Autor Tema: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?  (Pročitano 5719 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milnsZapočeo temu

Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« poslato: 16. Apr, 2016. 12:39 »
Zanima me (nisam nasao na forumu odgovore, koliko sam pretrazivao)

1. Da li se oseti razlika u elasticnosti izmedju 90ks i 110 ks? Dakle ne u ubrzanju na autoputu, tu naravno da postoji poprilicna razlika, nego u realnoj voznji da li se oseti tih 15nm (ali u 6 brzina). I, ako neko zna, koliko su (u pogledu elasticnosti, osecaja u realnoj voznji) daleko od 1.9 tdi 105ks u nekom vecem autu. Znam da nije za poredjenje, ali kontam da je fabija relativno lagana. Neko vreme sam u fazi kupovine i taj 1.2 tsi sam, izmedju ostalih, probao u nekoliko modela i negde mi je ostavljao solidan utisak a negde ne. A svi ga hvale. Mozda sam imao prevelika ocekivanja....

2. Da li postoje bezbedne variijante chip-a/remapa (vidim po netu da postoje), ali da li biste vi to ugradjivali?

3. E sad, ovo je skoda forum  :B=), ali Fabia ili ibiza? Ibiza (ako je jos na akciji) je 11k za style 1.2 tsi 90ks i 5 godina garancije? Ibizi ne ide u prilog stvarna godina nastanka modela, ovi fejsliftinzi su smesni, ali mi deluje da je maalo kvalitetnije unutra i da je nekako "vozackija".
« Poslednja izmena: 16. Apr, 2016. 12:43 milns »
  • Vozi: Fluence

Na mreži Markkoni

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #1 poslato: 16. Apr, 2016. 15:04 »
1. 1.2 TSI se u svakom smislu vozi lepse od 1.9 TDI. Fabia sa slabijim TSIem sigurno ide bar kao 1.9 TDI u vecem autu. A 110 KS vec dosta bolje.
Pored 6stepenog menjaca uz jacu verziju se dobijaju i ozbiljnije kocnice. Ja bih svakako isao na jacu verziju.

2. Cipuje se najnormalnije, obe verzije idu na oko 130 KS i 215-220 Nm.

3. Ja volim SEATe, i Ibiza se lepo vozi. Najbolje je provozati oba pa doneti zakljucak.


Sent from my iPhone  

Van mreže Crveni gormit

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #2 poslato: 16. Apr, 2016. 15:32 »
fabia od 130 konja?

zar ne bi tu trebalo svasta da se pojaca? vesanje, volan, kocnice, cak i karoserija. o bezbednosti da ne pricam

o upotrebi i da ne postavljam pitanje



Van mreže Filip

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #3 poslato: 16. Apr, 2016. 16:35 »
ništa ne mora da se pojačava zbog tih 15-ak, 20 konja viška

ovo za upotrebu nisam razumeo
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Crveni gormit

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #4 poslato: 16. Apr, 2016. 16:39 »
pa, svako koristi automobil za neke potrebe

prosecnoj porodici auto sluzi da se ode na posao, da se ide u kupovinu, na pijacu, u posete i sl

za sta sluzi fabia od 130 konja? sta zimi kad pada sneg, a gume siroke?

ps kad vec nista nije pojacano od 90 ks do 110, kako to da to isto moze da sluzi i za 130 ks. ipak je razlika od 90 ks do 130 ks, ako nista drugo nosaci motora ce pocepati motorni prostor, a tek osovine, menjac?
« Poslednja izmena: 16. Apr, 2016. 16:43 Crveni gormit »

Na mreži Peja

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #5 poslato: 16. Apr, 2016. 17:05 »
Snaga (konji, kW) prodaje automobile, a obrtni moment pobedjuje na trkama. Bilo i bice.

