Autor Tema: Fleksibilni servisni interval  (Pročitano 2144 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #15 poslato: 23. Apr, 2021. 10:14 »
Aha, znači iako su te vrednosti za inspection na 30000km i 730 dana onog trenutka kad odradim reset preko borda trebalo bi da prebaci na 15000km i 365 dana. A šta se dešava sa delom u VCDS koji se odnosi na inspection odnosno u fleksibilnom režimu je on odvojen kao Fix: pa ima isto vrednosti za kilometražu i vreme između servisa kao za ESI odnosno promenu ulja, a ovaj Fix se valjda odnosi na godišnji kontrolni pregled i trenutno stoji 30000km ili 365 dana?
« Poslednja izmena: 23. Apr, 2021. 10:21 Br@n@ »

Van mreže atlas382

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #16 poslato: 04. Jun, 2021. 19:18 »
Servisni interval se odredjuje po tržištu za koje se proizvodi. I ugravirano je u onu nalepnicu sa oznakama opreme i raznih čuda. Znači od QI 1 do QI6.

Meni u user manualu od superba piše:

Citat
For diesel operation with a high sulphur content, the oil must be changed every 7,500 km. Ask your specialist garage for information on the countries where diesel fuel has a high sulphur content. 

U Švedskoj je recimo najkvalitetniji dizel u eu (i najskuplji) sa najmanjim sadržajem sumpora, i tu je (relativno) ok raditi servis na 30k (a i mali servis je za superba oko 900eur).

Tako da ako si auto uvezao sa zapada, logično je da nećeš primenjivati isti servisni interval koji je proizvodjač namenio tom tržištu. I pogotovo ne na toj kilometraži. 10k i miran si. 
  • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

Na mreži Mareska

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #17 poslato: 05. Jun, 2021. 04:45 »
900e mali servis?
Iitar ulja mu dodje 100e 4 filtera 300e i ruke 100e!!???
  • Vozi: Passat

Van mreže MAKS

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #18 poslato: 05. Jun, 2021. 05:43 »
900e mali servis?
Iitar ulja mu dodje 100e 4 filtera 300e i ruke 100e!!???

E  u tome je caka tamo negde.... Ruke su najskulje. I zato oni kad dodje recimo veliki servis muka ih hvata. Naravno  bolje ga prodati ako ima godinica nego platiti toliko i toliko.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #19 poslato: 05. Jun, 2021. 10:29 »
U Italiji je radni sat u servisu 68 evra. Potvrđujem.
Redovni servis je normiran na 4 sata, mislim i podrazumeva ne samo zamenu ulja i filtera već i pregled nekih drugih komponenti - trapa, svetala i neznamčegajoš.
Rekao bih da je sat u Švedskoj nešto skuplji.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Na mreži Mareska

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #20 poslato: 05. Jun, 2021. 13:32 »
Ako budem nasao fakturu sa cenama okačicu za moj auto u Holandiji mali servis je kostao ispod 300e.
  • Vozi: Passat

Van mreže atlas382

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #21 poslato: 07. Jun, 2021. 05:41 »
Evo da ne bude da nešto izmišljam. Jedina stavka koja je navedena kao "extra" je zamena kocionog ulja. Ali bez obzira. Na 80k km mali servis - 900e
  • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

Na mreži Br@n@

Odg: Fleksibilni servisni interval
« Odgovor #22 poslato: 23. Jul, 2021. 17:23 »


Servisni interval se odredjuje po tržištu za koje se proizvodi. I ugravirano je u onu nalepnicu sa oznakama opreme i raznih čuda. Znači od QI 1 do QI6.

Tako da ako si auto uvezao sa zapada, logično je da nećeš primenjivati isti servisni interval koji je proizvodjač namenio tom tržištu. I pogotovo ne na toj kilometraži. 10k i miran si.

Upravo tako u servisnoj knjižici mi stoji baš ta QI6 oznaka što u tabeli označava Long Life iliti servis na 30k km, ali to važi možda za Italiju odakle je uvezen auto i gde je iole kvalitetnija nafta nego u Srbiji. Tako da voziti više od 15k ili optimalno što ti kažeš više od 10k km je suludo, pogotovo što kod nas mali servis izađe manje od 100 evra sa Mann filterima i kvalitetnim Long life 5w30 uljem. Elem mene je više bunilo kako da "tehnički" u VCDS-u promenim režim sa fleksibilnog long life servisa na fiksni od 10k km. Pošto nakon reseta u VCDS-u nisam bio siguran da li sam uspeo da prebacim kako treba na fiksni režim,  jer  kilometraža za zamenu ulja je krenula da odbrojava tek nakon pređenih 500km, dok je interval odnosno kilometraža za service inspection krenula da odbrojava odmah nakon reseta.



Pretraga foruma [Google]