1
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka hirurg poslato 10. Maj, 2024. 20:28 »A zapremina je sta? Odakle se hrane ti konji?
1
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG« Poslednja poruka hirurg poslato 10. Maj, 2024. 20:28 »A zapremina je sta? Odakle se hrane ti konji?
2
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa« Poslednja poruka Remark78 poslato 10. Maj, 2024. 13:14 »Hmmm.. Ili će konstantno biti naslonjena na čeljust?
3
OCTAVIA 2020 / Odg: Octavia 4 facelift« Poslednja poruka Filip BG poslato 10. Maj, 2024. 13:12 »Danas su se pojavile i cene u konfiguratoru za Srbiju.
4
OCTAVIA 2020 / Odg: Octavia 4 facelift« Poslednja poruka Karlheinz poslato 10. Maj, 2024. 12:44 »Škoda Octavia 4 Facelift Media Promo Video
5
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa« Poslednja poruka Ljuba poslato 10. Maj, 2024. 12:30 »Ne bih ovo radio, cenim da ce na ovaj nacin plocica konstantno biti naslonjena na disk.
6
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG« Poslednja poruka munja23 poslato 10. Maj, 2024. 09:13 »Ja imam 1.6tdi. I nema problema sa gradom. Ima i snage i sve. Pre bih rekao da je duplo veći, nego jači motor. U pitanju je zapremina, ne i snaga. 7
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG« Poslednja poruka hirurg poslato 09. Maj, 2024. 21:39 »Ja imam 1.6tdi. I nema problema sa gradom. Ima i snage i sve.
Duplo je jači dizel jer ima 4 klipa i 2000 kubika A benzin je 1000 i 3 klipa... Nemoj gledat konjske snage. Imao vozilo na plin. Dzabna voznja. Al odrzavanje kad dodje na red i nije tako jeftino. Al dobro. 8
OCTAVIA 2004-2013 / Lupanje« Poslednja poruka Mitar poslato 09. Maj, 2024. 21:17 »Pozdrav, imam problem sa skodom oktavijom2010 kad upalim auto i krenem pocne da mi nesto lupa kao da je neka plastika otkačena cim auto postigne neku brzinu i ugrije se sasvim normalno pa da li neko zna sta je
9
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG« Poslednja poruka Br@n@ poslato 09. Maj, 2024. 20:39 »Kako duplo jači - jači je za 20 ks, znači malo više od 20%. Druga stvar je što turbo dizel ima neuporedio veći obrtni moment od turbo benzinca, u ovom slučaju za 70% i samim tim njihove performanse ne mogu da se porede. S druge strane nešto se mora žrtvovati da li zarad uštede u gorivu, ubrzanju, komforu itd... Meni lično nije prioritet brzina i snaga (nije da ne volim kad može da povuče), 95% vožnje mi je gradu, tako da ću uvek ispred da stavim potrošnju, cenu održavanja... Da se i dalje mogu kupiti automobili sa malom kilometražom i TDI PD euro 3, euro 4 motorom (da ne kažem 1. 9 tdi) ne bih imao dilemu. Ovako da se vrtim u gradu po parkingu ili ne daj Bože da tražim autoput da bih završio regeneraciju DPF-a, džaba da je potrošnja i 2l/100km. Jednostavno CR TDI motori i gradska vožnja ne idu zajedno u istoj rečenici...Elem koliko vidim 1.4 tgi motor sa 110ks i 1.5 tgi sa 130ks su se u više nego za sada pokazali kao pouzdani i ne vidim razlog ako su mogli da ih stave u Oktaviju, Golfa, A3, Leona, zašto nisu mogli i u Karoq-a... Sad, to je možda pitanje za menadžment Škode. Do tada stojim iza toga da je Oktavija G-tec najbolji izbor što se tiče svih parametara...
10
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Octavia 3 - servis trapa« Poslednja poruka Remark78 poslato 09. Maj, 2024. 19:11 »Evo rešenja, mora da sam to slučajno i uradio jer sam natezao te limove
https://youtube.com/shorts/RSwXSx08TEA?si=j_kfwBl8UKrpg0Ez |