ŠKODA Fabia > FABIA 1999-2007

zamena ulja, sistem upravljanja

(1/5) > >>

mtesic:
Kolege škodisti, jedno pitanje: zamenio/osvežio bih tečnost za sistem upravljača. Na Fabiji MK1 to je poseban rezervoar, nezavisan od onog za kočnice. Pošto ne mogu da svu tečnost ispustim i potpuno je zamenim, izvukao bih koliko mogu kroz rezervoar crevom sa špricem, pa bih dosuo koliko treba.

Moje pitanje je koliko mogu da izvlačim, tj. da li postoji opasnost kao kod kočnica da uđe vazduh u sistem, ili je to prost zatvoren sistem kod koga neću zeznuti ništa sa ovakvim načinom rada. Nemam problem sa upravljanjem no sistem je već vremešan pa eto, možda bi autu prijala zamena.

Nemojte mi zameriti ako nešto nisam dobro formulisao (znate da sam amater) - verujem da se može razumeti šta želim.

soneje:
To ti ne bih preporučio jer je taj sistem jako komplikovan jer svo ulje ćeš jako teško da izbaciš,ne možeš ništa zenuti sve se to samo (odzračuje),naravno osveženje sistema je dobro ali nije nepohodno.

Buca Skoda Mladenovac:
Slobodno osvezi ulje, preporucuje se da se menja. Pumpe upravo stradaju jer je ulje lose. Kada naspes ostavi cep otvoren, upali auto pun levi pun desni volan 5 6 puta, dospi koliko jos treba i to je to. Pozdrav

mtesic:
Hvala Šone i Buco - puno ste mi pomogli da bolje (tj. slobodnije) izvedem posao. !  :bravo: Za vikend ću to izvesti.

Uz rizik kog sam svesan već sam odlučio da zamenim ulje: kupio sam Febi 06161 Zentralhydrauliköl - 1l a eto, vi ste me ohrabrili da slobodnije izvlačim, to jest bolje uradim posao.
Inače, kroz vreme koje sam proveo sa mojom Fabiom, naučio sam da promenim ulje motora, tečnost u hladnjaku, ulje u menjaču, pa je sada upljavljač došao na red. Ovo su na mom autu relativno jednostavni radovi a mnogo se bolje i zadovoljnije osećam kada znam da je auto nagrađen sa čistim fluidom.

Buco, hvala za savet u vezi okretanja volana - to sam ne bih uradio nego bih samo izvukao i dosuo.

Velik pozdrav za drugare sa foruma!

Filip BG:
Dobar dan, kolega Tešiću.

Koliko se sećam, kada je brat to radio na Fabiji mk1 1.9 tdi, uopšte nije bilo lako doći do rezervoara za servo ulje. Možda je na 1.2 htp, koji Vi vozite, motorni prostor slobodniji za manevrisanje jer je motor manji.
Kod 1.9 tdi mora da se skine akumulator i nosač akumulatora, a možda i još po nešto. Ili da se skida branik (ili krilo, zaboravih šta tačno) pa da se tako priđe, što je još veća patnja.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju