Autor Tema: Problemi sa DSG?  (Pročitano 2676 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #15 poslato: 31. Jul, 2023. 08:43 »
Zato sto od 2021 gotovo da ne postoji skodin auto koji nije imao problem vec posle 50.000km.

Na žalost, slažem se sa iznetom tvrdnjom. Dozvolite da dodam da nisu svi problemi "post Korona" vozila vezani samo za DSG. Nastavilo se sa čuvenim greškama poput curenja vodene pumpe, pojavila se od MY2021 potrošnja ulja od oko 1l na 10.000km, česti problemi multimedijalnog sistema i sl.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #16 poslato: 31. Jul, 2023. 09:36 »
Od jednog pouzdanog sklopa, kakav je menjač, napravljen je nepouzdan sklop. Nenormalno je to što u pitanju vitalan sklop, tj. auto ne funkcioniše bez njega.
Broj otkaza DSG-a je višestruko veći u odnosu na broj otkaza manuelnog menjača. Češće crkava elektronski deo menjača u odnosu na mehanički.
Fer i razumljivo. E sad ovo što ću napisati može se svrstati u još jednu manu, ali ako se poštuje može se itekako sačuvati DSG. Kod nas ljudi nemaju strpljenja. Ja kada sednem u auto, upalim i čekam 1 minut gde je dovoljno da se podigne pritisak ulja u menjaču (dovoljno je i 30 sekundi), taman i kroz motor, turbinu i svuda gde treba sve da se podmaže kako treba. Isto tako kada stignem na destinaciju sačekam još 30ak sekundi pre nego što ugasim motor. Znam, sad će neko opravdano reći ti robuješ autu. Možda. Ali ja to volim.  :)
I verujem da će me na taj način služiti bolje. Naravno, s**nje se uvek može dogoditi niotkud  wac1
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #17 poslato: 31. Jul, 2023. 09:38 »
Problem je ogroman nego ga guraju pod tepih e sad da li je za trziste Srbije ili generalno svuda ne znam. Preko 300 kolega (taxi) imaju problem,resavaju kao problem i posle 30.000km sve isto cekaju da izadju iz garancije pa misle nije njihova briga. Trenutno su u pregovorima da se garancija produzi na 200.000km ili neko vansudsko poravnanje u finansijskom smislu. Najveći je problem sto auta drze preko 30 dana.
Ne znam koja je oznaka menjača.

Ali šta kažu kolege, koji je konkretno problem u pitanju? Zna li se uzrok?
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže hirurg

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #18 poslato: 31. Jul, 2023. 09:38 »
Pa tako pise u korisnickom da treba da se tretira auto. A ne upali i pun gas u pod. Ne moras biti rob nego samo malo logicno razmislis. To isto kao da ustanes iz kreveta ujutro i odmah u teretanu krenes sa spravama ili potjeras neki sprint...
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #19 poslato: 31. Jul, 2023. 10:41 »
Imam drugara koji poseduje Alfu GTV 2.0 T-spark 150ks atmosferac iz '98 sa 100-150.000 na satu (nije više od 150k sigurno). Svi znamo makar jedan vic o pouzdanosti Alfe. On svoju održava i kad ne vozi kao da vozi. Ulje kad istače bude čisto  =))
Verujte mi osim podizača prozora koji su mu crkavali, nikakav problem nije imao. Ali zna se kako se kod nas voze te Alfe i kako se održavaju...
Isto tako mislim da su ljudi nemarni kada je održavanje DSG-a, a pogotovo manuelca u pitanju.
Naravno ni auto placevi koji vraćaju kilometraže ne idu u korist pouzdanosti. I mislim da su sve to razlozi zbog čega na Balkanu generalno automatike bije loš glas. Da izuzmem iz priče te 2021+ godište što kažete da imaju sad novih problema. Mada budimo realni kod nas se uvoze dosta stariji primerci od toga.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #20 poslato: 01. Avg, 2023. 10:49 »
Samo nekoliko sati nakon što smo pisali o nepouzdanosti DSG menjača, na drugoj temi...

https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=14866.new#new:~:text=Pre%202%20god%20mi%20je%20crkao%20mehatronik

Igrom slučaja znam kako se mehatronik "popravlja" u garanciji i koju će "sreću" imati sledeći vlasnik tog polovnog polovnog vozila kojem je mehatronik DSG menjača "popravljen" u garanciji u ovlašćenom servisu.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #21 poslato: 01. Avg, 2023. 11:06 »
@Vladapetr malo da te prebacimo u ovu temu  :)
Znaš li oznaku menjača koji je crkao pre 2 godine? Zaključili smo da su problematični, pa bi bilo lepo dati još koji info.
@Filip BG kako ih popravljaju?
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #22 poslato: 01. Avg, 2023. 11:13 »
@Vladapetr
@Filip BG kako ih popravljaju?

