0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Pozdrav Imam problema sa Skodom Superb 1.6 tdi dsg 2016g, dizala je temperaturu na jakim uzbrdicama do nekih 95° po kazaljci i obratili smo se ovlastenom servisu koji su rekli da treba ubrzo uraditi veliki servis gdje ce se vodena pumpa zamjeniti koja cesto pravi problem zaglavi se i slicno.. Odradili smo veliki servis i nakon nekog vremena ponovno se pocelo desavati ali jako cesto, skoro na svakoj uzbrdici ako se malo zustrije vozi. Jedan dan se upalila greska motora, a ja imam obdeleven sa kojim sam vidio da je greska cooling pump "c". Auto odvezen u ovlasteni servis i oni su rekli da ta pumpa nema veze sa hladenje motora vec samo sa grijanjem kabine da gura vrucu vodu u kabinu radi grijanja. Ponistili su gresku, ali javlja se svaki dan ne preko check engine lampice nego na dijagnostici. I ja sam otisao napraviti jedan test, skopcao sam dijagnostiku upalio pracanje temperature vode i otisao na jednu uzbrdicu i vozio sam malo dinamicnije. Temperatura se samo pela 100° pa 105° i kada je dosla na 108° onda je tek kazaljka pocela se dizati( jer u svih vw grupacije laze malo kazaljka) i temperatura vode je isla do maximalnih 110° i tu se zaustavlja ,bude nekoliko sekundi i opet se vrati na 105° gdje se i kazaljka vrati na normalu i tako u krug ako je neka veca uzbrdica. Da li ste imali slicnih iskustava ili neki savjet?
Jesi li pratio temp. ulja prilikom pregrevanja?
Kod svih auta kazaljka kad stoji naprimjer na 90 stepeni ima radni obujam +, - nekih 15 stepeni. Nije to nikakvo laziranje vec jednostavno napravljeno tako da radi.
Ne znam da li je +-15, to mi deluje puno bas.A da li se pri primanju gasa ponasa drugacije, tacnije da li primecujes drugaciji odziv gasa i rad turbine?