ŠKODA Modeli > ŠKODA stariji modeli

Štelovanje karburatora?

(1/1)

dzon:
Već sam spominjao u garaži za moju fabiju, deda vozi Škodu 120L (1.2, 37kW) 1987. godište. Auto koliko-toliko ide (ovih hladnijih dana malo teže, alternator je oslabio, drugi je u garaži i spreman da se ugradi), menjač, motor i vešanje su u okej stanju, limariju je korozija napala sa svih strana ali planiram time za leto da se pozabavim, šta može da se spase - šmirgla i git, šta ne može - kod limara i seci. Sreća pa su u Zaječaru gde se auto nalazi majstori koliko - toliko jeftiniji, pa i nije neki trošak, auto ima sentimentalnu vrednost - prvi koji sam vozio u zabitima istočne Srbije sa 16 godina.   ;D







Ono što sam primetio sa autom je da, pri vožnji, ukoliko naglo dodam gas, motor se prvo malo zaguši (ne štucne, samo se utiša) i nakon sekundu - dve počne da vuče i ubrzava. Ovo je pretpostavljam do karburatora? Ono što moram da napomenem je da Škoda umesto originalnog karburatora ima karburator od zastave 101 (stavljen usled opšte nemaštine i embarga 90ih). Da li se ovde radi o štelovanju mešavine ili je ovo jednostavno simptom neodgovarajućeg karburatora? Ili za početak možda treba da se očisti?






Bobi:
Eh te stare Skode...
Lepo sacuvan primerak,ovo  sta sam ja primetio na slikama je da ti fali vakuum crevo od razvodnika paljenja do karburatora jer bez njega nema ni naglih ubrzanja kad treba da vakuum pomeri paljenje za neki stepen unapred.
Ovaj karburator ima ulaz za gorivo i izlaz (povratni vod) za visak benzina i mozes i to da proveris kako je povezano-sve mimo ovoga je povecana potrosnja iznad 7 litara benzina jer sam i ja to isprobavao ne ovom modelu dok sam je vozio.
Javi sta si uradio...

dzon:
Aha, razumem, primetio sam da tu na razvodniku treba da ide neko crevo, ali nisam znao o čemu se radi, znači to je... Samo još sad da otkrijem gde to crevo ide na ovaj karburator, to ovako stoji povezano boga pitaj koliko. Pogledaću po danu, mada se sutra vraćam za Beograd, možda će da sačeka još neko vreme. Za potrošnju ne bih znao kakva je, deda vozi kratke relacije po gradu, ja nikad nisam tu dovoljno dugo da ispratim, a ni merač goriva ne radi.  :)

Bobi:

Ova 2 creva desno- debelo sa oznakom 6,4mm je benzin dovod a ovo desno do njega sa shelnom je povrat benzina u rezervoar...
Vakuum crevo iz karba pravo u razvodnik.

dzon:
Kapiram, ovaj deo karburatora je okrenut ka kabini u mom slučaju, malo nepristupačan... Pogledam sutra pa javljam, hvala   :RR)

Navigacija

[0] Indeks poruka

Idi na punu verziju