Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka Mala poslato 12. Maj, 2024. 22:51 »
@hirurg Ne ne,odvezla san je u servis di covjek iz sela vozi svoju vrs (manual) i u usporedbi njegova je kao sat.  Ova moja zadnje 2godine nije vozena u ovlasteni jer bivsi vlasnik je isto misljenja da samo znaju naplatit dobro a napravit slabo,tako da nemam informacije osim sitnih servisa koji su radeni kao na svakom drugom autu. Drugi ovlasteni servis je samo u upitu preko bivseg vlasnika (valjda su poznanici) odgovorio da se to kod njih stalno dogada i nema garancije da ce nakon generalke biti bolje,a jedini je generalka preostala. Da idem kod mehanicara koji je napravia zadnji servis ulja,ne nadam se da ce reci ikakve informacije jer su vjerojatno prijatelji. Najnovije sto se pitalo mehanicara iz drugog grada,reka je da mu dolaze cesto vrs ili golf gtd s istim problemom i da se to dogada i na novim automobilima kojima je prosjek litra na 1500km. Ako sam dobro shvatila da najcesce (ne kod svih) brtva glave ode i propusti u cilindre. Preostala su mi samo ova dva neovlastena koji su provjereno ok majstori i dosad su stvarno ljudima napravili posao kako treba.Jer tu ih naravno ima koji ce vecinom zakamuflirat problem i sebi novce u dzep. Nit je mogu prodat jer ne zelim ici na prevaru pa da me neko ganja da san uvalila problem.

@wkobre hvala,napomenut cu ako nije vec tako
2
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka Peja poslato 12. Maj, 2024. 22:43 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.
Ne resava se ni posledica niti uzrok, krajnji cilj je ogranicavanje mobilnosti ljudima koji zele da imaju sopstveni automobil tako sto ce im posedovanje automobila zadati toliko glavobolja da ce odustati od istih. Krajnji cilj je da nas sve uguraju u "15-minute city". U okviru toga ide ukidanje gotovine kao placanja, pa kada nisi "dobar gradjanin" - platna kartica deaktivirina.
Srecom, u Srbiji to nikada nece biti.
Izvinite na Off-u.

3
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka tmartin011 poslato 12. Maj, 2024. 21:09 »
Kako glupa dimenzija guma. Prvo što koštaju duplo više od 55, drugo nova Octavia koristi isto tu dimenziju 205 60.
4
KAMIQ 2019 / Odg: Škoda KAMIQ informacije, utisci, komentari
« Poslednja poruka Koja2422 poslato 12. Maj, 2024. 20:35 »
Evo i ja da se oglasim,nakon cetvrtog servisa koji sam odradio na oko 58000 km.Osim standardne zamene ulja i svih filtera,zamenjene su  svecice i ulje u kocnicama sto je kostalo oko 41000 din.Servis je odradjen u *Cirincu*,usluga je ok i korektno je ponasanje zaposlenih.Moram da napomenem da nista nije uradjeno povodom cudnog zvuka koji se javlja prilikom kretanja,receno mi je da imam jos solidno vremena garacniju-sta god to znacilo...Neko je u prethodnim postovima napisao da ima problem prilikom kretanja,kod mene to nije slucaj osim sto se javlja taj cudan zvuk.Potrosnje ulja nema,potrosnja benzina je i dalje 5-5,5l otvoreno,grad 7,5-8l sto me cini zadovoljnim s obzirom na Beogradske guzve.Generalno sam zadovoljan kamiq-om do sada,toliko.Pozzz

