Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 36375 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #15 poslato: 05. Nov, 2017. 16:24 »
Mislim na osecaj da te je neko zaj*bao jer u sustini znas da sa trocilindrasem jedini dobitak je usteda proizvodjaca.
Nije problem u maloj zapremini+turbo, problem su 3 cilindra. CEMU?

Evo sad ću da ti objasnim u dve rečenice. Zakon o termodinamici je odgovor. Određena zapremina cilindra je optimum za trenutne ekološke zahteve. Prosto cilindri trebaju biti što veći i omogućavaju time nižu temperaturu gasova. Mislim da je idealno oko 500 kubika po cilindru, ali izgleda da i nešto manji ispunjavaju norme u doglednoj budućnosti.

Fiat ima dva cilindra samo u 900 kubika, VAG 3 u 1000, kakve veze ima?

Nije ušteda u pitanju, nego ekologija. Cilindri neće više da se smanjuju nego povećavaju. Zato je 1.4 postao 1.5, 1.8 postao 2.0. Dizeli 2.0 kod nekih proizvođača su porasli na 2.2.

Sve ovo ne treba da interesuje krajnjeg korisnika ako to dobro radi - a radi. Dapače.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Marjanke

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #16 poslato: 05. Nov, 2017. 16:47 »
A sta je sa dizel motorima, kakav je njihov napredak razvijanja u VAG grupaciji, posto saradjujem daciom (rumunima), dobio sam info da je renault prestao sa daljim razvojem dizelasa.

Van mreže nidza

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #17 poslato: 05. Nov, 2017. 17:26 »
Definitivno su u stagnaciji, ako planiraju da ih razvijaju uopšte. Pad dizelaša će da rezultuje padom cene goriva, a to će možda da im da novu mladost na đubrištima Evrope, tj. kod nas. U daljoj budućnosti će možda pad cene da im da motiv da smisle nešto novo pametno i da dožive renesansu u novim modelima.


Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže -nebojsa-

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #18 poslato: 05. Nov, 2017. 21:10 »
Ako je termodinamika u pitanju, i ako je 500 cm3 idealno, onda je 1.2 TSI u slicnom odnosu sa "idealnim" kao i 1.0 TSI.
Bice da ulogu igraju i pritisci ubrizgavanja, direktno ubrizgavanje, miler i atkinson ciklusi i slicna resenja.
I dalje nije opravdanje za 3 cilindra.
Toyota npr. ima 1.2 turbo koji ima 4 cilindra, radi na atkinsonovom ciklusu, oko 109 g co2 (skoro identicno kao 1.0TSI), a ipak ima 4 cilindra ?
Razumem da su 3-cilindrasi laksi, zvanicno manje trose od slicnih 4-cilindrasa, kompaktniji... Ali uvek postoji i ali : Bucniji, manje prefinjeni, vise vibracija.
Moje je misljenje, i nikoga ne ubedjujem, ali nije im svugde mesto. Od C segmenta i na gore svakako ne;  osim ako nov auto ne kupuju kako bi kupovali usisivac ili ves masinu.
Doduse takvih je sve vise. :(
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #19 poslato: 14. Dec, 2017. 22:05 »
Sjeo danas na kratko i obišao karoqa 1.0 tsi ambiente. Crvena vulgaris.
Cifra je po meni predimenzionirana za najmanji motor. To too much.

Interjer..sviđa mi se. Taman..preglednost..prostor. Ok. Zadnja sjedala..prostora ima ali su previše uzdignuta i preokomito se sjedi.

Gepek..isto ok..vizualno  dovoljno prostran.

Obratio sam baš pažnju na cup holder..i to što kolega piše kao manu. Po meni ne. Ako več imaš čašu..bocu što več i cugaš u vožnji..pa ne treba ti naslon da se i osloniš još uz to. Isto manualac bio..možda u vožnji kod česte izmjene bi malo zasmetala čaša. Al  opet..ako je česta izmjena brzina..nema šta onda čaša tu tražit. Kod cruzinga ne smeta.

Na mreži PejaZapočeo temu

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #20 poslato: 14. Dec, 2017. 22:33 »
Varioflex zadnja sedista?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #21 poslato: 14. Dec, 2017. 23:24 »
Ne znam..nisam se toliko dugo zadržavao..istraživao.

