Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 17:16 »
Imao bi on autoputa 60km dnevno i ostatak grad. Svakako bih doplatio akusticna stakla jer vidim u rs koliko je to dobra stvar za buku na autoputu. Za aditive sam cuo koliko dobrih toliko i losih stvari. Na nekih 10ak hkm bih verovatno sipao. Verujem da se dizel vrti na nizim obrtajima od tsi, da ima duze prenosne odnose. 1.5 tsi je trom kad je uparen sa dsg sto vidim kad vozim kodijak od mojih. Snaga je ista kod oba motora, ubrzanje je priblizno isto. Za put i vikende je svakako tu rs koji ne oseti brzine i potegne i kad je pun.
2
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 16:56 »
Imao sam priliku da kao zamenski auto vozim TSI, to su uglavnom bili VW T-rock, Škoda Karuq i Škoda Kodiaq. Ogromne i teške karoserije sa slabim TSI motorima, mislim da su bili 1.2 i 1.5. Iskreno meni se nije svidelo. Preglasan, startan na kratko, veliki za po gradu a spori i tromi za Autobahn, 130Km/h je da kažem idealno za autoput i sve preko toga mnogo troši i baš se namuči. Buka pri toj brzini je velika, što ja kažem previše se dere na 3000 obrtaja. Takođe sam vozio i VW Polo 1.0 TSI, po mojoj proceni je samo za po gradu, sve van toga mnogo troši. Moje mišljenje je da bih ga sa mojim načinom vožnje spržio za maksimalno 50 000 do 70 000Km. Ja iskreno ne bih nikada uzeo TSI.
Što se tiće 2.0TDI 85Kw, on odgovara karoseriji, dosta je startan i mnogi se iznenade kako ide, ako ga redovno i pravilno održavaš onda je dobar. Iskreno ja ne plaćam iz svog džepa ništa od toga pa mi je lako da filozofiram i delim savete. Pošto osiguranje sve plaća, onda sam prinuđen da vozim u ovlašćene servise. Mislim kada bih ga dole održavao kod naših majstora proverenih, da ne bi bilo ni ovih problema koje imam.
Ako bih opet morao da naručim Škodu Oktaviju, verovatno bi bila sa još više opreme i Sport Line i naravno TDI 2.0 po mogućstvu sa 115Kw ili nešto jače.
Ako želiš da izbegneš problem sa DPF i diznama, sipaj mu periodično neke aditive u gorivo i radi mu dekarbonizaciju motora. Za dizele je smrt vožnja po gradu. Izađi po nekad na auto put pa ga onako nagazi i šaltaj na visoke obrtaje.
Za sada se niko od mojih kolega nije žalio da je imao problem sa ovim motorima, svi prelazimo oko 60-70 000 godišnje i vozimo 3-4 godine a neko i duže.
3
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:21 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.

Da se vratim na temu, kod narucivanja motora u oktaviji imam dilemu izmedju 1.5 tsi 85kw i 2.0 tdi 85kw. Auto bi se dosta vozio, tj ceo dan cca nekih 250km po radnom danu u gradu.
Prednosti 1.5 tsi je niza nabavna vrednost, ne velika razlika u potrosnji u odnosu na tdi, nizi troskovi odrzavanja, znatno nizi troskovi kaska i registracije. Mane su mu upitna izdrzljivost kad izadje iz garancije i nakon otplate lizinga od 4g i postprodaja nakon 300.000km.
Prednost 2.0 tdi mi je potrosnja i izdrzljivost samog agregata. Mane su eventualno skupi kvarovi kao sto su kapalice, dupli dpf, dizne, itd.
1.5 tsi za sada ne mogu da narucim, bice dostupan od 30.kalendarske nedelje 2024 u Sloveniji. To mi nije problem jer mi pre zime ne treba auto i svakako bih narucio pocetkom leta ili najkasnije avgusta.
4
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka fobia24 poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Svakako ja ne bih isao van propisanih dimenzija na poklopcu rezervoara za tvoj model. Prodas gume koje imas i kupis odgovarajuce. Jeste cimanje ali je najbolje tako.
5
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka wkobre poslato 12. Maj, 2024. 16:03 »
Mojoj nigdje gresku ne javlja.

