Autor Tema: 1.4 mpi trokira  (Pročitano 8909 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže MaxPower

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #30 poslato: 01. Nov, 2014. 19:50 »
koliko sam razumeo da imas TNG.Nije dovoljno samo paliti auto na benz i voziti na plin,u 60% slucajeva ode pumpa jer malo ko vodi racuna o nivou benzina kada ima tng a u 30% su u pitanju dizne i ostaje 10% za neki drugi kvar

Bio kod majstora, kacio ga na dijagnostiku i svasta nesto ocitao. Dizne, klapna, lambda sonda.... Kaze moramo prvo da ocistimo dizne i klapnu pa da vidimo sta cemo dalje ali da on sumnja na katalizator. Misli da gas prolazi kroz zapusen katalizator ali kad se prebaci na benzin da ne daje dovoljnu smesu (ili sta vec). Kaze da kupim neko sredtstvo za ciscenje egr ventila i katalizatora, ubacim u rezervoar i da ga produvan na autoputu pa da tako, ako je moguce, odlozim popravku?
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #31 poslato: 01. Nov, 2014. 20:15 »
Vrlo lako može da se utvrdi da li katalizator radi kako treba ili ne tj. da li je zapušen (zbog gareži ili zbog lomljenja sita unutra). Infra crvenim termometrom se meri temperatura na ulazu i izlazu, temperatura treba da bude ~100 stepeni C viša na izlazu nego na ulazu. Postoji tolerancija za svako vozilo, ali je obično par stepeni gore dole. Ta sredstva i to produvavanje rade u vrlo malom broju slučajeva, isto i pranjem pod pritiskom je mala šansa da se otpuši katalizator. Zato je najefikasnije da se izbaci katalizator ako je već začepljen...

Van mreže tutinburg

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #32 poslato: 01. Nov, 2014. 20:29 »
Katalizator nikako ne treba izbacivati, to sam iskusio na mojem Skodilaku ! Majstor mi otvorio katalizator, polupao sace, pa opet zavario. Skoda picila ko luda, dobro vukla i sve je ok, al ne lezi vraze sve sto je lepo ima kraj !!!! Dakle, ako auto ima dve lambda sonde kao sto ima skoda fabia onda druga lambda sonda prilikom merenja ocitava blesave rezultate (sto je i normalno jer nema katalizatora) pa zatim te blesave rezultate salje do ECU koji daje brizgaljakama komandu da one brizgaju vise goriva i samim tim nalivaju cilindre, nema dobrog sagorevanja, pa deo benzina ide u karter, onda se i ulje razredi pa izgubi svoja mazivna svojstva i tu posle kad nema dobrog podmazivanja nastaje dzumbus po motoru, a za povecanu potrosnju goriva na ionako zednom motoru ne bih savetovao nikom ... Ko voli nek izvoli. Konkretno sam odmah kupio drugi katalizator i ugradio.
  • Vozi: Skoda Fabia 1,4 mpi

Na mreži mihajloalasp

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #33 poslato: 01. Nov, 2014. 20:45 »
Lambda sonda može i da se isključi, onda ostane samo prva koja vrši regulaciju količine goriva. Poslednji auto na kome smo u servisu radili izbacivanje katalizatora je bio Polo 9N 1.4 16v, ubacuje se lonac odgovarajuće veličine umesto katalizatora i onda nastupa čovek koji radi softversko uklanjanje lambda sonde (ili šta joj već radi), auto najnormalnije radi posle toga. Pre neki dan je bio na redovnom servisu, vlasnik se ni na šta ne žali, nema grešaka na dijagnostici, tako da mislim da je izbacivanje ok ako se uradi propisno. Jedino što sam primetio je da auto ima malo drugačiji zvuk, sve ostalo radi normalno.

Van mreže tutinburg

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #34 poslato: 01. Nov, 2014. 21:00 »
da ne idemo u off sa temom :

1)Lambda kontrola zatvorenom petljom predstavlja, zapravo, postojanje povratne informacije od sonde ka motoru, odnosno ka upravljačkoj jedinici i uz njenu pomoć se može vrlo precizno održavati odnos vazduha i goriva na  λ=1,00. Upotrebom sklopa kontrole zatvorenom petljom formiranog uz pomoć pomenute sonde, mogu se ustanoviti i korigovati odstupanja od specificiranog odnosa vazduha i goriva. Ovaj kontrolni princip se zasniva na merenju količine kiseonika lambda sondom u izduvnim gasovima.

