Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
KAMIQ 2019 / Odg: Škoda KAMIQ informacije, utisci, komentari
« Poslednja poruka Koja2422 poslato 12. Maj, 2024. 20:35 »
Evo i ja da se oglasim,nakon cetvrtog servisa koji sam odradio na oko 58000 km.Osim standardne zamene ulja i svih filtera,zamenjene su  svecice i ulje u kocnicama sto je kostalo oko 41000 din.Servis je odradjen u *Cirincu*,usluga je ok i korektno je ponasanje zaposlenih.Moram da napomenem da nista nije uradjeno povodom cudnog zvuka koji se javlja prilikom kretanja,receno mi je da imam jos solidno vremena garacniju-sta god to znacilo...Neko je u prethodnim postovima napisao da ima problem prilikom kretanja,kod mene to nije slucaj osim sto se javlja taj cudan zvuk.Potrosnje ulja nema,potrosnja benzina je i dalje 5-5,5l otvoreno,grad 7,5-8l sto me cini zadovoljnim s obzirom na Beogradske guzve.Generalno sam zadovoljan kamiq-om do sada,toliko.Pozzz

Da li je tvoj kamiq 1.5 tsi?
2
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 18:57 »
Pitao sam baš iz tog razloga jer mi nije logično ako postoji upozorenje za servis CNG-a da se baš ništa ne menja/ne kontroliše. To bi isto bilo kada bi se upozorenje za zamenu ulja samo resetovalo bez zamene ulja. Ali ako kažeš da jednostavno ne postoji nikakav dodatni sklop/filter u odnosu na čistog tsi benzinca onda ok, ovo upozorenje za servis metana je samo smišljeno da ovlašćeni servis uzme dodatnu lovu...Elem, da li postoji neki način da se uradi reset bez dijagnostike tipa preko onih fora uključi se taster za sva četiri migavca i drži taster za reset pređene kilometraže i slično? Između ostalog probao sam da nakačim VCS 20.04 verziju iz 2020 (i Kamiq je bio 2020) i nije prepoznao auto.
Moras najnoviji vcds da imas.
3
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka AcoSk poslato 12. Maj, 2024. 18:56 »
Ne moze da se resetuje "servis metana" bez dijagnostike.
4
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka wkobre poslato 12. Maj, 2024. 18:13 »
Da se kontakt i onda se stisne i drži "0.0/SET" dugme kod instrument table dok se ne pojavi reset, onda se stisne još jednom dugme i to je to.
5
KAMIQ 2019 / Odg: Skoda Kamiq 1.0 Gtec Metan CNG
« Poslednja poruka Br@n@ poslato 12. Maj, 2024. 18:00 »
Pitao sam baš iz tog razloga jer mi nije logično ako postoji upozorenje za servis CNG-a da se baš ništa ne menja/ne kontroliše. To bi isto bilo kada bi se upozorenje za zamenu ulja samo resetovalo bez zamene ulja. Ali ako kažeš da jednostavno ne postoji nikakav dodatni sklop/filter u odnosu na čistog tsi benzinca onda ok, ovo upozorenje za servis metana je samo smišljeno da ovlašćeni servis uzme dodatnu lovu...Elem, da li postoji neki način da se uradi reset bez dijagnostike tipa preko onih fora uključi se taster za sva četiri migavca i drži taster za reset pređene kilometraže i slično? Između ostalog probao sam da nakačim VCS 20.04 verziju iz 2020 (i Kamiq je bio 2020) i nije prepoznao auto.
6
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 17:16 »
Imao bi on autoputa 60km dnevno i ostatak grad. Svakako bih doplatio akusticna stakla jer vidim u rs koliko je to dobra stvar za buku na autoputu. Za aditive sam cuo koliko dobrih toliko i losih stvari. Na nekih 10ak hkm bih verovatno sipao. Verujem da se dizel vrti na nizim obrtajima od tsi, da ima duze prenosne odnose. 1.5 tsi je trom kad je uparen sa dsg sto vidim kad vozim kodijak od mojih. Snaga je ista kod oba motora, ubrzanje je priblizno isto. Za put i vikende je svakako tu rs koji ne oseti brzine i potegne i kad je pun.
7
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 16:56 »
Imao sam priliku da kao zamenski auto vozim TSI, to su uglavnom bili VW T-rock, Škoda Karuq i Škoda Kodiaq. Ogromne i teške karoserije sa slabim TSI motorima, mislim da su bili 1.2 i 1.5. Iskreno meni se nije svidelo. Preglasan, startan na kratko, veliki za po gradu a spori i tromi za Autobahn, 130Km/h je da kažem idealno za autoput i sve preko toga mnogo troši i baš se namuči. Buka pri toj brzini je velika, što ja kažem previše se dere na 3000 obrtaja. Takođe sam vozio i VW Polo 1.0 TSI, po mojoj proceni je samo za po gradu, sve van toga mnogo troši. Moje mišljenje je da bih ga sa mojim načinom vožnje spržio za maksimalno 50 000 do 70 000Km. Ja iskreno ne bih nikada uzeo TSI.
Što se tiće 2.0TDI 85Kw, on odgovara karoseriji, dosta je startan i mnogi se iznenade kako ide, ako ga redovno i pravilno održavaš onda je dobar. Iskreno ja ne plaćam iz svog džepa ništa od toga pa mi je lako da filozofiram i delim savete. Pošto osiguranje sve plaća, onda sam prinuđen da vozim u ovlašćene servise. Mislim kada bih ga dole održavao kod naših majstora proverenih, da ne bi bilo ni ovih problema koje imam.
Ako bih opet morao da naručim Škodu Oktaviju, verovatno bi bila sa još više opreme i Sport Line i naravno TDI 2.0 po mogućstvu sa 115Kw ili nešto jače.
Ako želiš da izbegneš problem sa DPF i diznama, sipaj mu periodično neke aditive u gorivo i radi mu dekarbonizaciju motora. Za dizele je smrt vožnja po gradu. Izađi po nekad na auto put pa ga onako nagazi i šaltaj na visoke obrtaje.
Za sada se niko od mojih kolega nije žalio da je imao problem sa ovim motorima, svi prelazimo oko 60-70 000 godišnje i vozimo 3-4 godine a neko i duže.
8
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:21 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.

