Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 17891 puta)

Robby, drmika, darkman i 27 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« poslato: 20. Mar, 2018. 13:08 »
Znam da ima dosta tema pojedinačnih koji opisuju ova dva motora, ali ako nije problem stavio bih ovu temu kao jedinstvenu za dva po meni najčešća benzinska motora u Fabijama. Ono što bih voleo da se objedini, su karakteristike, troškovi održavanja, i mišljenje korisnika o ovim motorima.

Tema je za fabiju II, od 2008 god pa na dalje....



Lično sam zbunjen sa 1.4 motorima, i njihovim snagama, kao i da li imaju lanac ili kajš....

tako da ko zna, neka napiše o ovim motorima kao karakteristike tako i održavanje, potrošnju, prednosti i mane....

od jednog preprodavca, sam čuo da mu dolazi kupac, taksista koji samo traži 1.4 motor, ugrađuje TNG, i vozi dok može...a zapravo puno prelazi...dok ovde na forumu...ide da je taj motor ne podnosi dobro TNG
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #1 poslato: 21. Mar, 2018. 00:06 »
Posedujem 1.4 63kw bxw vec godinu dana prešao 20k km, upocetku sam sipao na NIS i potrosnja stalno varirala, nakon toga presao na lukoil i sad oko 5.7l. 40 % grad - 60% među. Na auto putu pri 120 oko 6.5l na 130+ 7l. Ja pretezno vozim u niskim obrtajima, oce da povuce iz svake, druga brzina mu je neki problem, ali naviknes se pa ga prva druga ne spustas nisko. U obrtajima je zivahna. U istu sam hteo ugraditi plin prosle godine, ali forum i par majstora nisu mi dali preporuku, plus drugar i kolege u firmi voze i benzina malo, ali plina puno. Međutim da sam ga ugradio prošle do sad bih ga oplatio, logicno trosi malo pa i otplata duze traje. Iz Zavolija tvrde da nece trositi vise od 15% preko benzina, skoro su me dobili al oko 70k komplet.
sto se servisa tiče 1.4 63kw ima zupcasti set, fabrika je propisala 120k, pa je nakon toga to nesto supustano, greje se kais između bregastih. Ovo su cene delova od neki dan: veliki:
set zupcenja SKF 8600 din, INA 6500 din
vodena pumpa SKF 3600, KWP 2700, HEPU 3800
pk kais 6pk1078 CONTITECH 1000
spaner pk kaisa SKF 4500, INA 4200
mali:
filteri WIX/FILTRON
za ulje 450
vazduh 700
gorivo 1300
kabina 500, sa aktivnim ugljem 1000 + ulje.
Od zamene do zamene sam od max do min na ulju. A leti ima problem da pali iz druge povremeno kad stoji na suncu ili je ne vozis par dana.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #2 poslato: 21. Mar, 2018. 07:42 »
hvala za cene setova, nisi rekao na kojoj si kilometraži, nov auto ili polovan...vidim da troši ulje, mada to nije neka količina...

moje iskustvo kaže, da nam je TNG u evropskom kvalitetu možda bi i  bilo 15% više od BMBa, ali s obzirom da nije ( kao i nijedan drugi naftni derivat) onda je 30%.... sve ovo bazirano na sopstvenoj evidenciji i 140 000km na TNG

ok, sad videh spritmonitor....

moja matematika bi ovako izgledala, investicija 70 000, mada mislim da može niže ( AC Stag + Tomaseto+Valtek), na BMB - 5,7L x 146din= 832din/100km, a sa TNG 5,7x1,3 (30%)x76 + 0,5x146L BMB=636din, tj cca 35000 km i isplatio si investiciju
« Poslednja izmena: 21. Mar, 2018. 07:49 shuxx »
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #3 poslato: 27. Mar, 2018. 11:10 »
Baš sam pitao mog bivšeg majstora za TNG, kaže da za AC stag tomaseto valtek kombinaciju da je oko 350eur, atest je do 100eur. Tako da se sve završava sa cca 450eur.... otplata za cca 30 000km.... godinu  i po vožnje.... ostatak.... čista ušteda.....za neke servise i registraciju

nema jeftinije vožnje od TNGa, naravno... uz dobrog majstora i delove.....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #4 poslato: 28. Mar, 2018. 08:18 »
na PP sam observera pitao o iskustvu sa 1.4, s obzirom da koristi kao službenu, i ovo je odgovor...

