Autor Tema: Dpf pomoc  (Pročitano 482 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Dpf pomoc
« poslato: 13. Feb, 2024. 20:04 »
Postovani molim vas za savet da bih izbegao raznorazne troskove jer svaki majstor daje drugu dijagnozu.radi se o 2.0 tdi comonrail na nekih 200 predenjih km auto digne obrtaje na nepunih 1000 i upali ventilator bez ikakve lampice na tabli jel to normalno.imam kneku svoju dijagnostiku i tamo pise 22 grama pepela i tad digne obrtaje i spusti na 5 grama pepela.jel to normalno ili je za servis neki.inace lampicu za dpf ne pali auto sam uvezao iz svajcarske i do sad presao 2000 km.auto od starta ide mnogo dobro i nema nikakvu drugu manu.inace ja dok nisam znao prekidao sam kad digne obrtaje i gasio auto da bi on dizao nivo ulja po dva milimetra na meracu.molim strucan savet.hvalaaaa
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Na mreži Zdushan

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #1 poslato: 13. Feb, 2024. 20:05 »
Za gradsku vožnju je regen na 200km odlično, ne dobro.

Na mreži AcoSk

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #2 poslato: 13. Feb, 2024. 20:43 »
Oblacak, sve je to normalno. Ni ne treba da pali nikakvu lampicu na tabli.
Neko ce reci da je cesta regeneracija na svakih 200km, neko ce reci da nije. Opet nije mi svacija gradska voznja ista, tako da...

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #3 poslato: 13. Feb, 2024. 21:23 »
A da li prekidanjem pravim problem i da li zbog prekidanja podize nivo ulja  i da li od kvaliteta nafte isto interval regeneracije zavisi.vadio sam.landa sondu da vidim ima li po njoj naslaga iznenadilo me da je cista i da je bilo dovoljno prstima da je ocistim .to mi govori da je sagorevanje dobro
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Na mreži AcoSk

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #4 poslato: 13. Feb, 2024. 21:29 »
Ne valja da prekidas, moze da dodje do podizanja nivoa ulja.
Moze da bude i do goriva, ali na to ne mozes da utices, osim da sipas neki aditiv.
Najbolje da zaboravis sve to i ne opterecujes se.

p.s. Ili kupi benzinca

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #5 poslato: 13. Feb, 2024. 21:38 »
Zadnje 22 god vozim benzince tek sad na 2.0 tdi sam osetio snagu i silu ne vracam se na benzinca  ;) hvala na odgovoru
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Na mreži AcoSk

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #6 poslato: 13. Feb, 2024. 21:55 »
Vozio se atosferskog benzinca.
Ako poredis, poredi turbo benz sa turbo dizelasem.

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #7 poslato: 13. Feb, 2024. 21:59 »
Tako je sve atmosverce.mada je drug kupio pasata b7 1.4 turbo kempresor 150 ks i ne ide ni blizu kao.moj 2.0 tdi 140ks
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Van mreže hirurg

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #8 poslato: 14. Feb, 2024. 06:49 »
Sta sve covjek nece pročitati ovde :))
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #9 poslato: 14. Feb, 2024. 08:27 »
Molim precizirajte cemu ste se toliko iznenadili.razgovaramo razmenjujemo misljenja vozimo vecina starije automobile ne vidim nista cudno.
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #10 poslato: 14. Feb, 2024. 08:46 »
Ма @hirurg је реалан човек, иако вози дизела, зна да су бензинци закон...  :)
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže observer

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #11 poslato: 14. Feb, 2024. 09:43 »
Ne valja da prekidas, moze da dodje do podizanja nivoa ulja.
Moze da bude i do goriva, ali na to ne mozes da utices, osim da sipas neki aditiv.
Najbolje da zaboravis sve to i ne opterecujes se.

p.s. Ili kupi benzinca

Kao sto sam ja uradio  =))
Toliko su mi išle na penis te regeneracije (naravno uvek u najgorem trenutku) da sam prodao auto za koji bi preprodavci rekli NOV NOV NOV (125.000km). A još je meni išlo na cca svakih 500km i to mi je bilo puno (ljudi, pa to je na svake 2 nedelje čak i ako minimalno nešto vozite, ne stignem da se psihički oporavim od prethodne a evo već ide sledeća, pu izmet jedan...).
Ne bih nikad ni kupio TDI da sam znao šta me čeka (u to vreme se nije ništa znalo o tome, bila potpuno nova tehnologija, gde god pitaš po forumima svi su me "čudno gledali")
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže hirurg

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #12 poslato: 14. Feb, 2024. 10:20 »
Molim precizirajte cemu ste se toliko iznenadili.razgovaramo razmenjujemo misljenja vozimo vecina starije automobile ne vidim nista cudno.
Iznenadih se prvo na poredjenje snage benzinca i atmo motora. Druga stavka takodje. Da posle voznje tdi vise nikad benzinac. I trece porediti mali benzinac sa tdi... Nigdje uslova za uporediti :) no dobro. Forum je.

Sretno sa dizelom i održavanjem istog. Bojim se da ne bude kajanje :)
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže ObllacakZapočeo temu

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #13 poslato: 14. Feb, 2024. 11:04 »
Poredio sam turbo benzinca od 150ks i turbo dizela od 140 razlicitog obrtnog momenta .a to sto mi se svideo tdi stvar licnog ukusa .ovo je Srbija ovde sve moze i nemoze ima prostora za diskusiju cak da poredimo babe i zabe.
  • Vozi: Octavia 2.0 4x4 2010 170ks

Na mreži Remark78

Odg: Dpf pomoc
« Odgovor #14 poslato: 14. Feb, 2024. 11:10 »
1.4 tsi 150ks ide primetno bolje od 2.0 tdi 140ks u istoj generaciji, istom vozilu, tu nema dileme!!!

E sad, oko tog "ide bolje" može da se polemiše, ako se navlače, trkaju, ide bolje benzinac, dizel može da ga dobije možda na nekom kraćem međuubrzanju i to je to. Ali osećaj kad stisneš turbo benzinca pa kad povlači ravnomerno od 1.500 do 4.000 obrtaja...  ;)
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.



Pretraga foruma [Google]