Za pocetak mislim da bi bilo dovoljno (ako je firma odgovorna, tj. ako nije neki "ugledni srpski preduzetnik") da angazujete advokata koji ce sastaviti tzv. "advokatsku opomenu"... kao sto rece kolega, to bi trebalo da bude dovoljno da njihov advokat sedne sa vasim i da se dogovore oko resavanja sizuacije. Postoji velika verovatnoca da se oni nece upustati u sporove i da ce se resiti situacija. A sto se tice popravke auta, ne znam sta da vam kazem, imao sam slicna peh, odnosno "kockice" sa fasade zgrade su za vreme jakog vetra otpale sa zgrade i na 20ak mesta mi izubijale auto, krov, hauba, krila i razbijeno zadnje staklo. Elem, posto je kasko, a i bio je u garanciji, otisao sam u ovl servis. Naknadno sam saznao da oni daju limarske i lakerske radnje podizvodjacima... Malo je reci da nisam zadovoljan, stvarno malo... Od promasene boje, narandzine kore na mestima, nalivanja boje ma drugim, preko uprskanih plasticnih lajsni (onih crnih sjajnih pored vrata), pa sve do 3 nedelje cekanja na auto, bio sam besan i napravio scenu i apsolutno spreman da im ostavim auto, ali smo na kraju odustali (na nagovor zene) jer smo morali na more za manje od 5 dana... Uzasno iskustvo i ne ponovilo se.