Problem imam otkako sam kupio (polovan) auto. pali se ona žuta lampa sa ikonicom motora na tabli. Na kompjuteru očitava grešku Lambda sonde ili EGR valve. Kako sam L.sondu proveravao, ostaje samo taj EGR ventil. Koliko sam čitao na forumima i kojekude, on vraća deo izduvnih gasova u usisnu granu (pod komandom komjutera se dozira količina, odnosno hod solenoida u samom ventilu koji propušta / zatvara protok ovih gasova). Auto je prešao 100000 i dosada EGR nije menjan, niti diran.
Moje je pitanje da li se pomenuti vebtil može servisirati / očititi / oprati kako bi imao iste ili bar slične karakteristike kao nov? Isplati li se kupovati polovan? Koliko ću dobiti kroz potrošnju, startnost, brzinu, snagu ako pomenuti deo servisiram - zamenim (prosto ima li smisla majati se sa tim)? Svaka preporuka dobro dodje
Inače auto radi OK, ne troši ulje, 600-700 obrataja na leru, sva četiri cilindra na OBD pokazuju 0,0 (bez anomalija), prosek potrošnje po bord kompjuteru na relaciji AR-BG (Orašac, Mladenovac, autoput) 5,6 (po naseljenim mestima po ograničenju, na auto putu malo brže
do 160).
Dakle da Vas čujem. ..