Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka lima poslato 03. Maj, 2024. 17:21 »
Hvala
2
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka Buca Skoda Mladenovac poslato 03. Maj, 2024. 16:01 »
Mozda je negde napukla zica u instalaciji pa gubi kontakt.
3
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka lima poslato 03. Maj, 2024. 12:58 »
Od jutros radi, ne znam šta mu je.
5
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka Buca Skoda Mladenovac poslato 02. Maj, 2024. 22:01 »
Ispitaj osigurace elektricara verovatno ne kosta nista. Imas digitalni unimer kod kineza 450din je. Mozes i sam.
6
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka lima poslato 02. Maj, 2024. 21:37 »
Komšija mi je rekao da pogledam ove osigurače. Mislim da su ok.
7
FABIA 2007-2014 / Odg: 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka Buca Skoda Mladenovac poslato 02. Maj, 2024. 20:22 »
Prskanje vrsi pumpa u posudi za za tecnost brisaca koja stoji ispod haube. Motoric nema nikakve veze sa prskanjem osim sto kroz njega prolazi cevcica do prskalice, to je to.

Proveri prvo osigurac, pa da li do motorica dolazi struja. Ako dolazi, verovatno je sam motoric crkao.

Ako bude trebalo imam ih na stanju javi se. Pozdrav
8
FABIA 2007-2014 / 1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
« Poslednja poruka lima poslato 02. Maj, 2024. 18:53 »
Fabia1.4 TDI brisač zadnji prska ali ne radi.
9
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka Robby poslato 02. Maj, 2024. 16:28 »
@drmika odlicno,hvala puno, nadam se da je ovo i da ce uspeti da mi rese. Upravo sam i ja pogledao na YT i nasao ovo:
https://youtu.be/xyaMqIuQg1M?si=0CODKNv3v-KsqJ22
-malo mi glupo da pitam,ali pitacu odmah preko tel.u utorak, da li imaju bas VCDS ili jednostavnije da mi treba da se podesi fix interval na 1g i 10k km.
10
FABIA 2007-2014 / Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Poslednja poruka drmika poslato 02. Maj, 2024. 15:43 »
Nepaznjaa, ali i ne znanje majstora je presudno u ovome, ja sam resio ovaj probem sam kada sam seo i pročitao sta pise u VCDS upustvu https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html, A majsotr uopšte tako nije trebao resetovati servisni interval, nego lepo iz kola okretanjem prekidaca za podesavanje sata, kao što i piše u upustvu škode.
Gospoda su nakacili svemocnu dijagnostiku i stisnuli dugme reset, koje svi proizvodjači pa i VCDS izvuku ispred SRI. e i taj sam VCDS isto to uradi upise u taj kanal 10, kod ostalih samo gore moze da se napravi. Ja za ovo ne krivim nikoga, kriv je VCDS ali on je mator vec poprilicno što kad zna koji model mu je nakačen ne koriguje multiple, a sa druge strana i majstor sto ne radi reset preko table kola, jer tad nema ovih problema.
Kao što sma napisao u 3 koraka se moze resiti.
Stranice: 1 2 ... 10