Autor Tema: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti  (Pročitano 2387 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže hirurg

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #15 poslato: 18. Avg, 2023. 20:55 »
Jel se radi ozraka sistema kod vw grupacije...
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže DJM

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #16 poslato: 18. Avg, 2023. 21:07 »
Usput , neispravan termostat nije u opciji kvara otvoren ili zatvoren , postoji i tzv. stanje lijenog ili umornog termostata koji sporo reaguje ne ovtara ili ne zatvara dovoljno brzo ili to ne radi do kraja mislim ne otvori na puni protok , zato je potrebno ga uvijek napolje kad i nova pumpa jer sami njegovo plastično kućište sklono je devijaciji pa počne da gubi vodu a jako mu je teško orići zato je najsigurnije novi a može se desiti i feler potpuno nove pumpe za vodu da aktuator ne otvori površinu propelera pumpe do kraja na puni protok , nije ni novo sigurica može da bude feler jedna od hiljadu
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže DJM

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #17 poslato: 18. Avg, 2023. 21:15 »
Jel se radi ozraka sistema kod vw grupacije...
To u servisu tvrde da se ne radi , međutim upitaj se ko sve danas u nedostatku radnika radi u servisu
Moje iskustvo po pitanju odzrake je slijedeće dok je na autu zatvoren čep od kompezacione posude rashladnog sistema onda je sistem sa nadpritiskom koji umnogome otezava cirkulaciju zračnih čepova pa je potrebno ostaviti čep posude otvoren da dođe na atmosferski pritisak i dugo vremena pustitu da radi u " leru" kad se već dovoljno dugo zagrije uključiti i grijanje kabine da bi aktivirao malu pumpu električnu kratkig toka za grijanje kabine da i ona odzrači svoj put otprilike posle toga oko 3-4 paljenja ventilatora hladnjak trebalo bi da je postupak odzrake urađen
Potvrda da je bilo zraka je kad se motor preko noći ohladi da ujutro na posudi padne malo nivo tekućine i da se onda dospe do linije max
Nikad se neće odzračit ako je čep zatvoren i ljudi misle da će ga odzračiti recirkulacije povratnog voda u posudu , hoće kod starih motora PD , ali kod novih neće , opet kažem moje iskustvo
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Van mreže EF22Započeo temu

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #18 poslato: 18. Avg, 2023. 23:35 »
@DJM isti se problem javljao prije nego sto je urađen veliki servis, samo nije bas tako cesto kao sada. Zbog toga smo i pozurili sa veliki servisom da se to ne bi desavalo ponovno. Ali eto sada se cesava na svakoj jacoj uzbrici a cesto putujem. I izbaciva tu jednu gresku za pumpu c ta koja gura vrucu vodu u kabinu zbog grijanja

Na mreži Ljuba

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #19 poslato: 19. Avg, 2023. 01:18 »
@EF22 Napisi tacan kod greske kako bi se lakse orijentisali vezano za tu pumpu c. Nisi napisao pa zato pitam, proverene su sve funkcije rashladnog sistema, termostat, termodavac, ventilator, hladnjak? Imas obd11, probaj u mestu da naguras tih 110 stepeni i vidi da li ventilator spusti temperaturu na 105 (trenutak kad se cajger vrati na normalu). Ne znam sigurno ali mislim da bi trebale da postoje 2 faze hlađenja ispod 100 stepeni kad ventilator radi sporije i preko 100 kad duva punom snagom.
Pada mi i jedna onako long shot ideja, to sto ti se to "pregrevanje" desava samo prilikom zustrije voznje uzbrdo, znaci max opterecenje. Da auto mozda nije opremljen onim aktivnim "žaluzinama"  :)) sto stoje iza maske a ispred hladnjaka, zbog kao bolje aerodinamike. Ako su one zaglavljene u nekom polozaju gde vazduh ne cirkulise kroz hladnjak u dovoljnoj kolicini moze doci do pregrevanja. Cini mi se da su greenline modeli bili opremljeni po difoltu ali ne znam za 1.6dsg.
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži Mihailo

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #20 poslato: 19. Avg, 2023. 02:31 »
Ventilatori sada rade u drugacijem rezimu, prilagodjava broj obrtaja u svakom trenutku, nema vise 2 brzine. Kod mene je recimo dizao temp. na 58% obrtaja ventilatora...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže hirurg

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #21 poslato: 19. Avg, 2023. 07:48 »
Sluzbeni auti iz pratnje glavonja su kod nas imala problem sa pregrijavanjem. Rjesavali su promjenom hladnjaka. Greska je bila da je sace hladnjaka bilo ubijeno do te mjere da nije mogao vazduh. Da struji i hladi. Provjeri da nije i kod tebe to. Vizuelno pogledaj kako ti hladnjak izgleda. Da li je ubijen sa prednje strane.

Ventilatori rade sada na fazon viska. Po potrebi vrte koliko obrtaja treba. To je nekoliko godina unazad tako.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži Mihailo

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #22 poslato: 19. Avg, 2023. 07:54 »
Kod mene je hladnjak u dobrom stanju, a ovo ponasanje sa dizanjem temp. ulja i radom turbine me nekako navodi na to da je mozda u pitanju mali hladnjak. Mada jedan majstor je pomenuo kao mogucnost i da je katalozator zapusen, ali bi valjda to nekako trebalo da signalizira...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže EF22Započeo temu

Odg: Rasprava o temperaturi rashladne tecnosti
« Odgovor #23 poslato: 22. Avg, 2023. 12:50 »
U prilogu sam postavio sliku greske koju izbaciva. Sto se tiče vožnje po gradu, po magistrali sve je ok temperatura je normalna dode do nekih 95 - 97 ° po dijagnostici. Hladnjak vizualno pregledan sve ok nema nikako ostecenja, nema aktivnog grila . Na odmoru sam u CG i do jucer je sve bilo ok , cijeli put , voznja po gradu svee, ali onda sam se vozio nekim seoskim putem gdje je bila uzbrdica jaka u duzini nekih 400-500m i vozio sam 40 i do kraja sam isao nekih 100 i za tih 500m uspio je postignuti 108° i kazaljka je pocela rasti. Moje neko misljenje je da je do te dodatna pumpe ili dodatnog termostata ili neko kasno aktiviranje termostata u svakom slucaju sutra su me zvali iz servisa da opet otjeram auto pa cemo vidjeti hoce li nesto riješiti.



Pretraga foruma [Google]