Autor Tema: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.  (Pročitano 13063 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže JosaZapočeo temu

Nasao sam da kupim polovnu euro kuku. Hteo bih da je ugradim,ali pošto je pooštren zakon vezan za vučne kuke ne bih da imam problema. Šta da radim?
  • Vozi: Škoda Oktavia 4x4 1.9TDI 2008

Van mreže slobodanalex

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #1 poslato: 21. Nov, 2018. 09:32 »
Zaboravi na to, ljudi imaju problem i sa fabričkim kukama.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Marjanke

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #2 poslato: 21. Nov, 2018. 10:10 »
Koja je kuka u pitanju, u procesu sam atedta kuje, nije to neki bauk kao sto se prica.

Van mreže MAKS

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #3 poslato: 21. Nov, 2018. 11:21 »
Ugradis kuku kod ovlascenog za to / to nisam sigran dali mora /. Pa na tehnicki da oni to ubeleze u registracioni list. Pa u automoto savez i eto resenja . I naravno nekih 6.000-12.000 nisam siguran. Pozovi AMS.

http://www.amss.rs/
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže slobodanalex

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #4 poslato: 21. Nov, 2018. 11:30 »
Kuka mora imati propratne papire-dokumentaciju/atest proizvodjaca, zatim treba potvrda servisa da je kuka ugradjena u skladu sa normama proizvodjaca vozila i dozvola proizvodjaca/ uvoznika da su saglasni sa prepravkom, meni trazili 12.000 za saglasnost pa sam odustao od dalje price (zbog bezobrazluka uvoznika), morao sam je skidati...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže MAKS

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #5 poslato: 21. Nov, 2018. 18:40 »
Kuku skinite pre tehnickog . Jer ce tehnicki traziti uverenje o njoj pa posle stavite. Jos nisam video da negde u saobracajnoj dozvoli pise da vozilo ima kuku . Jedino ako panduri pardon policajci dobiji nalog i to da kontrolisu to jest da vam pri nekom pregledu onako bez veze, traze uverenje o kuki.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Marjanke

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #6 poslato: 21. Nov, 2018. 20:51 »
Ne pise u saobracajnoj nego dobijes jos jedan papir zvan ,,atest,, , a inace pise kad se ocita saobracajna.

Van mreže rocktheroad

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #7 poslato: 21. Nov, 2018. 21:17 »
Sta sa onimakoji imaju ugradjenu kuku fabricki? Odakle meni atest?
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Van mreže slobodanalex

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #8 poslato: 21. Nov, 2018. 22:08 »
Sta sa onimakoji imaju ugradjenu kuku fabricki? Odakle meni atest?

Drugar ima na Tiguanu fabricku kuku koja se ne vidi, izvlaci se preko poluge iz gepega i izlazi iz branika. Kad je auto uvezen u Ams nisu to primetili kad su radili pregled tako da je nisu ni upisali i sad ima problem zbog toga na tehnickom, kao naknadno ugradjeno i traze mu atest.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #9 poslato: 21. Nov, 2018. 22:32 »
Sta sa onimakoji imaju ugradjenu kuku fabricki? Odakle meni atest?
Fabricka tj. ona koja ima plocicu sa logom VW, Skode (ili markom vozila na kom se nalazi) moze da prodje tehnicki.

Van mreže rocktheroad

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #10 poslato: 21. Nov, 2018. 22:37 »
Drugar ima na Tiguanu fabricku kuku koja se ne vidi, izvlaci se preko poluge iz gepega i izlazi iz branika. Kad je auto uvezen u Ams nisu to primetili kad su radili pregled tako da je nisu ni upisali i sad ima problem zbog toga na tehnickom, kao naknadno ugradjeno i traze mu atest.

A gde to upisuju? Ja imam istu tu kuku, ona i može samo fabricki da se stavi. Ranije sam imao naknadno uradjenu, ovlašćeni servis, originalna kuka ali niko nikad nije spominjao bilo kakva upisivanja i ateste...
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #11 poslato: 21. Nov, 2018. 22:49 »
Ako nije auto iz uvoza, nigde. Jer nisi imao potrebu da radis AMSS pregled koji je obavezan za polovnjake iz uvoza. Da jesi, dobio bi papir A4 formata gde pise sve.

Van mreže Marjanke

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #12 poslato: 23. Nov, 2018. 00:38 »
Bas kao sto Aco kaze, meni je auto stigao iz uvoza i genijalci nisu upisali kuku.

Van mreže JosaZapočeo temu

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #13 poslato: 23. Nov, 2018. 08:26 »
Pa kuka je euro,ona na kljuc,nego čujem da ima neka fora da moras da imas papir da je ugradio servis koji je specijalizovan za to. Ja mislio da ugradim sam i da je nekako atestiram. Naravno originalna je kuka skinuta sa stranca.
  • Vozi: Škoda Oktavia 4x4 1.9TDI 2008

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.
« Odgovor #14 poslato: 23. Nov, 2018. 23:43 »
Ako je originalna kuka, sa plocicom i zigom (znakom) VW ili Skoda (koja god da je marka vozila na kome je), ne treba ti nikakav atest da bi prosao tehnicki, jer se onda smatra da je dosla fabricki sa autom.

Taj papir ti treba ako zelis da atestiras naknadno ugradjenu, ali NE originalnu kuku. Pored tog papira potrebna je i saglasnost proizvodjaca (npr. za Opel to kosta 12000din). Kada sve to prikupis, mora i atest da odradis.

Znaci, ti namontiras originalnu kuku i pravis se da je oduvek bila tu tj. da je dosla sa autom.



Pretraga foruma [Google]