Autor Tema: Problemi sa DSG?  (Pročitano 2685 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže MareskaZapočeo temu

Problemi sa DSG?
« poslato: 30. Jul, 2023. 15:40 »
Zašto je DSG nenormalan?  :)
Zato sto od 2021 gotovo da ne postoji skodin auto koji nije imao problem vec posle 50.000km.
  • Vozi: Passat

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #1 poslato: 30. Jul, 2023. 20:17 »
Nisam to znao. U čemu je fora? Neki novi DQ menjač (ili potpuno nova oznaka)? Poznato je ranije da su problematični DQ200 sa suvim kvačilom koji idu na slabije motore, ali ni oni nisu pravili probleme tako rano  :o

Edit: baš taj imam na Leonu, evo ga sad na 95.000, još se drži  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže vojkan85

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #2 poslato: 30. Jul, 2023. 20:24 »
Sve zavisi i kako se vozi auto sa automatskim menjacem. Vecina ljudi iz D u P, rucna i cao. Pravilo je, D u N, rucna, onda u P. Generalno tu uvek mehatronik napravi problem. Oktavija 2019. i 2021. godiste u razmaku od 15k, mehatronici pa pa.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #3 poslato: 30. Jul, 2023. 20:25 »
Istekao mi je edit, a htedoh još jedno pitanje da postavim. S obzirom da su u toj kilometraži još pod garancijom, kako im se isplati da rade tolike menjače?! Verovatno će biti neki recall dok ne ispadne skandal...
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #4 poslato: 30. Jul, 2023. 20:28 »
@vojkan85 Na primer ja prvo el. ručnu, pa onda P. Međutim, ako je iole neki nagib, onda iz D u N pa el. ručnu, zatim P. Ali mislim da je tvoj način pravilniji, samo iskreno ne radim tako ako sam na ravnom.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže vojkan85

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #5 poslato: 30. Jul, 2023. 20:29 »
Nece recall jer nije to globalni problem. Problem je sto zamena u Srbiji traje. Kao da nabavljaju ne znam ni ja sta.

@wkobre Prebacivanjem u N, rasteretis menjac u potpunosti ;).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže hirurg

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #6 poslato: 30. Jul, 2023. 20:30 »
Nisam to znao. U čemu je fora? Neki novi DQ menjač (ili potpuno nova oznaka)? Poznato je ranije da su problematični DQ200 sa suvim kvačilom koji idu na slabije motore, ali ni oni nisu pravili probleme tako rano  :o

Edit: baš taj imam na Leonu, evo ga sad na 95.000, još se drži  bravo2
A po cemu su problematicni dq200? Imam ga nemam problem pa ne znam na sta da obratim paznju. Blizu je 200000km
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže vojkan85

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #7 poslato: 30. Jul, 2023. 20:33 »
DQ200 je prvi menjac u grupi sa suvim kvacilom. Laksi je i manji od DQ250 koji ima mokro kvacilo. Mislim da je 2003.godina u pitanju kada je zaziveo DQ250 u VW grupaciji. Od tada mislim da se nije menjao.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #8 poslato: 30. Jul, 2023. 20:36 »
Problematični su jer im se dosta brže troše kvačila, a pravi problem zbog koga je bio recall je taj što su sipali sintetiku u mehatronik, a onda je dolazilo do korozije i pregorevanja ploče. Rešeno je tako što su umesto sintetike sipali mineralno ulje i problem je nestao. Dakle nije slučaj na svakom koji je proizveden. Mislim da još uvek ima na sajtu Škode deo gde se može upisati broj šasije i proveriti da li je konkretno vozilo na spisku za intervenciju.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže hirurg

