Autor Tema: EPC greška - škoda Fabia 1.4 benzinac sa ugrađenim plinom - neće da upali  (Pročitano 406 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže kioskizkrajaZapočeo temu

Uvaženi članovi foruma,

Pretražio sam forum sa ključnim rečima, našao neke teme, ali ne odgovaraju mom slučaju u potpunosti pa otvaram novu u nadi da će administratori razumeti.

Škoda iz naslova se odjednom ugasila usred vožnje, krenula da vergla bespomoćno, zasvetlela je EPC lampica i kontrola proklizavanja i  i imali smo taman dovoljno vremena da parkiramo pre nego
 što je stala. Otvaramo haubu i vidimo da je rashladna tečnost opasno pala ispod nivoa, dopunimo, ništa se ne dešava. Zvali majstora, rekao angažujte šlep i dovedite ga sutra na dijagnostiku.

Vraćamo se sutradan, auto pali najnormalnije i odvozimo ga sa NBG u Zemun, dan i po je kod mehaničara ali on kaže da ne registruje nikakvu grešku na dijagnostici i da mu se javimo ako opet stane. Sutradan uzimamo kola i opet staju sa istom greškom, rashladna tečnost u redu, nakon što se motor ohladi hoće opet da upali.

Problemčići su krenuli nakon reateasta plina i ubacivanja nove plinske boce, čitajući forum video sam da mogu majstori za gas da sjebu svašta kad ugrađuju novu bocu, tako da su mi oni glavni osumnjičeni. Ja ne znam šta da radim, da li da vodim do ovlašćenog na dijagnostiku, da li da zovem taj servis za plin, da li da angažujem auto-električara, prosto ne znam koji su mi sledeći koraci. Plus što strepim da će da se ugasi na putu do bilo kojeg od njih.

Ako neko ima savez značilo bi mi baš, hvala vam i srećni praznici
« Poslednja izmena: 31. Dec, 2023. 14:47 kioskizkraja »
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže hirurg

Pozdrav. Sam atest plina nema nikakve veze sa tvojim problemom. Nisi nam rekao da li se tod desava samo na plin ili na oba goriva. Takodje me zanima kad se ugasi auto da li vergla kako treba i osjeti li se jak miris benzina na auspuh. Kvar plina ces otkloniti tako sto plinu istekas osigurac za napajanje. I onda vozi na benzin pa vidi ponasanje. Kao da senzor neki zeza. Od radilice recimo. Jer ako sam te dobro razumio hladan dobro pali i nornalno se ponasa. A vruc kad je ugasi se i nece ds pali.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže kioskizkrajaZapočeo temu

Pozdrav. Sam atest plina nema nikakve veze sa tvojim problemom. Nisi nam rekao da li se tod desava samo na plin ili na oba goriva. Takodje me zanima kad se ugasi auto da li vergla kako treba i osjeti li se jak miris benzina na auspuh. Kvar plina ces otkloniti tako sto plinu istekas osigurac za napajanje. I onda vozi na benzin pa vidi ponasanje. Kao da senzor neki zeza. Od radilice recimo. Jer ako sam te dobro razumio hladan dobro pali i nornalno se ponasa. A vruc kad je ugasi se i nece ds pali.

Nije bio samo reatest, već su mi stavili i novu bocu jer je stara istekla. Ovo sam zaboravio da napišem , ali ubrzo nakon toga kad god sam vozio na plin oticala mi je rashladna tečnost, pretpostavljam da je problem sa raspršivačem, ali nisam stigao da se pozabavim time već sam samo prešao na benzin i na plin ne vozim već dva meseca. EPC mi se dakle dešava kad vozim na benzin. Našao sam jednu temu na forumu gde su korisniku pri ugradnji plina sjebali klapnu za gas, ali on je to video na dijagnostici, dok mom mehaničaru ne izlazi ništa :/

Za smrad zavisi, kad sam juče nekako uspeo da ga upalim baš je smrdelo, ali kasnije kad je motor odstojao par sati, ništa se nije osećalo, radio je najnormalnije, doduše u mestu jer se nisam usuđivao da ga vozim pa da mi opet negde stane
  • Vozi: Škoda Fabia

Van mreže Robby

Kod mene je bilo takvih gluposti, na 10g sam zamenio i bocu,ali i sve ostalo redom,bukvalno obnovljen je ceo Lpg uredjaj,isparivac,dizne itd. Ima vise o tome u temi "1.4 na plin". E,sad, 2 stvari tu treba da se urade:
1.)plinadzija jeste trebao da ti uradi kalibraciju komplet uredjaja,kao kad se prvi put ugradjuje,malo ga isturira,pregleda mape, provoza ga po selu 5min i usput opet pregleda mape. Tako rade momci iz Zavoli Palic i Imgrund servisa,dakle sve po P.S.-u.
2.) Kao sto ti i laptop kod kuce zabaguje, isto tako i kod autoracunara dodje do zabune u komunikaciji ECU sa ostalim modulima. Jednako je resenje fini restart. Dve su varijante, otpojis obe kleme na akku i ostavi to tako 20min,idi negde na kafu, okreni i prekidac za svetla. Posle kad se vratis, zakaci kleme i startuj auto i vozi ne gasi jedno 20min, racunar ce sam sebi podesiti sve parametre. To je seljacka metoda. Imas i hakersku metodu,ovako radimo mi-nadji u uputstvu koji ti je osigurac za ECU,otvori kuciste sa osiguracima,kad je auto ugasen,izvuci taj osigurac za Ecu na jedno par minuta i vrati ga. Time si uradio hard reset svoje Ecu i idi u voznju negde okolo gde nema semafora,bas da provozas auto. Ecu resava sve sam ovde,vrv je neki manji Bug i necim su je bili zabunili. Ovo resava stvar u 85% caseova.
3.) Necu da mracim, prilikom ovakvih reatest servisa Lpg hoce majstori i da satru Lpg racunar, ali nadam se da to nije. (Tu je lek da ces kupovati novi).
-drugarski savet: uradi onaj hack sa osiguracem ECU out-in i to bi trebalo da otkloni bug. Srecno, i naravno,javi update po ovom problemu.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG



Pretraga foruma [Google]