Onako kako, dan nakon isteka garancije, kažu da nije u skladu sa servisnom procedurom proizvođača. Dan nakon isteka garancije morate da kupite nov ceo mehatronik. Nema popravke, kažu.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži Vladapetr

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #23 poslato: 01. Avg, 2023. 11:16 »
Ne znam koja je oznaka, to je menjač koji ide sa 2.0TDI 190ks motorom.
Ni moj nije popravljan, ceo mehatronik je tada zamenjen (pre dve godine). Nakon toga vožen istim (oštrim) tempom i pređena ista kilometraža, tako da ne vidim kakva to fatalna sreća može zadesiti novog vlasnika.
U vezi pouzdanosti DSG-a se ne bih puno hvatao priča iz internet čaršije. Iste sam čitao kad sam pre par godina uzeo Golf V Plus sa "načetim" DSG-om pa se posle 2 i po godine vožnje nije pogoršao a novi vlasnik (2 godine od tada) ga i dalje vozi. Uostalom, taj menjač je u svim vozilima VW grupacije pa da se baš toliko kvari, a u skladu sa brojem prodatih primeraka, red za servis bi bio od Gazele do Autokomerca  bravo2
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #24 poslato: 01. Avg, 2023. 11:21 »
Onako kako, dan nakon isteka garancije, kažu da nije u skladu sa servisnom procedurom proizvođača. Dan nakon isteka garancije morate da kupite nov ceo mehatronik. Nema popravke, kažu.
Dripci klasični....
Video sam na AliExpress-u da Kinezi refabrikuju mehatronike i preprodaju  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #25 poslato: 01. Avg, 2023. 11:25 »
Ne znam koja je oznaka, to je menjač koji ide sa 2.0TDI 190ks motorom.

Uostalom, taj menjač je u svim vozilima VW grupacije pa da se baš toliko kvari, a u skladu sa brojem prodatih primeraka, red za servis bi bio od Gazele do Autokomerca  bravo2

Uhh....to je mislim isti kao moj  :o
Ima nekih koji se prave samo u Češkoj, sad ne mogu ni ja tačno da se setim koja oznaka je u pitanju.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #26 poslato: 01. Avg, 2023. 11:43 »
Video sam na AliExpress-u da Kinezi refabrikuju mehatronike i preprodaju  =))

Nije problem sam princip refabrikovanja komponenti/sklopova. On je često isplativ i dobar za sve strane u poslu, a i ekološki prihvatljiviji.
Mnogo toga zavisi od kvaliteta elektronskih komponenti koje će biti upotrebljene prilikom popravke. Pojedini „servisi“ koriste kvalitetnije komponente od „prve ugradnje“. Zato i daju „doživotnu“ garanciju na popravku, koja ne uključuje mehanički lom, prenapon, hemijski uticaj i sl. U principu, kažu da sklop neće crći tokom redovne upotrebe. Ali. Mora da ima ali. Cena popravke je kod njih približna ceni novog mehatronika i retko ko se, pogotovo sa našim platama, odluči na takvu popravku.
Problem je u tome što, ako garancija ističe 1.8., onda 31.7. kvar može da se otkloni na jedan način, a već 2.8. ne može, jer nije u skladu sa preporukom proizvođača. To nije fer odnos prema mušterijama.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže MareskaZapočeo temu

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #27 poslato: 01. Avg, 2023. 11:46 »
Pozivaju se na neku oznaku  menjača dq200 nijedan nije sastavio kako nov tako i posle "popravke" u ovlascenom vise od 50.000km.
  • Vozi: Passat

Na mreži wkobre

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #28 poslato: 01. Avg, 2023. 12:00 »
Baš smo na strani broj 4 u ovoj temi pisali o DQ200.  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Filip BG

Odg: Problemi sa DSG?
« Odgovor #29 poslato: 01. Avg, 2023. 12:03 »
Nisam pratio detaljno priču oko različitih tipova menjača. Koliko se sećam kod DQ200 je, osim elektronike, bilo problematično i ulje koje se fabrički sipa u menjač. Nije lapsus. Ide određena količina ulja iako je u pitanju suvi tip DSG menjača.
Pa je onda fabrika pratila kako se različiti tipovi ulja ponašaju u različitim klimatskim područjima: Skandinavija, Indija, Australija,…
I onda su, ako se dobro sećam, oko 2015. shvatili koje je ulje najbolje za koju klimu. Mušterije su bile pokusni kunići, naravno.
Nažalost, nemamo dovoljan broj uzoraka onih alžirskih Oktavija mk3 1.8 tsi DSG koje su prodavane u regionu, da vidimo koji je procenat otkaza onih koje se voze po, npr., planinskim predelima BiH.
Ne znam da li u Aisin automatske menjače, koji su prošle i ove godine u Srbiji i BiH prodavani uz 1.4 tsi, ide isto ulje za Evropu i Afriku. Videćemo kako se ta auta, pravljena za egipatsko tržište, ponašaju na Pešteru.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014



Pretraga foruma [Google]