Pa ovako...
Rec je o 1.4 Fabiji 2 sa 85 KS (ako se ne varam, za 6 godina nikad nisam pogledao u saobracajnu :)) sa TNG. Potrosnja prema bord kompu je oko 8 litara, dominira autoput sa brzinama oko 135 km/h (140 po brzinomeru).
Moze se reci da vozim prilicno dinamicno jer od NS do BG stignem za tacno 1h (treba stici i uteci, na posao...).
Osim zamerki na katastrofalan kvalitet TNG (ovo mi je treca Fabija, na svakoj su menjane gasne dizne na tacno 110.000 km) nemam drugih zapazanja. Auto lepo vuce (mora se znati sa menjacem - ovima sto samo znaju da potope gas nijedan auto nece biti dovoljno snazan).

Ako mislis da ovo moze da doprinese temi - slobodno iskopiraj tekst tamo.
Pozdrav i pitaj sve sta te jos zanima.
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže fobia24

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #5 poslato: 28. Mar, 2018. 09:27 »
Ja sam imao fabije 1.4 66kw 2009 koju sam novu uzeo i 1.2htp jaču 2008. Iznenadilo me je kako ova slabija poteže i da je žustrija na manjim obrtajima. Više snage se osetilo u 1.4 na većem gasu. Oba auta odlična, samo što je meni to preslabo. 1.4 sa klimom uzbrdo je katastrofa ako je ispod 2000 obrtaja, ne ide nikako.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #6 poslato: 28. Mar, 2018. 09:37 »
1.2 HTP 64 ks, sam dugo vozio, naravno da treba da se drži na oko 3000obrtaja, ali mi je završavala posao nekih 140K km. Svako kupuje i vozi ono što mu treba ili završava posao, meni je završavala... naravno opterećena...druga vožnja.... hoćeš klimu.... ista priča.... ali za moje svakodnevne rute od 20km na posao.... extra je odradila....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #7 poslato: 30. Mar, 2018. 18:16 »
U NS kod majstora preporucenog na Fiat forumu mi je sa atestom 420e, tako da cu na kraju to i staviti. Ako moj bude trosio 8l plina na autoputu ima da pevam. meni do 100 110, je ispod 6 nakon toga raste 140 lagano 7l. Ono sto nisam naveo nigde kao zamerku, mada mozda i nije, presao sam iz šireg i nižeg auta, svaki kamion u susret osetim sa fabiom, ali vremenom sam se navikao.

Od problema ustanovio sam i da mi masti po dihtungu kartera, pa je moguce da mi deo potrosenog ulja i tu izašao.  Nikad nisam kapljicu video, no sad posle ovog snega počeo prednji desni preko ležećeg da se čuje ko krevet, škripa federa samo kad se prelazi preko ležećeg / ivičnjak. Oterao kod majstora podigli i naravno nista se ne čuje :D (usput me je kiša savatala pa se nakvasila guma koja škripi), ali polako se vraća. Pa sam tad video to za ulje.
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže fobia24

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #8 poslato: 30. Mar, 2018. 19:22 »
To mse mogu čuti gumice balans štangle.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #9 poslato: 30. Mar, 2018. 19:31 »
Moje iskustvo je..... potrosnju na BMB pomnozi sa 1.3... i to ti je potrosnja TNG.... 6x1.3...taman oko 8L TNG....tj oko 4L BMB..... ne moze jeftinije.... samo trazi od majstora da bude pedantan....da ne fusari.... dobre dizne...dobre racve za vodu....dobre selne za stezanje creva. Veruj mi par sitnica da se ispostuju i neces imati problema sa TNGom... i casti ga 20 € vredi....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #10 poslato: 30. Mar, 2018. 19:36 »
Ako ti je rekao sta ce ugraditi...komponente...isparivac...kompjuter...dizne.... napisi...bas me interesuje... nisam znao da si iz NS... ima cuveni Dora...u tom kraju... neprikosnoven znalac za TNG... mozes i kod njega...

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži URKE 80

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #11 poslato: 30. Mar, 2018. 23:38 »
Dora je Bogotac....

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #12 poslato: 31. Mar, 2018. 11:01 »
Dora je Bogotac....

Послато са Lenovo A2020a40  



ne razumem.... ili si mislio Bog Otac ..... :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži URKE 80

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #13 poslato: 31. Mar, 2018. 11:39 »
Ma bre Dora je zakon za plinske uređaje. Pratim 10ak godina to oko plina i Dora je uvek među hvaljenim.

Послато са Lenovo A2020a40  

  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #14 poslato: 31. Mar, 2018. 11:42 »
Cak je i meni iz Prokuplja.... pomogao...telefonskim savetom. Postujem ga...sa raznih foruma....da sam iz tog kraja NS samo bih kod njega radio.....

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI



Pretraga foruma [Google]