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #22 poslato: 14. Dec, 2017. 23:33 »
Skoda nikad nije umela lepo da uklopi drzac za case,uvek su tu pro forme i bas slabo funkcionalni. I u prosloj oktaviji i u sadasnjem superbu su bukvalno isti,3 rupe izlivene u plastici,ako se casa (odnosno flasa,limenka) ne slaze idealno sa sirinom nista od opustene upotrebe (a na sve to su i plitki poprilicno). Na superbu mi je omiljena stvar vezana za drzace za case onaj gumirani poklopac sto se navlaci preko  =)) ,idealno za staviti telefon.
U santa feu imam perfektne drzace za case,dublji,siri (ali imaju male 4 opruge koje guraju neke "klinove" i drze i onu najuzu limenku,a moze da stane u flasa od litar),postavljeni na perfektnom mestu,gumirana podloga moze da se izvadi da se opere itd. Jbg,prednost auta dizajniranog prvenstveno za americko trziste  :B=)

Na mreži PejaZapočeo temu

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #23 poslato: 15. Dec, 2017. 08:05 »
Ne znam..nisam se toliko dugo zadržavao..istraživao.

Pitao sam zato sto se kod Varioflex sedista sedi na oko 4-5 cm visem nivu u poredjenju sa regularnim, a podesava se i ugao naslona.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže rkoms

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #24 poslato: 15. Dec, 2017. 18:52 »
Skoda nikad nije umela lepo da uklopi drzac za case,uvek su tu pro forme i bas slabo funkcionalni. I u prosloj oktaviji i u sadasnjem superbu su bukvalno isti,3 rupe izlivene u plastici,ako se casa (odnosno flasa,limenka) ne slaze idealno sa sirinom nista od opustene upotrebe (a na sve to su i plitki poprilicno). Na superbu mi je omiljena stvar vezana za drzace za case onaj gumirani poklopac sto se navlaci preko  =)) ,idealno za staviti telefon.
U santa feu imam perfektne drzace za case,dublji,siri (ali imaju male 4 opruge koje guraju neke "klinove" i drze i onu najuzu limenku,a moze da stane u flasa od litar),postavljeni na perfektnom mestu,gumirana podloga moze da se izvadi da se opere itd. Jbg,prednost auta dizajniranog prvenstveno za americko trziste  :B=)
Slazem se, kad se setim onog drzaca na fabiji na otvaranje, lep i gpotivan ali totalno nefunkcionalan....

Golf 4 je pokidao sa drzacima ranije, i tu si bukvalno mogao da naguras flasu od 1.5l
koliko su bili  dobri oni su se posle ugradjivali u superba, passata, audi.....doduse  u zadnji naslon......


« Poslednja izmena: 15. Dec, 2017. 18:57 rkoms »
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže -nebojsa-

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #25 poslato: 15. Dec, 2017. 20:47 »
Najludji drzac za casu je na Fabiji I, pored radija, na rasklapanje, ja sam ga imao ali ga nisam bas nesto koristio.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže rkoms

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #26 poslato: 15. Dec, 2017. 21:06 »
Najludji drzac za casu je na Fabiji I, pored radija, na rasklapanje, ja sam ga imao ali ga nisam bas nesto koristio.
Da da upravo tako, bas sam na taj i ja mislio....
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #27 poslato: 15. Dec, 2017. 21:07 »
Ja te na rasklapanje nesto ne gotivim zbog toga sto imam osecaj da ce da se slome  :B=)  . Superb 3 ima neke suntave u zadnjem naslonu (dvojka je imala bolje).

Van mreže slobodanalex

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #28 poslato: 15. Dec, 2017. 21:09 »
Uvek novija generacija bude po nečemu lošija, ušteda u materijalu i kvalitetu...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže YetiSumadinac

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #29 poslato: 12. Jan, 2018. 16:34 »
Нисам чест гост на овом форуму, нити превише стручан по питању механике. Међутим, гледајући по брошурама перформансе мотора 1.0tsi са 115кс код Karoq-a (који је иначе 115кг лакши од Yeti-a а вероватно има и бољу аеродинамику), оне одговарају Yeti-u 1.4tsi од 122кс који тренутно возим и са којим сам више него задовољан, и у граду и на путу. Пуно људи знам који су јако били задовољни и Yeti-ем 1.2tsi, који је дакле по перформансама осетно слабији од овог Karoq-a 1.0tsi. Да ли неко конкретно зна због чега треба избегавати троцилиндарске моторе осим што су вероватно бучнији при старту? Наравно ићи ћу чим стигнем и да га тестирам а вероватно и сачекати да пробам и јачу верзију - 1.5tsi...
  • Vozi: Yeti 1.4tsi 2011



Pretraga foruma [Google]