U gradu ti najbolje vuce CR turbo dizel, da bi silni konji iz TSI motora bili upotrebljivi trebas izgledati smesno i vrteti auto u gradu na visokim obrtajima, ma sta TSI klan pricao, tako je. CR je drasticno elasticniji.
Auto put je druga prica, u korist TSI, ali ne nesto preterano.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže Filip

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #6 poslato: 16. Apr, 2016. 17:16 »
pa, svako koristi automobil za neke potrebe

prosecnoj porodici auto sluzi da se ode na posao, da se ide u kupovinu, na pijacu, u posete i sl

za sta sluzi fabia od 130 konja? sta zimi kad pada sneg, a gume siroke?

ps kad vec nista nije pojacano od 90 ks do 110, kako to da to isto moze da sluzi i za 130 ks. ipak je razlika od 90 ks do 130 ks, ako nista drugo nosaci motora ce pocepati motorni prostor, a tek osovine, menjac?

a to, da, naravno

zimi gume na Fabiji ne moraju biti široke... ne znam otkud ti to, koliko mi je poznato razlika je da ova sa 110 ima pozadi diskove, a ne doboše, što nema veze sa širinom gume...

ništa od toga se neće desiti, nisu komponente tako usko dimenzionisane, ima puno primera prigušenih motora koji se otključavaju na 60-70% više snage (2.0 tdi 110 ks primer), tako da ovo mnogo manje povećanje ništa neće značiti što se tiče ovih deloova ili sklopova koje si naveo

Snaga (konji, kW) prodaje automobile, a obrtni moment pobedjuje na trkama. Bilo i bice.

U gradu ti najbolje vuce CR turbo dizel, da bi silni konji iz TSI motora bili upotrebljivi trebas izgledati smesno i vrteti auto u gradu na visokim obrtajima, ma sta TSI klan pricao, tako je. CR je drasticno elasticniji.
Auto put je druga prica, u korist TSI, ali ne nesto preterano.

možda je bilo, mada ni u to nisam siguran, ali sada nije i tek neće biti :P

Pejo, Pejo, o čemu ti pričaš, koji li je to (u klasi) dizelaš startniji od turbo-benzinca... ne znam koji si tsi vozio, ali si tešku glupost napisao, tsi mogu da se voze i u rasponu od 1.500 do 2.000 obrtaja, a nikakve potrebe nema da se ide preko 2.500, plafon 3.000... oni se bukvalno voze kao dizeli, s tim što imaju koristan i visok obrtni u mnogo većem opsegu... žao mi je, ali -
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Crveni gormit

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #7 poslato: 16. Apr, 2016. 17:24 »
octio sam zabasao medju ljubitelje skoda od  preko 200 konja. meni je to tudji svet.

ako bmw 3 ima nesto preko 1,4 tone a fabia 1,1 tone, tih tri stotine kilograma je utroseno na nesto sa razlogom. padaju mi odmah dva razlog - kvalitet elemenata i bezbednost

no, vreme je da se udaljim u nepoznatom pravcu iz diskusije koja me ne zanima a i o kojoj slabo imam pojma. pozdrav (malom broju) nabudzenih forumasa

Na mreži Peja

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #8 poslato: 16. Apr, 2016. 17:24 »
Tako je Filipe, 1.6 tdi ima veci obrtni moment od 1.4 tsi, a kamo li 1.2 tsi u opsegu 1500 -2000 rpm. Diagrami su dostupni na netu.
A udaraj (-) stoli me bojko  =)) =)) ni (-) ni (+) ne mogu naplatiti, niti znace nesto u zivotu.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Na mreži Markkoni

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #9 poslato: 16. Apr, 2016. 17:24 »
Bez da uvredim nekoga ali ja sam posle postova Crvenog Gormita i Peje ostao bez komentara. Price iz proslog veka. Bukvalno.


Sent from my iPhone  

Na mreži Peja

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #10 poslato: 16. Apr, 2016. 17:27 »






Znaci vi tvrdite obrnuto?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže milnsZapočeo temu

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #11 poslato: 16. Apr, 2016. 17:30 »
@Markoni
Koliko sam voajerski stalkovao da se tako izrazim   ;D , zapravo sam se najvise nadao odgovoru od tebe, pogotovu za seat-related dilemu. Koja ostaje, a najvise jer je kao ibiza stari model. I uvek mi je bila ruzna na ulici. Do odlaska u salon. Tu mi je nekako ostavila bolji utisak.

Ako je zaista tako - da 1.2 tsi, i to cak slabiji, ide priblizno kao oktavija (a5?) 1.9 tdi 105ks koju sam vozio dosta, to je onda fantasticno. Na jednom drugom forumu (ili vec negde) sam procitao da je tip prodao oktaviju sa jacim motorom od 105konja jer mu je isla katastrofa (a oktavija samo 100njak kila teza). Ali pitanje sta je prethodno vozio.

