 1.9 TDI BJB 77kw Elegance



Pretraga foruma [Google]