Autor Tema: Skoda Roomster  (Pročitano 6546 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže CharjekZapočeo temu

Skoda Roomster
« poslato: 14. Jul, 2018. 10:03 »
Postovani,nov sam na forumu.Trenutno treba da kupim sebi auto i opasno sam se zagrejao za Skodu.Smatram da se za ulozeno dobija najvise.E sad imam dilemu koji model i koji motor.Ono sto je bitno jeste da ima 5 vrata,da je sto manji potrosac,naravno ne neki skup za odrzavanje i da ne prelazi cifru od 4000e. E sad ja sam svasta nesto gledao i fabije 2007-2009 sa 1.4 tdi,a i roomster 1.6 benz/plin.Mesecno prelazim oko 3000km tako da mi je potrosnja veoma bitna.Pa bih voleo da cujem vase predloge i sugestije sta mi je najbolje gledati u tom cenovnom rangu.
Hvala
  • Vozi: Jugo Koral IN 1.1 20074

Van mreže shuxx

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #1 poslato: 14. Jul, 2018. 11:16 »
Licno da sam na tvom mestu trazio bih 1.4 benzin i ugradio TNG. Nemoze jeftinije. A naci dizelasa 2008 i da je za 36000km godisnje....

Mada bi ti dizelas duze trajao....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #2 poslato: 14. Jul, 2018. 11:45 »
Skoda za 4000 a da zadovoljava navedene uslove ukljucujuci tu i predjene km; je :
1. Octavija A4 Tour 1,9TDI sa AXR motorom koji je odlican; ja sam sa tim motorom u Fabiji presao preko 90000 km bez ijednog problema.
2. Octavija A5 1,9 TDI, takodje pouzdan izbor, doduse 77kw 1,9TDI vazi za manje pouzdan od starijih 74 kw; mada je i dalje OK.
S'tim sto za 4000€ A5 je verovatno u losijem stanju ili sa vise km od prve navedene A4.
3. Fabija II ili Roomster, opet sa 1,9 TDI 77kw.
Ova 3 navodim jer pretpostavljam da se dosta vozis i na otvorenom cim planiras godisnje da prelazis oko 36000 km.
Ovo ne deluje lose, na prvi pogled:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12706524/skoda-roomster-19-tdi
Cenjkanje se podrazumeva.
Ili:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12708545/skoda-octavia-19tdi
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže jabre

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #3 poslato: 14. Jul, 2018. 15:01 »



Mada bi ti dizelas duze trajao....

Sent from my SM-A320FL  

S obzirom na cenu remonta benzinca u odnosu na popravke/remont kod dizela.... ako prelazi puno više mu se isplati benzinac pa da svake god radi generalku.... servis turbine 300e i više.... boš pumpa/ili dizni ako je PD varijanta.... a još nije ni prišao do motora..... kod benzinca sve odradiš za cenu remonta turbine.....

Послато са SM-J510FN  

  • Vozi: Octavia A4 TOUR ALH 1.9TDi 66kw 2001. (1u5) Ambience

Van mreže shuxx

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #4 poslato: 14. Jul, 2018. 15:18 »
S obzirom da ce mu dizelas u odnosu na TNG biti jeftiniji i za nabavku i za odrzavanje i za registraciju 1.4 vs 1.9 tdi. Benzinac sa TNG mu je barem 400 eur jeftiniji od dizelasa Godisnje. E sad.... na njemu je izbor....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #5 poslato: 14. Jul, 2018. 21:18 »
Verovatno si mislio da ce dizelas biti skuplji; ili sam ja tako razumeo.
To jeste tacno; ja sam naveo automobile na osnovu iskustava iz prve ruke, navedeni motori ili modeli su me dobro posluzili, bez kvarova.
Turbina na 1.9tdi je mala, ali nije problematicna, osim ako se radi o puno km ili losem odrzavanju. Dizne takodje.
Imali smo tri 1.9TDI od 74kw, nikakav problem sa turbinom ili diznama; a vozili smo ih svaki po oko 100000 km; tj. do njihovih oko 200000km.
Takodje sa tri 1.9tdi 77kw, osim cuvenog kompresora klime na A5 nikakvi problemi. Cale je njegovu 1.9tdi A5 za 3 godine pocastio sa 120000 km; bez kvara. Sem kompresora, koji je krepao na sve 3 A5  :B=) :(
Sto se TNGa tice, ja ga ne volim iako sam dugo vozio na TNG; ali ne osporavam prednosti u vidu potrosnje, ekologije, manjeg troska eksploatacije u odnosu na dizel.
Ne volim ga jer mora neki majstor da ga ugradi; a tu si vec u rukama srece, sudbine i majstora. A sve troje moze lose da ti zapadne  =))
Ako ne smeta navedeno, svakako ce za isti novac moci da nadje ocuvanijeg benzinca.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže shuxx

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #6 poslato: 14. Jul, 2018. 21:36 »
Mozda bi mu odgovarao 1.6 benzinac + TNG... cuo sam dosta pozitivno o tom motoru.... nemam licnog iskustva.

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Srdjan_bgd

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #7 poslato: 15. Jul, 2018. 13:50 »
pokusao sam pokretacu teme da posaljem priv poruku, ali jos uvek ne moze da ih prima .. stoga pravim copy paste ovde, nadam se da ne krism neko pravilo  :))

ja cu mozda prodavati svoju skodu, mada jos nisam nacisto - baci pogled na temu o autu, sve tu stoji, pa se mozda u nekoj perspektivi dogovorimo.

A sta god da se desi, nemoj nikada poverovati da su auta na placu uvezena kao ovaj plavi Roomster sa slike sto je preporucivan, sa 150 hiljada i stara 12 godina, i sa tom opremom i za te pare - ne kazem da ne postoji mogucnost da se i to ubode, ali je matematicki mala da bi je ocekivali ..

Van mreže CharjekZapočeo temu

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #8 poslato: 15. Jul, 2018. 14:22 »
Recite mi koji je zahvalniji motor 1.4 ili 1.6? Sigurno bih ugradjivao plin zbog manje potrosnje.Za sad sam prelomio da cu uzeti benzinca,a dvoumim se izmedju fabije i roomster sto mladje i sa sto manje kilometara po mogucstvu...
  • Vozi: Jugo Koral IN 1.1 20074

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Skoda Roomster
« Odgovor #9 poslato: 15. Jul, 2018. 17:23 »
1.6 je izdrzljiviji motor i bolje dosta vuce . 1.6 ako se odlucis menjaci imaju problema dosta se kvatre pa pregledaj lepo to . Mada ni sa 1.4 neces poglresiti . Gledaj koji je ocuvaniji i da je manje presao jednostavno
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !



Pretraga foruma [Google]