Autor Tema: Iskustva oktavia 4x4  (Pročitano 7406 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže JosaZapočeo temu

Iskustva oktavia 4x4
« poslato: 17. Nov, 2019. 09:02 »
Planiram da nabavim oktaviu 4x4 2008god. Već sam i našao jednu. Interesuje me na šta da obratim pažnju pri kupovini,kolika je razlika u potrošnji(trenutno vozim oktaviu 1.9tdi 77kw),troškovi održavanja...
  • Vozi: Škoda Oktavia 4x4 1.9TDI 2008

Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #1 poslato: 17. Nov, 2019. 09:18 »
Pored opšte poznatih stvari, obrati pažnju na vuču kako radi, testiraj je negde. Stanje diferencijala- pun levi i pun desni pa krenes napred, kreneš nazad, ne sme ništa da krcka i da se čuje drugačiji zvuk. Meni je na scoutu potrošnja smešna, prosek pretežno grad 7, otvoren put 4-5.5 zavisno od stila vožnje i malsimalne brzine (i do 6 ako se cepa 150-160 konstantno). Slične cene održavanja kao i za svaki auto sa motorom te litraže i gabarita. 2.0 common rail su zavisno od tipa motora imali dosta boljki u tim godištima. Ja bih izbegavao 2.0 CR zbog problema sa uljnom pumpom. Ili 1.9 ili 2.0 PD.

Послато са Redmi Note 8 Pro  

  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Van mreže JosaZapočeo temu

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #2 poslato: 17. Nov, 2019. 09:24 »
Da li je tačno da moraju da budu sve 4 gume iste,inače zeza ceo taj sistem?
  • Vozi: Škoda Oktavia 4x4 1.9TDI 2008

Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #3 poslato: 17. Nov, 2019. 09:41 »
Mora isti obim na sve 4 gume. Ako odstupa mnogo to opterećuje diferencijal. Trap mora da bude utegnut. Može na netu da se nađe koliko je dozvoljeno odstupanje, mislim da razlika dubine šare ne sme biti više od 1mm ili manje. Definiše se da može da odstupa recimo 1/16 obima. Pritisak u gumama mora biti uvek dobar.

Послато са Redmi Note 8 Pro  

  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Van mreže radelovric

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #4 poslato: 17. Nov, 2019. 23:10 »
Proveri električnu pumpu haldexa pozadi...
Imaš u dijagnostiku u svakom slučaju...
Sve u svemu nije lope imati 4x4
  • Vozi: octavia2.0 fsi 4x4 2005g

Van mreže djordje48

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #5 poslato: 18. Nov, 2019. 10:24 »
Promeni ulje u Haldexu i filter ako uzmes auto bravo2

Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #6 poslato: 18. Nov, 2019. 11:48 »
Ja sam čuo od Mikice Vesnića i rekao mi je moj majstor prof.Borko Simić da to ne treba pipati..ni filer ni ulje, savetuju vozi i ne pipaj.
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Na mreži petarp031

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #7 poslato: 18. Nov, 2019. 20:12 »
Zemo, nemoj slusati strucnjake, veliko je pitanje da li oni umeju da promene ulje u haldexu, a iz iskustva znam da su slali ljude za Cacak kod Luca koji su insistirali na zameni, jer oni to nisu radili, iako su u svom najblizem okruzenju imali dva vrhunska majstora skoro pa duplo mladja, a koliko sam cuo, jednoga i ti poznajes dok si vozao cmax. U haldex ide specijalno ulje vw odobrenja, najbolje fabricko vw, pozeljna zamena na 60.000, takodje se menja ulje u diferencijalu, tu valjda ide 75-80, al to zna moj mehanicar koji menja barem jednom mesecno svojim musterijama, a ima barem 10 octava 4x4 na odrzavanju. On prepere filter, a Luco ga menja, i nije bas povoljan. Takodje postoji ulje u reduktoru, ono se retko menja. Samo ulje cuva haldex i nista drugo, ako pregori moze da napravi crkavanje elektronike, mada je i to resivo.
Poslao bih ti par slika od poslednjeg rasklopljenog haldexa, ali tek mogu u sledecem mesecu zbog tt ogranicenja.

Sent from my SM-A920F  


Na mreži petarp031

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #8 poslato: 18. Nov, 2019. 20:43 »
Jos jedna stvar, u Svajcarsmoj servisnoj knjizici imas plan servisiranja za haldex koji podrazumeva zamenu ulja. Da li mislis da je onako stavljen i da to ne treba menjati, nema logike. Recimo na ovoj mk1 koju prodajem, prvi put je ulje menjano na 30.000km, drugi put oko 180.000, treci na 280.000km. Po stanju haldexa, tacno se vidi kilometraza da li je realna, jer se elektromotor vrti i tu nema vracanja km.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže Maksimus

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #9 poslato: 18. Nov, 2019. 21:03 »
Vrlo prosto,haldex je sistem koji se oslanja na lamele(kvacila) tako da sva logika kaze da to ulje valja menjati redovno jer se prlja.
Nikada mi nije bila jasna ta logika ne dirati ako radi,pa valjda je cilj da sto duze dobro radi... Kao da neko kaze nemoj raditi mali servis dok motor radi kako treba  :))
Ne vidim kako zamena ulja i filtera moze da steti pa da se savetuje ne odrzavanje.

Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #10 poslato: 18. Nov, 2019. 22:28 »
Ja sam na svakom autu menjao svaki fluid koji je mogao, servo ulje, kočiono ulje, i sve ostalo...tražio sam na scoutu da menjam, ali nisam dobio podršku, ubedili me.. Možda iz razloga koje Petre navodiš. :-)
I mislim da znam na koga misliš, ali nije baš duplo mladji. :-)

Послато са Redmi Note 8 Pro  

  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Na mreži petarp031

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #11 poslato: 18. Nov, 2019. 22:33 »
Nije duplo, ali je mladji i cesto je dobijao savete od Ivana koji mu resava najvece probleme kada upadne u frku. Da se razumemo, ja mog majstora ne bih menjao ni za kakve pare, ali i ovaj ume da bude ok, samo ako znas sa njim i imas strpljenja za njegove price.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #12 poslato: 18. Nov, 2019. 22:35 »
Ivan je opasan majstor, slažem se za to što si rekao. A čuo sam za Tamburu da je doktor za 4x4. :-)

Al ispamovasmo temu...

Послато са Redmi Note 8 Pro  
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Na mreži petarp031

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #13 poslato: 18. Nov, 2019. 22:36 »
Drugo ime mu je Haldex

Sent from my SM-A920F  


Van mreže DonKihot

Odg: Iskustva oktavia 4x4
« Odgovor #14 poslato: 18. Nov, 2019. 22:40 »
Svratiću :-)

Послато са Redmi Note 8 Pro  

  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI



Pretraga foruma [Google]