Da li je tvoj kamiq 1.5 tsi?
5
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 18:57 »
Pitao sam baš iz tog razloga jer mi nije logično ako postoji upozorenje za servis CNG-a da se baš ništa ne menja/ne kontroliše. To bi isto bilo kada bi se upozorenje za zamenu ulja samo resetovalo bez zamene ulja. Ali ako kažeš da jednostavno ne postoji nikakav dodatni sklop/filter u odnosu na čistog tsi benzinca onda ok, ovo upozorenje za servis metana je samo smišljeno da ovlašćeni servis uzme dodatnu lovu...Elem, da li postoji neki način da se uradi reset bez dijagnostike tipa preko onih fora uključi se taster za sva četiri migavca i drži taster za reset pređene kilometraže i slično? Između ostalog probao sam da nakačim VCS 20.04 verziju iz 2020 (i Kamiq je bio 2020) i nije prepoznao auto.
Moras najnoviji vcds da imas.
6
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka AcoSk poslato 12. Maj, 2024. 18:56 »
Ne moze da se resetuje "servis metana" bez dijagnostike.
7
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka wkobre poslato 12. Maj, 2024. 18:13 »
Da se kontakt i onda se stisne i drži "0.0/SET" dugme kod instrument table dok se ne pojavi reset, onda se stisne još jednom dugme i to je to.
8
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka Br@n@ poslato 12. Maj, 2024. 18:00 »
Pitao sam baš iz tog razloga jer mi nije logično ako postoji upozorenje za servis CNG-a da se baš ništa ne menja/ne kontroliše. To bi isto bilo kada bi se upozorenje za zamenu ulja samo resetovalo bez zamene ulja. Ali ako kažeš da jednostavno ne postoji nikakav dodatni sklop/filter u odnosu na čistog tsi benzinca onda ok, ovo upozorenje za servis metana je samo smišljeno da ovlašćeni servis uzme dodatnu lovu...Elem, da li postoji neki način da se uradi reset bez dijagnostike tipa preko onih fora uključi se taster za sva četiri migavca i drži taster za reset pređene kilometraže i slično? Između ostalog probao sam da nakačim VCS 20.04 verziju iz 2020 (i Kamiq je bio 2020) i nije prepoznao auto.
9
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 17:16 »
Imao bi on autoputa 60km dnevno i ostatak grad. Svakako bih doplatio akusticna stakla jer vidim u rs koliko je to dobra stvar za buku na autoputu. Za aditive sam cuo koliko dobrih toliko i losih stvari. Na nekih 10ak hkm bih verovatno sipao. Verujem da se dizel vrti na nizim obrtajima od tsi, da ima duze prenosne odnose. 1.5 tsi je trom kad je uparen sa dsg sto vidim kad vozim kodijak od mojih. Snaga je ista kod oba motora, ubrzanje je priblizno isto. Za put i vikende je svakako tu rs koji ne oseti brzine i potegne i kad je pun.
10
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 16:56 »
Imao sam priliku da kao zamenski auto vozim TSI, to su uglavnom bili VW T-rock, Škoda Karuq i Škoda Kodiaq. Ogromne i teške karoserije sa slabim TSI motorima, mislim da su bili 1.2 i 1.5. Iskreno meni se nije svidelo. Preglasan, startan na kratko, veliki za po gradu a spori i tromi za Autobahn, 130Km/h je da kažem idealno za autoput i sve preko toga mnogo troši i baš se namuči. Buka pri toj brzini je velika, što ja kažem previše se dere na 3000 obrtaja. Takođe sam vozio i VW Polo 1.0 TSI, po mojoj proceni je samo za po gradu, sve van toga mnogo troši. Moje mišljenje je da bih ga sa mojim načinom vožnje spržio za maksimalno 50 000 do 70 000Km. Ja iskreno ne bih nikada uzeo TSI.
Što se tiće 2.0TDI 85Kw, on odgovara karoseriji, dosta je startan i mnogi se iznenade kako ide, ako ga redovno i pravilno održavaš onda je dobar. Iskreno ja ne plaćam iz svog džepa ništa od toga pa mi je lako da filozofiram i delim savete. Pošto osiguranje sve plaća, onda sam prinuđen da vozim u ovlašćene servise. Mislim kada bih ga dole održavao kod naših majstora proverenih, da ne bi bilo ni ovih problema koje imam.
Ako bih opet morao da naručim Škodu Oktaviju, verovatno bi bila sa još više opreme i Sport Line i naravno TDI 2.0 po mogućstvu sa 115Kw ili nešto jače.
Ako želiš da izbegneš problem sa DPF i diznama, sipaj mu periodično neke aditive u gorivo i radi mu dekarbonizaciju motora. Za dizele je smrt vožnja po gradu. Izađi po nekad na auto put pa ga onako nagazi i šaltaj na visoke obrtaje.
Za sada se niko od mojih kolega nije žalio da je imao problem sa ovim motorima, svi prelazimo oko 60-70 000 godišnje i vozimo 3-4 godine a neko i duže.
Stranice: 1 2 ... 10