Kiseonik u izduvnim gasovima je mera sastava smeše vazduha i goriva koju prima motor. Lambda sonda deluje tako što šalje informacije (električne impulse) da li je smeša bogatija ili siromašnija od λ=1,00. U slučaju odstupanja od ove vrednosti, naglo se menja napon izlaznog signala davača. Ova promena se obrađuje u centralnoj kompjuterskoj jedinici (ECU) koja je za ovu svrhu opremljena sklopom kontrole zatvorenom petljom.

Ubrizgavanje goriva u motor kontrolisano je sistemom upravljanja ubrizgavanjem, a prema informaciji sonde o sastavu smeše vazduha i goriva. Ova kontrola je takva da se postiže odnos vazduha i goriva λ=1. Napon sonde je u stvari mera za korigovanje količine goriva u smeši vazduha i goriva na ulasku u cilindar.

2) Ko zeli da skine lamda sondu nek je skine, ovde je rec o katalizatoru
3) ECU ce uci u nekakav standard mod pa auto u svakom slucaju nece stati, dakle moguce je voziti, ali ce biti bez katalizatora i polivanja dizni , u ostalom ko zeli nek izvoli, al sta drugo da kazemo SKODINI INZINJERI SU GLUPI kad stavljaku lambda sonde, a narod moze bez njih  bravo2 bravo2 bravo2
  • Vozi: Skoda Fabia 1,4 mpi

Van mreže djordje cacak

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #35 poslato: 01. Nov, 2014. 23:32 »
mislim da benzinci imaju brizgaljke a dizeli imaju dizne koliko se ja razumem no u ponedeljak idem kod mehanicara pa cemo videti koliki pritisak ima pumpa pa teramo dalje dok ne resim pitanje trzanja i trokiranja
Glupo je bilo sta komentarisati po pitanju dijalekta ili gramatike,ali ipak je lepo je sto ipak mislis.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže krcaerdoglija

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #36 poslato: 03. Nov, 2014. 19:49 »
bio kod mog mehanicara,cim je skinuo svecice rekao je da su prilicno lose zatim smo izmereili kompresiju.odlicna kompresija na sva 4 cilindra!!nadje neke njegove svecice i stavi covek!ja upalim auto,auto radi normalno,obrnem krug sve normalno kao i pre!!kazem mu ja ali elektricar mi je rekao da su svecice ok a on ce meni,sine ne znam sta da ti kazem i slegnu covek ramenima!!!eto toliko muke oko mrtvih svecica i "dobrog" autoelektricara  8) 8) 8)
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže zare

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #37 poslato: 03. Nov, 2014. 23:31 »
Pa zar ne rekosmo da su svecice u redu :). Nema savrsenog majstora, svi manje ili vise grese, tu nema neke pomoci. I sta rekoh ja za majstore na skupu  =)).
Bitno je da si resio problem i da je sve u redu.

Van mreže krcaerdoglija

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #38 poslato: 05. Nov, 2014. 23:16 »
opet nesto cudno kod mene  :(!!kada upalim auto radi kao traktor dok se ne zagreje,posle radi normalno!!kada se ohladi posle nekih 2,3 sata stajanja,kada ga upalim opet radi normalno!!tek kada prenoci pa ga upalim sutra dan radi kao traktor!!sta bi mogli biti u pitanju??
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže sasacalko

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #39 poslato: 06. Nov, 2014. 08:07 »
      Opet simptomi ukazuju na svećice. Koliko sam skapirao, majstor ti je stavio neke svoje stare svećice. Kupi nove briskove ili NGK, najbolje iridijumske, auto ima da peva narednih 100000km.  :B=)

Van mreže zare

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #40 poslato: 06. Nov, 2014. 14:26 »
Lici da su svecice i to hladnije nego sto je potrebno pa kada je motor hladan nece da rade kako treba.
Ne znamo da li si stavio odgovarajuce ili je majstor stavio ono sto mu se naslo pod rukom.

Van mreže krcaerdoglija

Odg: 1.4 mpi trokira
« Odgovor #41 poslato: 06. Nov, 2014. 20:51 »
sutra kada dodjem sa posla cu pogledati koje svecice je stavio,pa cu javiti da cu da cujem vase misljenje!!hvala na odgovorima  bravo2
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000



Pretraga foruma [Google]