Autor Tema: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja  (Pročitano 28059 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže munja23

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #15 poslato: 28. Avg, 2014. 14:23 »
To je to :) Slika iz juna.
U Baošićima se desio peh. Prljav je auto na ovim slikama, inače kad je čist, vidi se udubljenja. Na drugoj slici možeš da vidiš koliko je krov oštećen...
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže munja23

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #16 poslato: 04. Sep, 2014. 11:25 »
Bio sam u ponedeljak kod Duleta (masera) iz Zemuna.
Pogledao je ceo auto, video koliko ima oštećenja i rekao da može ceo auto da sanira.
Tarifa je sledeća:

Prva rupa 50 EUR
Narednih 10 po 25 EUR
Narednih 10 po 10 EUR
Sve ostale po 5 EUR

Imajući u vidu da ja imam preko 100 rupa, cenim da je ta šteta preko 1,000 EUR.
Imam kasko kod Wiener-a, samo što Dule ne radi sa kasko kućama, nego keš lovom. Deluje mi kao pravi majstor, stara škola. Rekao mi je da ja pitam na osnovu procene štete svoju kasko kuću koliko bi mi oni dali za saniranje tih oštećenja, kažem im koliko mi on traži, da mi plate lovu u kešu, a onda ja njemu.

Zvaću Wiener da vidim da li je to moguće. Za 2-3 dana može ceo auto da sredi.
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže Karlheinz

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #17 poslato: 04. Sep, 2014. 21:02 »
kažem im koliko mi on traži, da mi plate lovu u kešu,
Traži (naduvaj, izmisli, uzmi profaktutu za farbanje u ovlašćenom servisu Škode) više nego što ti treba, jer oni daju keša manje nego što si planirao da ćeš dobiti. :-(
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže munja23

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #18 poslato: 10. Sep, 2014. 10:12 »
Ekipo,

Ko je bio na skupu kod Arene u nedelju mogao je da vidi kako mi je izubijan auto. Ja sam krenuo dan ranije da brojim rupe i u jednom trenutku sam prestao. Ima ih previse, a i pravljenje cene na osnovu broja rupa bi izaslo preko 3,000 EUR.

Bio sam u HDT-u juce i rekli su da mogu da srede ceo auto, pitali da li ide preko kaska ili cash. Ja rek'o cash. Kaze u tom slucaju izmedju 600-700 EUR. Da je preko kaska, svaku rupu bi racunali po cenovniku.


Ici cu danas i do Duleta kod kog sam bio prosle nedelje i ponuditi mu istu cenu. Iskreno, pre bih radio kod Duleta posto mi covek deluje da je old school. Ponudicu mu istu cenu koju su mi rekli u HDT-u. Iskreno pre bih radio kod njega jer ovima iz Resnika ne radi sajt, ponekad tesko mogu da ih dobijem telefonom, nema ih u registru APR-a, nisam nasao nigde na netu neki komentar kako rade i slicno, nego su to bile mahom njihove reklame. Da li Vi znate nesto o njima? Koliko sam shvatio oni prvenstveno rade vakumom?!


Ja sam svakako uradio poravnanje sa osiguranjem jer u slucaju da se odlucim za Duleta, on ne prima uplate preko racuna i slicno.

Sta bi ste vi uradili da ste u mojoj kozi?   :-[
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže Srle

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #19 poslato: 13. Sep, 2014. 12:12 »
Nadam se da si video i na mojoj fabia-i par ulubljenja prvevenstveno me nervira ona na haubi (koja stoji od 10dana od kad smo je kupili). Raspitivao sam se i tražio sve koji mogu da poprave, Dule i oni iz Resnika su preskupi i mišljenja sam da bi trebao da zoveš ljude iz Kragujevca. Koliko sam čuo oni dolaze redovno u Beograd, valjda uslužno imaju garažu, trebalo bi da su jeftiniji. Ćak sam razmišljao da kupim taj set (košta oko 170$) pa da sam odradim posao. Poslaću ti i par telefona koje sam ja nabavio sa drugih sajtova.
  • Vozi: Fabia 1.4 16V 2008

