Anketa

Koji tip motora imate u svom Favoritu?

135 / 1.3 43 – Pierburg carburettor
10 (58.8%)
135 / 1.3 42 – Pierburg carburettor non-regulated catalytic converter
0 (0%)
135 / 1.3 40 – Pierburg carburettor Pierburg Ecotronic, regulated catalytic converter
0 (0%)
135I / 1.3 40 – single-point fuel injection Bosch Mono-Motronic ECU, regulated catalytic converter
0 (0%)
136 / 1.3 46 – Pierburg carburettor
4 (23.5%)
136X / 1.3 50 – Pierburg carburettor
1 (5.9%)
136I / 1.3 50 – single-point fuel injection Bosch Mono-Motronic ECU, regulated catalytic converter
1 (5.9%)
Custom
1 (5.9%)

Ukupno glasova: 17

Autor Tema: Motori kod Favorita i njihove razlike  (Pročitano 4163 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Motori kod Favorita i njihove razlike
« poslato: 17. Apr, 2013. 12:28 »
Tabela ugrađivanih motora u sve tipove karoserija Favorita.
« Poslednja izmena: 17. Apr, 2013. 16:15 dulefontana »

Na mreži mihajloalasp

Odg: Motori kod Favorita i njihove razlike
« Odgovor #1 poslato: 09. Jul, 2014. 22:40 »
Jel može neko da mi objasni koja je vizuelna razlika između 135 i 136 motora?

Ovo je motor kod mene, dakle u saobraćajnoj piše 135L. Nešto sam tražio po internetu, i našao da onaj "kljun" na glavi ima veze, ali ne mogu da provalim da li njega ima 135 ili 136.


Van mreže olajkris

Odg: Motori kod Favorita i njihove razlike
« Odgovor #2 poslato: 09. Jul, 2014. 23:22 »
Kljun bi trebao da ima 136 koliko ja znam

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Odg: Motori kod Favorita i njihove razlike
« Odgovor #3 poslato: 10. Jul, 2014. 09:16 »
Evo ti je glava od 135-ice. Lepo se vidi da nema kljuna:




To sta ti pise u saobracajnoj je blago receno macku o rep. Mislis da je neko stvarno isao u te detalje da provali da li je stigao kontigent 135-ica ili 136-ica, a mozda ti je i glava menjana, nekada davno.

Na mreži mihajloalasp

Odg: Motori kod Favorita i njihove razlike
« Odgovor #4 poslato: 10. Jul, 2014. 13:49 »
Hvala na odgovoru momci! Utvrdio sam da jeste 136, bio sam kod prijatelja koji mi je radio generalnu, i klipovi su sa ravnim čelom...Sve imam osećaj da ovaj auto ima zanimljivu prošlost, pošto u saobraćajnoj piše da je 1992. godište, a u stvari je 1990 (deseta oznaka na broju šasije je L a to je 0). Auto je inače uvezen 2000. godine iz Slovenije.

Van mreže dulefontanaZapočeo temu

Odg: Motori kod Favorita i njihove razlike
« Odgovor #5 poslato: 10. Jul, 2014. 15:06 »
Kao sto sam ti i rekao, ko zna na sta je cucnuo ili kako su ga zaveli. :D



Pretraga foruma [Google]