Ako je u pitanju neka univerzalna dijagnostika, to baš i ne funkcioniše najbolje. Potreban je VCDS/Odis/Obdeleven, koji pokrivaju VAG grupaciju.
6
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka Zdushan poslato 12. Maj, 2024. 15:08 »
Po kom kalkulatoru je taj % i razlika od 11mm? Čemu obmanjivanje? Ili ne razlikujemo inče od mm?

Ja vidim razliku od 3.2%, a prečnik se razlikuje za 2.1cm, tj auto bio niži za 1cm otprilike.

Može li da se vozi ovako, vrv moze, ali ovo je van svakih preporuka i tolerancija. Ne bih savetovao.
7
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 15:07 »
Rekla si da je isti majstor odrzavao auto i kod njega i kod tebe. Znaci on zna kad je radjen servis i na koliko i da li mu se musterija javljala sa nekim zalbama.

Ovlasteni servis je za zaobici jer se njima nista ne radi gdje ima puno posla, gledaju samo lagan poslic da se dobro naplati.

Rekla si da motor ne puši na izduv, znaci ako nema dima nema gorenja ulja, treba traziti gdje ga izbacuje i sta ga izbacuje, mora negdje da pokaže.
8
OCTAVIA 2020 / Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Poslednja poruka VladimirS985 poslato 12. Maj, 2024. 14:59 »
Tako je, ima takvih dosta primera. Inače u DE se mnogo vodi računa o zaštiti od požara. Naravno da do zapaljivanja dođe i kod automobila sa SUS motorima, ima bezbroj primera, ali lakše se gase nego elektro automobili. Na YouTube ima nekoliko emisija o gašenju požara na Elektro automobilima, pogledaj ako stigneš. Toliko je teško i zahtevno ugasiti požar izazvan kod mekih metala i pod naponom, brzo se širi... To je razlog zašto zabranjuju parking u nekim garažama.
A sa druge strane i način proizvodnje je daleko zahtevniji i skuplji, o zaštiti ekologiji da i ne govorimo. Sve u svemu nametnuti trend zapada,videćemo koliko će da traje. Ja iskreno nisam pristalica.
9
OCTAVIA 2013-2020 / Odg: Škoda Octavia 2.0 TDI VRS 135kW DSG problem s uljem
« Poslednja poruka Mala poslato 12. Maj, 2024. 14:55 »
Zvala sam ga i cula se vec dva put s njim (nazalost znamo se) i on se kune i kune kao reka sam ti da trosi(stvarno je) ali nije trosila toliko.  Mehanicar mi je reka probaj na lijepo se javiti i da ti makar pripomogne u popravku ili nesto,jer nazalost ovo se nije moglo vidjet nego tokom voznje i koristenja auta. Treci mehanicar koji je popravlja vw 2.0 tdi je reka da je izmjenia komplet sve ,potrosnja se smanjila za nesto minimalno ,ali ne toliko koliko je novaca ulozeno. Iz dvaaaa ovlastena servisa kazu da se ne isplati motor otvarati jer je upitno hoce rijesiti problem.
 Mojoj nigdje gresku ne javlja. Odvest cu ga kod jos jednog koji slovi za dobrog majstora pa onda neka se radi generalka motora. Ovako ni ne mogu prodati nekome jer ne zelim na prevaru prodavati,a nit bi mi uspila prevara. Ili cu spustit cijenu totalno pa prodati nekom sverceru
10
KAMIQ 2019 / Odg: 205/55 R16 na KAMIQ
« Poslednja poruka hirurg poslato 12. Maj, 2024. 14:52 »
@AcoSk sve to ok. Ali ovde se radi o 0,14%

Nije kriminal valjda...
Stranice: 1 2 ... 10