Van mreže robotek

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #20 poslato: 29. Jan, 2015. 19:02 »
Evo i ja da kažem svoja iskustva o vakumskom ispravljanju i majstor Duletu iz Zemuna.
Kupio sam pre nekih mesec dana Škoda Roomster 1.4 16V 2008 godište, prvi put registrovan 2009, jako malo prešao nekih 17000km ali zbog vožnje i parkiranje po samom centru Beograda bio je sav isčukan i izgreban. Pored toga, izgleda da je negde u Crnoj Gori zakačio i grad pa je ceo krov i hauba blago izubijana.
Kako ni jedna od ogrebotina ni ulubljenja nije dovoljno ozbiljna da bi se auto farbao, odlučio sam da potražim pomoć takozvanih masera limarije. Na forumima sam našao nekoliko preporuka od kojih mi je najbliža Zemun i Dule.
Otišao sam kod čoveka da mi kaže procenu  štete i cenu. Prvo što mi je zapalo za oči je da čovek radi u jako maloj garaži, gde jedva može da stane neki veći auto, nemam ideju kako on uopše radi u tako tesnom prostoru. Možda sam ja zbog raznih hvalospeva o ovom majstoru očekivao neku ozbiljnu radionicu ali šta je tu je, to je samo moje zapažanje. Iz radionice je izašao čovek srednjih godina (45-50god) pravi Zemunac, u fazonu batice ovo batice ono. Bio je sunčan dan pa su se tačno videle sve falinke koje sam smatrao da on može odraditi, sve sam mu pokazao i on se složio da ih sve može srediti sem jedne koja će biti skoro perfektno uradjena ali će je primetiti onaj ko baš zagleda ( oštećenje na gepeku). Gledao je vozilo možda 1min kako bi proceni oštećenja  i rekao da će me to zadovoljstvo koštati od 200 do 250 EUR u zavisnosti koliko materijala bude potrošio za rad. Ta cifra mi se učinala poprilično visokom, pogotovu što sam čuo da postoje jako kvalitetni majstori u okolini Kragujevca, koji rade odlično a pritom su  jeftini, oko 150EUR po kolima. Tu sam ja pokušao malo da se cenkam sa majstorm, gde mi je on rekao da ako hoću auto da bude odlično odrađen i da svi budu zadovoljni to je cena i ni makac dole. Malo sam razmislio,  ako je tako kako on kaže, da će biti sve uradjeno odlično, plus put kuji bi morao da pređem do Kragujevca a koji me ne bi koštao manje od 50EUR, odlučio sam da zakažem termin. Došao sam u zakazano vreme, čovek me je sačekao, uterao sam auto u njegovu malu radionicu (roomster je jedva ušao) i rekao mi je da će me obavestiti kad auto bude gotov ali najdalje za 3 dana. Otišao sam kući sa velikim očekivanjima, da će sva udubljenja biti ispeglana skoro do fabričkog nivoa i da će se tih 250EUR maksimalno isplatiti. Ja ovde ne pričam o ogrebotinama već samo da se lim ispravi tako da se ne primete udubljenja. Prošlo je 2dana i majstor Dule me je po dogovoru pozvao i kratko rekao "Batice sutra po auto od 9h do 10h" ja sam ga radoznalo pitao kako je sve prošlo gde je on nervozno rekao da ću sutra videti auto. Spustio je slušalicu a ja nisam stigao ni za cenu da ga pitam. Pozvao sam ga ovaj put ja i pitao za cenu, gde je on pomalo neodlučno,   posle kratke pauze rekao 230EUR, kao da ni sam nije znao koju cenu bi rekao. Bila je Subota prepodne, sunčan dan, jedva sam čekao da odem i pokupim auto. Kada sam stigao, već je bio isteran izvan garaže, majstor je već radio neki drugi auto čeveku na licu mesta. Dok je on radio  moj brat i ja smo razgledali njegovih ruku delo. Krov i hauba su stvarno odlično uradjeni nema više onih jamica nastalih usled udara leda. Nema ni nekoliko udubljenja na vratima, ostale su samo tačke u vidu ogrebotina. Ali zato par većih (površinski većih udubljenja ali ne dubinski velikih na vratima nije ni takoa kao ni jedni udubljenje na zadnjem braniku. Pošto je vozilo bilo blago zaprljano sa strane, jednostavno se videlo da čovek  nije ni pokušao da ispravi te delove, da jeste, vrata bi bila barem malo očišćena. Na pitanje zašto to nije uradjeno, on mi je rekao da to ne može da se uradi. Zašto mi to nije rekao ranije, možda ne bih radio tom metodom ili barem ne kod njega. Lik je generalno malo nadobudan i to mi se ne svidja,  ne trpi nikakve sugestije niti pitanja. Opšti utisak je polovičan, imam utisak da se malo više potrudio da bi odradio sve baš kako je rekao, zašto nije, nemam pojma. Dao sam mu 230EUR, mada sad mislim da nisam trebao, realno je posao odradio polovično, ili bar nije bio iskren od samog početka šta može da izvede a šta ne.

