0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Znam decka koji je dobio otkaz kod Koleta pre par godina,jer nije dobro zamenio neke delove na trapu,pa je posle 200km doslo do teske havarije,ljudi dosli zalili se jer su bili na servisu trapa dan ranije,Kole utvrdio ko je radio od majstora i pedala odmah. Naravno servis je sve preuzeo na sebe. ali nije to toliko bitno nego 'leba ti sto mi udari minus samo zato sto ne mislimo isto???ja tebi nisam imas ih previse
Znam decka koji je dobio otkaz kod Koleta pre par godina,jer nije dobro zamenio neke delove na trapu,pa je posle 200km doslo do teske havarije,ljudi dosli zalili se jer su bili na servisu trapa dan ranije,Kole utvrdio ko je radio od majstora i pedala odmah. Naravno servis je sve preuzeo na sebe.
Nisam ti ja dao minus
Milose ne pratis fabulu... Sr...a se svuda desavaju slucajno ili namerno nije bitno. Nisam nista pobio,naprotiv preuzeli su odgovornost na sebe,troskove stetu,odstetu....i dali otkaz krivcu.Ako bi uvek sve bilo u redu zasto bi neko davao GARANCIJU??Vidis li gde gresis? Ne treba ti garancija kad je sve u redu nego kad neki deo crkne ili se ne uradi dobro posao,.e onda koristis garanciju koju ovlasceni servis daje na delove i rad. Ali ajde,ko razume shvatice. Zanima me samo da na primer doneses svoje ulje i delove koje ti hoces a recimo neko ti sipao bilo sta u tu tvoju flasu,odrade ti servis i crkne ti motor.... Zanima me koga bi jurio? Prodavca ulja, N.N. lice koje je nesto mozda sipalo u njega ili ovlasceni servis zato sto ti je crkao motor posle njihovog rada? I sta bi mogao dokazati? Apsolutno nista.Da ne bude zabune JA nisam pristalica servisiranja starijih kola (kao moja 13g) u ovl servisu,jer su skuplji i delovi i ruke,ali samo sam izneo komentar na cinjenicu da neko pljuje ovlascenog servisera jer nece da radi sa XY delovima. Iz cele price evo jedan veliki + za Cirinac. A sad slobodno meni udrite - .
Onda me nisi razumeo.
opet na osnovu nekog svog skromnog iskustva koje imam, smatram da je idealna kombinacija kupiti originalne delove kod ovlascenog dilera, a za rad otici kod dobro proverenog majstora koji radi iskljcivo istu porodicu automobila (npr, idem kod ljudi koji su radili u autocacku ili autokomercu. npr, mom elektricaru treba 10 min da rasturi i vrati celokupnu plastiku oko instrument table, volana i prednje konzole jer je to vec 100 puta uradio u ovlascenom servisu, a nekom univerzalnom majstoru bi trebalo sat vremena jer nema rutinu, a nisu sva vozila bas toliko identicna. i pitanje je da li je kvalitet usluge isti. sigurno nije. ovaj prvi gleda tu istu fabiju svaki dan, 100 puta na dan, a ovom drugom je fabija svaki 20-i pacijent mozda...