0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Cestitke na kupovini. Fleksibilni interval bi trebao da je duzi od fiksnog i to mozda cak 2x. Naravno tu ima i vremensko ogranicenje pored ogranicenja u km zavisi sta pre nastupi. A valjda bi trebao i kompjuter da prati raznorazne parametre i signalizira kad je vreme za servis dok kod fiksnog ceka da se predje npr 15 000 pa izbaci upozorenje da se vozi na servis. Moj je fiksni na svakih 15000. Znaci na svakih 15000 ide zamena ulja, filtera ulja, filtera goriva, filter kabine i to je to.
@dixon, zaboravi na fleksibilni interval (bar kod nas).Menjaj ulje na 15k km.A moze i da se iskodira i promeni na fiksni da bi ti prijavljivao servis na 15k
Ljudi, uzeh nedavno superb mk2 2008. Na njoj su fleksibilni servisni intervali, šta bi to trebalo da znači? Na koliko km se šta menja na njoj?
Mislim da ni to zakucano na 15.000 nije baš OK i ne može da se generalizuje za svaki motor/auto. Zato je i "izmišljen" produženi/varijabilni/fleksibilni interval. Ne ekploatišu svi auto u istim uslovima (procenat grad/otvoreno, broj hladnih startova, ne sipaju isto ulje/gorivo...) pa samim tim i ne može da bude isti/fiksni servisni interval za sve motore na istom broju pređenih km.Kod trebe: ja bih sipao LL ulje, držao auto na fleksibilnom intervalu, (auto će ti sam "reći" koliko km/vremena imaš do zamene), a menjao bih par hiljada/meseci ranije nego što na bordu piše da je vreme za zamenu.Koji motor, koliko je prešao...