1. Vrednost torzije 0-0.5°
2. Korekcija dizni:
1.0.24mg
2.0.00mg
3.- 0.40mg
4.1.15mg
U vožnji sve budu oko nule, a kada radna temperatura dođe do 90°, na leru 4 dizna promeni korekciju na 2.20mg
Filter goriva se menja uredno na svakom servisu poslednji pre 5kkm.
Temperetura goriva 82° kada je auto na radnoj temperaturi.
Auto pali na pola ključa bez obzira na spoljašnju temperaturu i temperaturu motora, mekano radi, broj obrtaja je na 840/min, potrošnja u leru od 0.8 do 0. 9. Ujutru zna da bude malo tromiji dok se ne zagreje.
Testirao sam i Maf senzor u trećoj brzini na maksimalni rpm 3000>, međutim nije mogao da dostigne 850g/s, već je vrednost došla maksimalno do 650g/s.
Nema razlike da li je topao ili hladan motor, trenutna potrošnja opada istim intezitetom.
Ranija potrošnja je bila oko 10l gradske, a sada ide preko 14l. A na otvorenoj deonici sa 6l skočila na 8l.
Auto je u mom vlasništvu preko 3 godine.