Da se vratim na temu, kod narucivanja motora u oktaviji imam dilemu izmedju 1.5 tsi 85kw i 2.0 tdi 85kw. Auto bi se dosta vozio, tj ceo dan cca nekih 250km po radnom danu u gradu.
Prednosti 1.5 tsi je niza nabavna vrednost, ne velika razlika u potrosnji u odnosu na tdi, nizi troskovi odrzavanja, znatno nizi troskovi kaska i registracije. Mane su mu upitna izdrzljivost kad izadje iz garancije i nakon otplate lizinga od 4g i postprodaja nakon 300.000km.
Prednost 2.0 tdi mi je potrosnja i izdrzljivost samog agregata. Mane su eventualno skupi kvarovi kao sto su kapalice, dupli dpf, dizne, itd.
1.5 tsi za sada ne mogu da narucim, bice dostupan od 30.kalendarske nedelje 2024 u Sloveniji. To mi nije problem jer mi pre zime ne treba auto i svakako bih narucio pocetkom leta ili najkasnije avgusta.
9
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Svakako ja ne bih isao van propisanih dimenzija na poklopcu rezervoara za tvoj model. Prodas gume koje imas i kupis odgovarajuce. Jeste cimanje ali je najbolje tako.
10
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka wkobre poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Mojoj nigdje gresku ne javlja.

Ako je u pitanju neka univerzalna dijagnostika, to baš i ne funkcioniše najbolje. Potreban je VCDS/Odis/Obdeleven, koji pokrivaju VAG grupaciju.
Stranice: 1 2 ... 10