Autor Tema: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan  (Pročitano 2017 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« poslato: 28. Jan, 2023. 21:10 »
Pozdrav,

Pretraživao sam forum i nisam uspeo naći, izvinjavam se ako ipak postoji, ali interesuje me da li neko ima originalni servisni plan za Fabiu III 1.0 MPI 75 ks (2018. godište).
Ona tabela sa prikazanim intervalima i navedenim stavkama koje se ili proveravaju ili obavezno menjaju na određenom broju km ili vremenskom periodu.

Fabia izašla iz garancije pa razmatram gde uraditi servis na 90k km, a da po mogućnosti ne mora biti ovlašćeni servis.

Tako da bih bio zahvalan na preporuci za neki nezvanični "ovlašćeni" Škodin servis u Bgd.

Takođe, može i preporuka za neku prodavnicu u kojoj se mogu kupiti originalni Škodini delovi, naravno, povoljnije od ovlašćenih servisa.

Unapred hvala!
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži wkobre

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #1 poslato: 29. Jan, 2023. 09:11 »
Mislim da jedino ovako nešto ima od Škode.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #2 poslato: 29. Jan, 2023. 15:21 »
Hvala!

Mada je i ovo prilično nejasno, ali hvala u svakom slučaju.

Nije mi jasno zašto to proizvođači drže kao ne znam kakvu tajnu, jer sećam se da je precizan servisni plan ranije kod nekih automobila bio u standardnom uputstvu.
Valjda skrivaju da kada se uzima novi automobil ne možeš napraviti projekciju šta te u budućnosti i kada čeka, u finansijskom smislu.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Ljuba

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #3 poslato: 29. Jan, 2023. 16:18 »
Po meni, nema tu puno filozofije, samo nemoj da preskaces redovne servise (na 10k km), drzi se propisane gradacije ulja za taj motor, aftermarket filteri su u rangu oem. Seti se na par godina da zamenis antifriz i kociono ulje. Ako motor ima lanac tu ces naici na oprecna misljenja majstora, ja sam zamenio iz predostroznosti na 100k i sa novim lancem motor se cuo isto sto znaci da sam mogao da vozim jos. Sve ostalo od redovnog (kocnice, set kvacila, amortizeri itd) i vanrednog odrzavanja ce ti se samo "kasti".
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #4 poslato: 29. Jan, 2023. 16:46 »
Naravno.

Nego, čisto da se psihički, a i novčano, pripremim ako se na 90k radi veliki servis, i sve što ide uz njega.  :(
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #5 poslato: 29. Jan, 2023. 16:49 »
Nego, ima li neka preporuka za neovlašćeni servis i neovlašćenu prodavnicu originalnih rezervnih delova?
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži wkobre

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #6 poslato: 29. Jan, 2023. 17:00 »
Delovionline.rs, skoda-parts.com ako imate mogućnost iz inostranstva jer ne šalju za Srbiju. Imate tema ovde na forumu u vezi servisa. Ja mogu da dam preporuku za "Auto Moma", iz Zemuna. Ali najbolje da pročitate i ostale postove i procenite šta vam odgovara.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Ljuba

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #7 poslato: 29. Jan, 2023. 17:02 »
Negde sam ranije napomenuo da servise ne preporucujem, isao po preporuci pa imao losa iskustva, mozda sam i ja proklet  :))
Ne znam da i jedna nasumicna prodavnica prodaje oem delove, mislim da aftermarket savim dobro radi posao. Sem nekih specificnih delova nema potrebe za oem.
Bacio sam pogled, taj 1.0mpi ima zupcasti kais, i sto je najsmesnije Skoda ne navodi kilometrazu na kojoj se menja nego vremenski interval od 5 god. Dok proizvođac kaiseva Continental navodi provera na 20k a zamena na 160k km. Znaci, treba jos da se kopa da se dođe do razumnog zakljucka..
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #8 poslato: 29. Jan, 2023. 18:46 »
Negde sam ranije napomenuo da servise ne preporucujem, isao po preporuci pa imao losa iskustva, mozda sam i ja proklet  :))
Ne znam da i jedna nasumicna prodavnica prodaje oem delove, mislim da aftermarket savim dobro radi posao. Sem nekih specificnih delova nema potrebe za oem.
Bacio sam pogled, taj 1.0mpi ima zupcasti kais, i sto je najsmesnije Skoda ne navodi kilometrazu na kojoj se menja nego vremenski interval od 5 god. Dok proizvođac kaiseva Continental navodi provera na 20k a zamena na 160k km. Znaci, treba jos da se kopa da se dođe do razumnog zakljucka..

