0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Moje licno razmisljanje je da ce 3,4 godine biti jako teško prodati dizela...
Можемо развијати теорије и филозофије, можда тај податак са огласа говори и нешто друго, да људи хоће да се реше дизелаша јер и нису баш толико повољнији у експлоатацији (непотврђено, па схватите као шалу). Егзактан податак за 2022. годину је да је у Србији у тој години продато 22.785 нових аутомобила (бензин - 59%, дизел - 20%, хибриди - 17% (код хибрида има и једних и других, мада мислим да и овде преовладава бензин)).Као и претходних година Шкода је најпродаванија, па следе: Toyota, Fiat, Hyundai, Dacia и Kia.Код половних дизели су купованији али нисам успео наћи податак о процентима.
Ja imam gradske vožnje baš malo, ne više od 20-30% (ali tako je bilo i sa dizelašem).Dan u kojem imam više gradske vožnje završi se sa prosekom oko 6Ovih 5.3 je ukupan total od 0 km do sad (računato na papiru, beležim sva točenja).
Ja imam max 10% gradske voznje pa opet trosim oko 6 l na 100 km zsa 1.2 tsi.
Od tih 23 000 oko 40% su sluzbeni, znaci manje od 15 000 privatnih. Naspram jedno 150 000 polovnih.Tako da taj procenat ne govori nista.
Sve više se bune oko ideje da se prekine proizvodnja benzinskih i dizel motora. I te žalbe se sve više usvajaju. Ako uspeju da ih ukinu do 2040/50e, kod nas će se voziti bar još 15 godina nakon toga.Tako da mislim da oko prodaje neće biti problema još dugo
Sve više se bune oko ideje da se prekine proizvodnja benzinskih i dizel motora. I te žalbe se sve više usvajaju. Ako uspeju da ih ukinu do 2040/50e, kod nas će se voziti bar još 15 godina nakon toga.Tako da mislim da oko prodaje neće biti problema još dugo Edit: Ali neću da utičem na odluku oko kupovine. Ako si krenuo da presečeš i uzmeš benzinca, podržavam Odličan je taj motor koji si naveo.
Sem "Nemaca" ti vise i ne Mozes da kupis novog dizela.. gotovo svi su ih ukinuli..