Mene najvse zanima medjugradka, bolje receno medjuseoska voznja i kakav je tu tsi/koliko je priblizan tdi-ju nekom slabijem. Jer ipak je to samo 160(175)NM. Ali, opet, u sirokom opsegu. Neverovatno mi je i ovo sto je @peja ispricao, meni je logika skroz obrnuta, ali dobro. EDIT: Mada ovi dijagrami demantuju moju logiku....
  • Vozi: Fluence

Van mreže Filip

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #12 poslato: 16. Apr, 2016. 17:34 »
octio sam zabasao medju ljubitelje skoda od  preko 200 konja. meni je to tudji svet.

ako bmw 3 ima nesto preko 1,4 tone a fabia 1,1 tone, tih tri stotine kilograma je utroseno na nesto sa razlogom. padaju mi odmah dva razlog - kvalitet elemenata i bezbednost

no, vreme je da se udaljim u nepoznatom pravcu iz diskusije koja me ne zanima a i o kojoj slabo imam pojma. pozdrav (malom broju) nabudzenih forumasa

našao sam se prozvanim

a meni pada na pamet treći razlog: nekoliko klasa veći auto

ako si pitao valjda te zanima, dobio si odgovore koji mogu da ti se ne dopadnu, ali su tačni

Tako je Filipe, 1.6 tdi ima veci obrtni moment od 1.4 tsi, a kamo li 1.2 tsi u opsegu 1500 -2000 rpm. Diagrami su dostupni na netu.
A udaraj (-) stoli me bojko  =)) =)) ni (-) ni (+) ne mogu naplatiti, niti znace nesto u zivotu.

Pejo, druže, nije minus u L&K, to ti nisam dao, nego samo u postu - testiram nove opcije :P :D

pusti te našminkane fabričke dijagrame, treba provozati u praksi, 1.2 tsi Oktavija ide u svim realnim režimima bolje od 1.6 tdi, tako je kako je :)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Crveni gormit

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #13 poslato: 16. Apr, 2016. 17:37 »
cackas zar ne?

ok. ako je ogranicenje u gradu 50 kmh i ja vozim 50 kmh u jurija gagarina sta ti vredi 224hp? mozes samo da gledas u moju zadnju tablicu, jer ispod mosta stoji radar  tesko da si junak da ides sa 150 na radar svaki dan

dopada ti se?

ps pa ja i govorim o klasama automobila, da fabia nije bmnj, niti je napravljena da izigrava bmnj. ko zeli moze da za tih min 12.000 koje bi dao za novu fabiu kupi solidan bmnj, pa neka pici blago cici. plus sto verujem da na forumu ima mali broj nabudzenih skoda. manjina. 
« Poslednja izmena: 16. Apr, 2016. 17:41 Crveni gormit »

Na mreži Markkoni

Odg: Nova Fabia 1.2TSI 90ks ili 110 ks, +chip, +SEAT ?
« Odgovor #14 poslato: 16. Apr, 2016. 17:41 »
Eto mene Pejo zanima da li si ti vozio uporedo 1.2 TSI od 105-110 KS i 1.9 TDI ili 1.6 TDI u istoj karoseriji. U gradu, na putu, uzbrdo, nizbrdo. Ja jesam. Vise puta. U razlicitim karoserijama. TSI je prijatniji za voznju, meksi, performantniji. Ako se nekome vise svidja zvuk dizela koji ide u obrtaje, od zvuka benzinca koji ide u obrtaje, onda je to druga stvar.

Edit:
@gormit
To o cemu sad ti pricas apsolutno nema veze ni sa cim na ovom svetu. Dakle besmislen post. Ako ti vozis auto od 70 KS, reci mi sta ce ti tolika snaga. Zasto nisi uzeo auto od 50 KS?
Ja ne znam odakle uopste te price da je snaga automobila besmislena. Zasto uopste vozimo onda automobile sa vise od 20 KS?




Sent from my iPhone  
« Poslednja izmena: 16. Apr, 2016. 17:46 Markkoni »



Pretraga foruma [Google]