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #9 poslato: 30. Jul, 2023. 20:53 »
Pa sva se kvacila mjenjaju na cca 220 do 250000. Tako da ne vidim sta tu moze biti problem :) vidim da je cijena solidna ali kad se uzme u obzir kod mokrog kvacila zamjena filtera i ulja odnosno servis a i njima se kvacilo trosi onda je to negdje egal...
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #10 poslato: 30. Jul, 2023. 21:36 »
Kod normalnog vozača sve to manje više funkcioniše bez greške. Ali oni koji voze agresivno žale se da im se jako brzo troši kvačilo i da se vrlo lako pregreva i proklizava. To su tvrdnje ljudi po stranim forumima, ne garantujem tačnost.
Jedino što meni smeta na DQ200 je to što je "lifetime" ulje (nešto u šta ja lično ne verujem), a neće niko da se zeza da ispušta ulje ili menja filter koji se nalazi u njemu, sve dok ne dođe do neke intervencije da mora da se otvara.
Na Superbu imam DQ381 i plan mi je da menjam filter i ulje na svake četiri godine (40-50.000). Videćemo koji će duže da traje  wac1
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Bingodalton

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #11 poslato: 30. Jul, 2023. 21:54 »
Sto bi prvo u N, pa rucna, pa P?
Ja ga bacim u P, ali dok drzim noznu, povucem rucnu i gasim auto. Ili cak i ugasim, pa rucna, ali ga drzim na kocnici.
Realno ne bi trebao biti problem ostaviti u P na ravnom, ali na uzbrdici malo teze izlazi iz P posle.

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #12 poslato: 30. Jul, 2023. 22:06 »
Sto bi prvo u N, pa rucna, pa P?
Kada budeš na nekoj uzbrdici, drži nožnu kočnicu i baci u N, zatim ručnu. Kada se pusti nožna, auto kako bih rekao, ima mali taj hod dok potpuno nalegne na ručnu....tako nekako da se izrazim. E da ne bi taj momenat stresirao menjač, zato je dobro odraditi tako a onda ubaciti u P. Video sam neku ilustraciju kako izgleda kada je menjač u P. To mu dođe kao neki pin koji uđe u zupčanik i tako ga drži blokiranog. Ali ako se on slomi zbog stresa, nastaje kuršlus..
Inače ja i na ravnom dignem ručnu, ne ostavljam samo u P.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže MareskaZapočeo temu

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #13 poslato: 31. Jul, 2023. 03:56 »
Problem je ogroman nego ga guraju pod tepih e sad da li je za trziste Srbije ili generalno svuda ne znam. Preko 300 kolega (taxi) imaju problem,resavaju kao problem i posle 30.000km sve isto cekaju da izadju iz garancije pa misle nije njihova briga. Trenutno su u pregovorima da se garancija produzi na 200.000km ili neko vansudsko poravnanje u finansijskom smislu. Najveći je problem sto auta drze preko 30 dana.
Ne znam koja je oznaka menjača.
  • Vozi: Passat

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #14 poslato: 31. Jul, 2023. 08:38 »
Zašto je DSG nenormalan?  :)

Od jednog pouzdanog sklopa, kakav je menjač, napravljen je nepouzdan sklop. Nenormalno je to što u pitanju vitalan sklop, tj. auto ne funkcioniše bez njega.
Broj otkaza DSG-a je višestruko veći u odnosu na broj otkaza manuelnog menjača. Češće crkava elektronski deo menjača u odnosu na mehanički. U slučaju kvara, odnos fabrike prema kupcu nije pošten. Dok je auto u garanciji ovlašćeni servis može da uradi „popravku“ tako što menja samo pokvarene komponente upravljačkog modula menjača. Čim istekne garancija takva popravka nije moguća, jer nije u skladu sa servisnom procedurom proizvođača, već vlasnik mora od svojih para da kupi nov ceo sklop, koji nije jeftin.

Da je DSG jeftiniji 2000 evra od manuelnog menjača onda bih mogao, donekle, da imam razumevanja za ovu situaciju. Kako je slučaj upravo suprotan, tj. DSG je 2000 evra skuplji, onda nemam tolerancije za takav odnos proizvođača prema mušterijama.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014



Pretraga foruma [Google]