Sad kad bi me neko pitao za moj savet o ovom  majstoru,  dobro bih razmislio. Mislim da ima znanje ali takodje mislim da u mom slučaju nije odradio sve profesionalno. Nadam se da sam barem nekom pomogao da se odluči kao i šta da očekuje od Dukija. Za dodatna pitanja stojim na usluzi.
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 16V Style 2008

Van mreže Beli82

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #21 poslato: 29. Jan, 2015. 22:57 »
Na temu vakuumskog izvlačenja lima, ne biste verovali šta je meni palo na pamet.
Sestra se jednom prilikom  posvađala sa kapijom prilikom uparkiravanja u rikverc,  i ostalo je udubljenje otprilike kao da se neko sa skuterom zakucao u vrata.
Sedim ja jedan na poslu ispred firme,  pijem kafu,  gledam ono ulubljenje, nerviram se, i padne mi na pamet da pokušam da ga izvučem onim vakuumskim držačem koji koriste stakloresci za nošenje stakla,  pošto sam slučajno u radionici, u firmi, primetio da imamo taj držač pitaj Boga zašto.  Dokonoj budali svašta padne na pamet pa ni ja nisam bio izuzetak.
 Operem ja vrata,  obrišem krpom,  zalepim vakuumski držač na lim,  povučem sa obe ruke kao konjina,  začuje se prodoran zvuk "pucanja" lima,  ja padnem na dupe,  držač za staklo mi ostane u rukama,  a ulubljenje-ispravljeno!  Lim se vratio u prvobitno stanje,  samo je ostala ogrebotina od kapije!  Kolege izašle i gledaju,  ne znaju da li imam više sreće ili pameti.  Ljudi, ja vama tu sreću ne mogu da opišem,  hvalio sam se mesec dana svima koji su me ubeđivali da mora limar da pegla vrata čekićem,  dupe sam im pomerio od zajebavanja!


Sent from my Smederevac na drva.

  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Boki

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #22 poslato: 28. Jun, 2016. 13:38 »
Narode,

pošto mi je grad uništio auto koje je kupljeno prije 10 dana, Oktaviju 2011.god, zanima me ima li neko iskustvo s ovim vakuumom ili nekom drugom metodom? Molim vasda pišu samo oni koji su svojim očima vidjeli auto prije i poslije intervencije.
Jer priče "ja mislim, ja sam ubjeđen, to nema šanse..." baš me ne zanimaju. Malo drsko s moje strane ali lakše mi je kad ne slušam procjene. :p
Oštećenja su malo krupnija i ne preduboka ali ih ima dosta. Čim slika postaviću i slike.
  • Vozi: Škoda Octavia 2,0TDI (CR) 103kW

Van mreže MAKS

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #23 poslato: 28. Jun, 2016. 13:43 »
Procunjaj po netu ima i te kako ljudi rade. Ima neki lik u zemunu samo to radi za iosiguravajuce kuce i ostale.Video i extra je.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Van mreže Boki

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #24 poslato: 28. Jun, 2016. 13:47 »
Je li to čuveni Duško iz Zemuna? Ima li neki broj telefona za kontakt?
  • Vozi: Škoda Octavia 2,0TDI (CR) 103kW

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #25 poslato: 28. Jun, 2016. 14:38 »
Ima neki lik u zemunu samo to radi
čuveni Duško iz Zemuna? Ima li neki broj telefona za kontakt?

064/202-73-73
011/375-78-29

 beer1

Van mreže Boki

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #26 poslato: 28. Jun, 2016. 14:50 »
Hvala puno na broju.
Ako neko ima slike prije i poslije volio bih da ih podijeli da vidim kako izgleda.
Još jednm hvala.
  • Vozi: Škoda Octavia 2,0TDI (CR) 103kW

Van mreže krcaerdoglija

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #27 poslato: 28. Jun, 2016. 19:03 »
Imas i ovde u KGu za manje pare.Kolega to radi sa ocem a njegov otac se bavi masiranjem automobila preko 30 godina.Licno sam video do sada 3 automobila pre i posle i nisam verovao kako je odradjeno,naravno ako grad nije ostetio farbu i lak.Takodje sam ih preporucio kolegi sa foruma stanke91 pa ako on odradi kod njih masiranje mozes ga pitati za licno iskustvo.
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #28 poslato: 28. Jun, 2016. 23:20 »
То је све иста школа :) Како сам чуо за мајстора из Земуна и он је учен у Крагујевцу, тј. у Застави. Рече ми човјек да су то мајстори које је Застава обучавала тј. плаћала им обуке у иностранству а радили су за потребе фабрике (пар стотина аутомобила на лагеру, читај: под отвореним небом, и након олује и града итекако је било посла за њих) :)

Van mreže stanke91

Odg: Vakumsko i drugo neinvazivno ispravljanje ulubljenja
« Odgovor #29 poslato: 29. Jun, 2016. 14:36 »
Ja idem u petak da radim skodu. Imam odprilike 5 rupa. Nigdr nije pukla farba ali me nerviraju. Jedna je na haubi, jedna na krilu i jedna na krovu. Ostale dve se jedva i vide. Posto je auto farban pre dva meseca pitao sam da nece kojim slucajem da se sjebe farba on je rekao da nemam problema jer su i vece havarije vadili


Sent from my iPhone  



Pretraga foruma [Google]