Kažem Vam, zaista liči na nekakvu zaveru oko tih servisnih intervala i delova koji se menjaju!
Nešto tako kristalno čisto se zakukuljuje i zamumuljuje!

A po pitanju delova, da li originalni ili neoriginalni, bojim se da sam uvek za originalni, pogotovo u poslednje vreme kada kvalitet svega opada, ili smo mi možda mala i beznačajna država pa nemamo kontrolu kvaliteta, ali navešću svoja dva iskustva.
Jedno je sa Aleksandrom Zlatićem, ne znam da li je to prošlogodišnje iskustvo sa svojom Octaviom podelio pre nego što je "izdao" Škodu i prešao na Kadjara, ali letos je prošao golgotu sa klapnom za gas. Dijagnostika rekla klapna, on uzeo neku novu neoriginalnu, otišao u jedan od Bgd "neovlašćenih" servisa, ugradio je i nije rešio problem, misleći da je ipak nešto drugo. Međutim, posle ode u ovlašćeni servis, ugradi novu originalnu i problem je rešen. A razlika u ceni mislim da nije bila veća od nekih 25%. Nismo računali cenu vremena, živaca, stresa i duševnog bola jer se spremao na put u Grčku i Octaviu je doslovce sredio dan pre planiranog polaska za Grčku.
Možda je ovo jedno iskustvo, ali me više plaši mnogo više iskustva mog drugara koji je školovani serviser Opela (ima svoj servis a drugi auto mi je Opel) i koji se ježi kada mu klijenti donose neoriginalne nove delove da im menja. Naime, većina tih delova se pokažu kao katastrofa od kvaliteta, a njega spašava to što mu klijenti sami donose. On izbegava da im nabavlja neoriginalne i savetuje da mu donose originale. Verujem mu jer se poznamo 20 godina koliko i održavam kola kod njega kada su van garancije.
Ili što bi se reklo "nekada je skuplje zapravo jeftinije", i u novcu, a pogotovo u živcima.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Ljuba

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #9 poslato: 29. Jan, 2023. 21:08 »
Ma naravno, svako po svom..
Licno nemam losa iskustva sa aftermarket delovima.

Nego zasto ne bi odrzavao (barem redovne servise) kod tog Opel majstora, kad si mu vec musterija toliko dugo.. (nadam se da ne zameras sto ti ne persiram).

Edit: Kum vozi Korsu, takođe odrzavanje prikladno novcaniku, sad je na 220k km - sve ok..

« Poslednja izmena: 29. Jan, 2023. 21:13 Ljuba »
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži zzeelljjkkooZapočeo temu

Odg: Fabia III 1.0 MPI 75ks - Precizan servisni plan
« Odgovor #10 poslato: 29. Jan, 2023. 21:19 »
Ma naravno, svako po svom..
Licno nemam losa iskustva sa aftermarket delovima.

Nego zasto ne bi odrzavao (barem redovne servise) kod tog Opel majstora, kad si mu vec musterija toliko dugo.. (nadam se da ne zameras sto ti ne persiram).

Veruj mi da mi to nije ni palo na pamet, jer njih je trojica u servisu i svi su sertifikovani Opel serviseri, a i ne sećam se da sam im u servisu video išta osim Opela i Chevroleta (GM porodica).
Ali pitaću ga.

Zato i jurim neku dobru prodavnicu sa originalnim Škodinim delovima, jer za Opela sam to rešio još pre 20 godina kada sam uzeo prvog Opela, našao čoveka koji ima definitivno GM original, pristojno povoljniji od ovlašćenih servisa, a vrlo često se "zalomi" i dodatni popust zbog dugogodišnje saradnje.

I zaboravih, zato i kukam za originalnim servisnim planom za motor koji ima ovaj moj Škodilak.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023



Pretraga foruma [Google]